Friday Nightmeeting Bodegraven. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Steven
Car: M536

Ook kinderfeestjes? :)
-Ray-
Contacteer:

**JP's Drive In Show featuring Beaat the Lion Queen**

-voor al uw feesten en partijen, groot en klein-

:lol::lol:
Immer wieder die verdammte Holländer
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Ray (Zonnebril) schreef:**JP's Drive In Show featuring Beaat the Lion Queen**

-voor al uw feesten en partijen, groot en klein-

:lol::lol:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Hijs goed :)... 8)
jean-paul

we zijn voor geen feest bang.......
voor groot en klein,voor jong en oud
het maakt allemaal niet uit.
specialiteit van het huis is de striptease
(tegen meerkosten.informeer bij het boekingsbureau!)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

jean-p.d schreef:specialiteit van het huis is de striptease
(tegen meerkosten.informeer bij het boekingsbureau!)
Heb je een nummertje? Ruime keuzes? :p
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
jean-paul

06-95**** :lol:
ga nu slapen.truste
Chris
Erelid - Moderator - RvT

jean-p.d schreef:06-95**** :lol:
GrrmmBBll, nummer doet het niet?! Bij jou Ray?
-Ray-
Contacteer:

Chris schreef:
nope, we worden belazerd!!!! argh :(
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

mzz ik kan die sterretjes niet vinden...

ik zie er zoveel.. haha :lol:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ray (Zonnebril) schreef:
Chris schreef:
Daar hou ik nou niet van! Zit je je net ergens op te verheugen! Ray, we spreken hem er binnekort wel ff op aan.. :(
Anonymous

Ray (Zonnebril) schreef:
Chris schreef:
Heeft hij geen naambellen toevallig ?? iets van 0909-ikwilje ?? :p :lol:

-Ray-
Contacteer:

Chris schreef:
Ray (Zonnebril) schreef:
Chris schreef:
Daar hou ik nou niet van! Zit je je net ergens op te verheugen! Ray, we spreken hem er binnekort wel ff op aan.. :(
ik vind het ook, dit moet goed gemaakt worden... wij verzinnen wel hoe :p
Menno

jean-p.d schreef:feest-bang.......
voor groot en klein,voor jong en oud
het maakt allemaal niet uit.
:D
rev it like a rental
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ray (Zonnebril) schreef:
Chris schreef:
Ray (Zonnebril) schreef:
Chris schreef:
ik vind het ook, dit moet goed gemaakt worden... wij verzinnen wel hoe :p
GnaGna.. Ik heb al wat in mijn hoofd.

Hey Ray, zullen we een spelletje spelen? Eheheh. GGGG.. 8)
-Ray-
Contacteer:

:lol:

over onzin posts gesproken.... wel lachen dit :p
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

het gaat nu verder niet echt bepaald over de FNB..

maar je kan de LINK zo leggen.. gezellig hier gezellig op FNB :)
Anonymous

Zoals iedereen bekend is de wekelijkse FNB om het Mac Donalds terrein in Bodegraven eigenlijk einde verhaal. Dit is ontzettend spijtig, maar dat dit zo gekomen is heeft zo zijn redenen, niet geheel onbegrijpelijk
maar helaas voor de mensen die wekelijks het leuk vonden om elkaar hier te ontmoeten.

Velen vinden dit natuurlijk jammer en proberen op een andere manier een plaats te zoeken om te meeten, hetzij de avond zelf nog na weggestuurd tezijn Hierdoor wordt de sfeer er vaak niet beter om en moet er voor een oplossing gezocht worden. Het lijkt mij, en velen met mij denk ik, toch het leukste om ergens met iedereen samen te kunnen meeten, maar dan wel op gepaste wijze.

Het idee is gegroeid om eens te gaan kijken naar een locatie die aan alle eisen voldoet; voor ons (bereikbaarheid voor idereen), de politie en de desbetreffende gemeente. Ongetwijfeld dat dit natuurlijk een moeilijke kwestie is, maar om nu direct bij de pakken neer te gaan zitten lijkt mij onverstandig dus wagen we een poging.

Eerst zal er natuurlijk een locatie moeten zijn om een begin te kunnen maken. Een locatie kunnen we natuurlijk best vinden, de vraag is alleen of anderen het hier mee eens zijn, ik doel dan niet direct op de mensen die hier zullen meeten, hier wordt ongetwijfeld al rekening mee gehouden, maar eerder op de faciliteiten die deze meeting mogelijk moeten kunnen/gaan maken zoals; politie en gemeente (en omwonenden).

De beste locatie zou zijn Utrecht, waarom ?? om het feit dat het gewoon centraal ligt. Een probleem dat zich voor zou kunnen doen is dat er overlast veroorzaakt kan worden doormiddel van verkeerschaos en dat instanties bij voorbaat al zeggen: NEE. Dit is natuurlijk het laatste wat we willen. Daarom zullen er afspraken gemaakt moeten worden over hoe dit in zijn werk zal gaan. en wat de mogelijk heden zijn. Een locatie op een industrieterrein of een verlaten bedrijfsterrein zouden een goede optie kunnen bieden. Het zou natuurlijk fijn zijn als er iets zoals licht aanwezig zou zijn, maar dit lijkt mij niet onmogelijk, tevens een eettentje laten komen voor de inwendige mens lijkt mij ook een goed plan (en zeker niet onmogelijk).

Nu is de vraag: "Is dit allemaal mogelijk ??" JA! zullen jullie zeggen, dit is alleen nog niet helemaal waar, er zal onderhandelt moeten worden met politie en gemeente.

EN ZEKER DE BEZOEKERS ZULLEN ZICH AAN BEPAALDE REGELS MOETEN HOUDEN, KAN DIT NIET DAN ZUL JE GEWEIGERD KUNNEN WORDEN OF MISSCHIEN DAT ER ANDERE MAATREGELEN GETROFFEN ZULLEN WORDEN.

Verder zal er een gepaste locatie gezocht moeten worden waar we zeker van weten dat we er altijd terecht kunnen.

De opzet lijkt me opzich vrij duidelijk. Het staat allemaal nog in de kinderschoenen, maar er zal vanaf deze kant hard aan gewerkt worden dit idee mogelijk te maken.

In principe zou het erg mooi zijn als we er een officiële meeting van kunnen maken, iedere vrijdag, met een overeenkomst met de mensen die dit mede mogelijk willen maken en met STRIKTE regels voor de bezoekers.

Voor zover de eerste plannen/ideeën. Jullie ideeën zijn natuurlijk altijd welkom en we zullen ze zeker meenemen in het opvolgend beraad.

P.S. Ga nu niet zeggen dit is me te ver rijden, dit klinkt te demotiverend en we proberen het beste te regelen en op poten te zetten. Graag enig begrip hiervoor.

Laatst gewijzigd door Anonymous op di 3 sep 2002 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Maik (WOOFER) schreef:het gaat nu verder niet echt bepaald over de FNB..
Daarom staat er ook ACT voor. Algemeen Chat Topic. Alles mag..
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

je moet de rest er ook wel bij lezen chris..

Je kan de LINK leggen hiertussen..

:D 8)
Anonymous

<Rudo Wrote:>
Uit wiens naam spreek je nu allemaal? Want ik meen me te herinneren dat Chris en Robert ook al bezig waren om een alternatief te zoeken en het zou jammer zijn als meerdere mensen het wiel opnieuw proberen uit te vinden.
Anonymous

<Maik Wrote:>

FNB is FNB omdat hij in BODEGRAVEN was..

en in de buurt van FNB zal dus ook een nieuwe FB? gekozen worden..

verder ben ik het met rudo eens.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

waarom moet je dat hier nog een quote matthijs ??
Anonymous

Matthijs schreef:
<Rudo Wrote:>
Uit wiens naam spreek je nu allemaal? Want ik meen me te herinneren dat Chris en Robert ook al bezig waren om een alternatief te zoeken en het zou jammer zijn als meerdere mensen het wiel opnieuw proberen uit te vinden.
Hier is direct al na het voorval op FNB over gesproken, hierna ook nog, het zal de bedoeling zijn dat deze meeting niet alleen renault moet worden.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Vraagje..

waarom word dat hier besproken ?? en niet op .NL??
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Matthijs schreef:het zal de bedoeling zijn dat deze meeting niet alleen renault moet worden.
Is dat wel zo slim? Dan is het snel weer "raak".
Anonymous

Chris schreef:
Matthijs schreef:het zal de bedoeling zijn dat deze meeting niet alleen renault moet worden.
Ja daar hebben jullie gelijk in, hier zullen dus de regels voor moeten komen, die zeker niet aan de laars gelap kunnen worden, en daarom zal er dus op een goede correcte maar niet overheersende manier toezicht moeten zijn :)

Laatst gewijzigd door Anonymous op di 3 sep 2002 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Matthijs schreef:
Chris schreef:
Ja daar hebben jullie gelijk in, hier zullen dus de regels voor moeten komen, die zeker niet aan de laars gelap kunnen worden, en daaro zal er dus op een goede correcte maar niet overheerste manier controle moeten zijn :)

Lijkt me een klein beetje onmogelijk. Het zal dan weer snel uit de hand lopen. Is het niet verstandig om er een Renault only meeting van te maken.
Jij hebt de begin dagen van de F.N.B. nooit meegemaakt, het groeit tot een chaos, je ziet het pas als het te laat is.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Sure! matthijs..

Denk hier eerst eens overna voordat je het zeg man.

Je denkt toch zeker niet dat sommige mensen naar jou of iemand gaan luisteren..

ja de mensen van RTC die weten wat goed voor hun is dus zullen zich zoals altijd al gedeist houden..

Dan komt het wel goed..

Voor de andere groepen kan en wil ik niet spreken..
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Chris schreef:
Matthijs schreef:
Chris schreef:
Ja daar hebben jullie gelijk in, hier zullen dus de regels voor moeten komen, die zeker niet aan de laars gelap kunnen worden, en daaro zal er dus op een goede correcte maar niet overheerste manier controle moeten zijn :)

Lijkt me een klein beetje onmogelijk. Het zal dan weer snel uit de hand lopen. Is het niet verstandig om er een Renault only meeting van te maken.
Jij hebt de begin dagen van de F.N.B. nooit meegemaakt, het groeit tot een chaos, je ziet het pas als het te laat is.

ik snap niet waarom we hier weer over beginnen..
er zijn hier toch al mensen voor aangesteld die dit gaan uitzoeken?? (zoals rudo al zei)...
Anonymous

Chris schreef:
Matthijs schreef:
Chris schreef:

De opzet zal zijn dat niet iedereen ook zomaar het terrein op zal mogen rijden, eerst even en kleine controle, niet op kleine rotdingen nee gewoon even, wie ben je, war kom je voor, en doorrijden. Het zal geen hutsiflutsie meeting moeten worden, nee gecoordineerd.

Chris
Erelid - Moderator - RvT

Matthijs schreef: er zullen dus de regels voor moeten komen, die zeker niet aan de laars gelap kunnen worden
Hoe wil je dat gaan doen, als het weer drukker wordt? En je niet iedereen bij naam kent, en er veel "vreemd" merk rijders komen?
Leg dat maar eens uit.
-Ray-
Contacteer:

zoals maik dit zegt, bespreek dit effe lekker op nl, en ik denk dat er niet zo zwaar getild moet worden aan mathijs ze posts, hij wil alleen maar helpen en is daar enthousiast mee. laat m. maar de FNB komt wel goed, zal alleen even duren :)
Hans R.

Maik (WOOFER) schreef:Vraagje..

waarom word dat hier besproken ?? en niet op .NL??
De FNB heeft toch niks met de club te maken.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Matthijs schreef:
Chris schreef:
Matthijs schreef:
Chris schreef:

De opzet zal zijn dat niet iedereen ook zomaar het terrein op zal mogen rijden, eerst even en kleine controle, niet op kleine rotdingen nee gewoon even, wie ben je, war kom je voor, en doorrijden. Het zal geen hutsiflutsie meeting moeten worden, nee gecoordineerd.

Weet je wel wat een werk je op je hals haalt??
Op een "normale" RTC meeting is het aanspreken van auto's die aankomen rijden al niet te doen.
Ik denk niet dat dit helemaal de bedoeling is van de F.N.B. opzet, het wordt nu allemaal zo verplicht..
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

hoe wil je dit doen dan??
Gesloten