knipperlicht hangt
-
steeds als ik gebruik maak van m'n knipperlichten, blijft ie na 'n paar keer hangen en doet ie niks meer. ik moet de hendel dan ook handmatig weer naar z'n beginpositie duwen. heeft iemand idee waar dit aan ligt, is het n draadje wat loszit, of is het doosje niet meer goed waar de hendel aan vastzit?
als je je lichtschakelaar loshaalt zie je dat er een soort uitsteekseltje aan zit die naar buiten schuift als jij je knipperlicht aanzet. Deze komt tegen een "bobbel" op je stuurkolom (naaf) en daardoor schiet ie terug. Mischien is het veersysteempje in je schakelaar stuk waardoor die niet goed naar buiten schiet? Of zit je stuurnaaf nie helemaal jofel (maar dat zou je merken). Denk dat je ff een nieuw schakelaartje moet scoren.twingoturbo schreef:steeds als ik gebruik maak van m'n knipperlichten, blijft ie na 'n paar keer hangen en doet ie niks meer. ik moet de hendel dan ook handmatig weer naar z'n beginpositie duwen. heeft iemand idee waar dit aan ligt, is het n draadje wat loszit, of is het doosje niet meer goed waar de hendel aan vastzit?
-
keej dan!
Ja kan je lache, maar als ik dit bij wijze van spreken aan mn moeder moet uitleggen, werken die ''vaktermen'' perfect :-Dhitman schreef:ff een paar vaktermen :en dan nog:een soort uitsteekseltjehahahahaeen "bobbel" op je stuurkolom![]()
![]()
tom
-
renault is stervens duur, moest ff relais voor de mistlampen halen. 20 pleuro. moet nu alleen t aansluit schema hebben van t relais, iemand idee?
-
gaat trouwens om de mistlampen voor.
-
te gek! thanx
Zoals beloofd, het schema van de mistlampen voor.
[img]http://home.wanadoo.nl/voornvos/Kluwer% ... lampen.JPG[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/voornvos/Kluwer% ... lampen.JPG[/img]
-
PERFECTO!