Friday Nightmeeting Bodegraven. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Steven
Car: M536

Is alleen maar beter :)
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Steven (Fiets) schreef:Is alleen maar beter :)

he hoor ik daar bert en ernie in koor ??

:lol:
-Ray-
Contacteer:

Maik (WOOFER) schreef:
Steven (Fiets) schreef:Is alleen maar beter :)

he hoor ik daar bert en ernie in koor ??

:lol:
wat je niet kent mag je ook niet mee spotten :p
Immer wieder die verdammte Holländer
Arjen

Lijkt me toch een simpel probleem. FNB is in Bodegraven ontstaan. Meeste mensen zullen dus ook wel uit die buurt komen of het niet erg vinden om wat langer te rijden.

Dus zoek een andere plek in de buurt van Bodegraven. Mensen die het graag ergens anders willen hebben moeten dan gewoon bijv. een FNU (Friday Night Upsewupseklapbrug) beginnen en hopen dat er genoeg mensen komen.
jeroen.k

Arjen schreef:Lijkt me toch een simpel probleem. FNB is in Bodegraven ontstaan. Meeste mensen zullen dus ook wel uit die buurt komen of het niet erg vinden om wat langer te rijden.

Dus zoek een andere plek in de buurt van Bodegraven. Mensen die het graag ergens anders willen hebben moeten dan gewoon bijv. een FNU (Friday Night Upsewupseklapbrug) beginnen en hopen dat er genoeg mensen komen.
Jah!...Upsewupseklapbrug ligt hier valk in de buurt! Gegadigden?
Robert dB.

Arjen schreef:Lijkt me toch een simpel probleem. FNB is in Bodegraven ontstaan. Meeste mensen zullen dus ook wel uit die buurt komen of het niet erg vinden om wat langer te rijden.

Dit probeer ik ook al meedere malen te zeggen. FNB is in Bodegraven begonnen, en zal dus daarom hier in de buurt blijven.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Poeheee...

Wie heeft er nog goede suggesties ??
Anonymous

Laten we niet met ze allen op de zaken vooruitlopen. Voorlopig blijft het gewoon lekker in of rond bodegraven, want daar is iedereen gewend. En laten we niet allemaal onze eigen fnb gaan maken, want dan komen er op iedere 2 auto's en dat is ook de bedoeling niet. We wachten gewoon af hoe het verloopt op het oude mac terrein, en dan zien we wel :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

PATBAD schreef:Chris

PATBAD schreef:Effe een vraagje waar is mijn topic want ik ken hem nergens meer vinden????????????? :(
Ja? Zou het niet weten.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ray (Zonnebril) schreef:
Robert dB. schreef:
Maik (WOOFER) schreef: en RobertDB sorry hoor.. wat een k#t streek.
Je zegt gewoon ff 123 ik gaat gewoon niet.. .. ...
terwijl andere wel een stuk rijden..

maar oke.. afgezien daarvan..

we komen er met z'n alle wel uit..
Ja toch niet dan...
Sorrie jongens, maar ik heb gezegd dat ik niet wekelijks een stuk ga rijden. Mocht er een locatie verder weg komen, dan zal ik minder vaak daar heen gaan denk ik....maargoed ff kijken hoe alles in de pratijk gaat uitpakken.

Er zijn tenslotte meerdere regio meetings waardoor niemand echt ver hoeft te rijden. Wil je dat wel dat is dat je eigen keuze.

En trouwens Maik, wij komen ook weleens naar de meetings in scheveningen/oosterhout/roosendaal.
waarom rijden wij wel iedere week 3 kwartier heen en drie kwartier terug en jullie bijvoorbeeld niet??? dan gaan die autoos van jullie ook maar eens wat kms maken, worden ze heus niet minder van :p
Dude, we hebben je toch nooit verplicht om te komen?! :) Iedereen moet gewoon doen wat hij wil.
Ik ben het met Robert eens.
Er zal een nieuwe lokatie in een straal van 15KM rond Bodegraven moeten komen. En als er niemand komt gaan Robert en ik lekker PS2en. Ghe!
Even zonder dollen, de echte oude F.N.B. clan zal altijd ergens blijven meeten.. Doen we immers al jaren...Met andere woorden, als de FNB in een andere hoek gehouden zal worden, bijvoorbeeld Beverwijk, dan zal die groep daar niet wekelijks heen komen, en zal gewoon zelf weer ergens gaan meeten.
Waar weten we alleen nog niet, maar daar gaan we aankomende week over praten.

Jeffrey, Leidschendam is geen 10KM van Bodegraven, of je hebt een teller afwijking. :)
Robert dB.

Ok Chris, zal ik morgenavond ff bij je langs komen?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

We bellen nog wel ff. Weet (nog) niet zeker of ik kan.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Kunnen we dit gesprek over waar de FNB gehouden word niet beter ff voortzetten op .NL ??
Robert dB.

Maik (WOOFER) schreef:Kunnen we dit gesprek over waar de FNB gehouden word niet beter ff voortzetten op .NL ??
Chris en ik komen v/d week met een nieuw voorstel. Waarschijnlijk worden wat nieuwe locatie 'uitgeprobeerd'. Daarna kunnen we weer conclusies trekken.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

conclusie..

het word dus voortgezet op .NL ?
Anonymous

Ik weet nog een leuke plek: achter station hollands spoor in den haag.

veel parkeerplek, en veel mooie mercedessen en BMW's die langs komen cruisen.

Ook zijn er genoeg dames om je warm te houden :-D
Steven

Ow Chris ik kom vrijdag iig niet voor jouw Bodegravenbraderie idee.

Hier in Heemskerk is ook feestweek en ik weet haast zeker dat die veel beter is >-) En een vriend van me geeft ene afscheidsfeessie omdat ie naar Australië verhuist.

En Maik doe es niet zo irritant :p
Mickael

Misschien een idee voor een locatie:

Mac Rotterdam bij Feyenoord (A15/A16)
- kleine parkeerplaats van de mac, maar wel een aantal grotere parkeerplaatsen met verlichting er pal naast. Ik denk een kleine 10 min vanaf Bodegraven en zeer goed bereikbaar en GEEN omwonende.

Nadeel als er gevoetbald word zal het er wel erg druk zijn.

Ben er op vrijdag avond wel eens geweest is wel erg rustig bij deze mac.
Robert dB.

94
:D

Chris schreef:Er zal een nieuwe lokatie in een straal van 15KM rond Bodegraven moeten komen.
:)
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Mickael schreef:Misschien een idee voor een locatie:

- kleine parkeerplaats van de mac, maar wel een aantal grotere parkeerplaatsen met verlichting er pal naast. Ik denk een kleine 10 min vanaf Bodegraven en zeer goed bereikbaar en GEEN omwonende.

Ja dat is zeker een mooie lokatie, maar bedoel je dan op P5 van het stadion of echt die mac bij de shell. Want die bij de Shell is toch niet zo'n groot parkeer terrein.
.:: TurboPowerr ::.
Anonymous

Is alleen leuk voor de feyenoord fans onder ons.

(ik dus niet)

FC Den Haag Forever !
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Ploegah schreef:Is alleen leuk voor de feyenoord fans onder ons.

(ik dus niet)

FC Den Haag Forever !
Denk niet dat het een voetbal meeting is... Maar meer een auto meeting :)

Maar omdat je er om vraagt Feyenoord!!!! ;)
.:: TurboPowerr ::.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

TOP OSS KAMPIOENEN! :lol:
Mickael

Tino schreef:
Mickael schreef:Misschien een idee voor een locatie:

Ja dat is zeker een mooie lokatie, maar bedoel je dan op P5 van het stadion of echt die mac bij de shell. Want die bij de Shell is toch niet zo'n groot parkeer terrein.
Die bij de Shell, er is echt pal achter de mac een redelijk grote parkeerplaats (+/-60 auto's schatting) deze zie je niet tot je achter de mac bent en 100 meter verder nog een.

P5???? Ik HAAT voetbal, dus ik ben daar niet zo bekend.
Steven

Nou mag misschien 10 km vanaf Bodegraven zijn, voor ons Noord-Hollanders is dat dus ff veel meer dan 10km omdat wij anders moeten rijden.
Mickael

Is alleen leuk voor de feyenoord fans onder ons.

(ik dus niet)

FC Den Haag Forever !
Ik was al bang dat ik dit soort reactie zou krijgen. :( :(

Het gaat hier NIET om voetbal, maar blijkbaar begrijpen sommige mensen dit niet.

Het gaat hier om een locatie!! Waar we de ruimte hebben en geen tot zo min mogelijk overlast verzorgen.

Maar het is mij best kijk maar waar jullie het doen het was maar een idee. Ik heb de komende tijd toch andere dingen te doen.
-Ray-
Contacteer:

Merijn schreef:TOP OSS KAMPIOENEN! :lol:
Telstar!!!! Ja sorrie hoor heren maar dit kon ik even niet laten, ik maak me ook weleens schuldig aan onzinnige posts ;) laten we een ACT Voetbal openen en een ACT Anti Voetbal :)

Ehm, wat betreft bij het Feyenoord Stadion, lijkt mij geen goeie optie. Ik ben er wel eens geweest en bij mijn weten is dat redelijk slecht bereikbaar voor ons omdat we een stukje door Rotterdam moeten.

Lijkt me beter dat er iets tussen Den Haag en Utrecht gehouden word, dan verandert het "recept" ook niet.
edwinvr
Contacteer:

naar mijn weten zijn deze parkeerterreinen bij deze Mac afgesloten als Feyenoord ( 8) 8) 8) ) NIET speelt...

qua bereikbaarheid: is niet zo slecht hoor: gewoon afslag feyenoord, en bij de eerste rotonde 3kwart rond, en dan ben je er...

Maar Ik ben het eens met de mening dat het gewoon in de buurt van Bodegraven moet blijven...
Mickael

Ray (Zonnebril) schreef:
Ehm, wat betreft bij het Feyenoord Stadion, lijkt mij geen goeie optie. Ik ben er wel eens geweest en bij mijn weten is dat redelijk slecht bereikbaar voor ons omdat we een stukje door Rotterdam moeten.
?? Vanuit jullie richting den haag vervolgen A16 richting breda na de brug 1e afslag en na een paar 100 meter ben je er.

Binnendoor? Ben je vorige keer wel goed gereden?

Maar het is mij prima als het nog noordelijker wordt zie ons in iedergeval niet meer op de FN...
-Ray-
Contacteer:

Mickael schreef:
Ray (Zonnebril) schreef:
?? Vanuit jullie richting den haag vervolgen A16 richting breda na de brug 1e afslag en na een paar 100 meter ben je er.

Binnendoor? Ben je vorige keer wel goed gereden?

Maar het is mij prima als het nog noordelijker wordt zie ons in iedergeval niet meer op de FN...
ik weet het allemaal niet meer, ik ben al zo vaak verdwaald in rotterdam!! laatste keer naar de Baya ging toevallig in 1 keer goed, ook omdat het daar al een keer is misgegaan.... :p
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Wat maakt het nou ook eigenlijk allemaal uit laten we kijken of we een plek in de buurt van bodegraven kunnen vinden en daar dan de meetings houden. Daar is toch alles gestart. En ik denk ook het leukst.

Ja het beste is gewoon als de politie zich gewoon terug trekken en ons lekker op het terrein laat natuurlijk :D :D
Hans R.

Ik ben niet zo vaak op de FNB, omdat het voor mij op vrijdag vaak niet haalbaar is, maar ik geef maar een idee....

Probeer anders 2 locatie's te vinden.
1 een stukje zuidelijker en 1 een stukje noordelijker.
En dan de ene week de een en de andere week de andere locatie.

Dan wordt het mischien voor meer mensen makkelijker om langs te komen.
En de echte die hards blijven toch wel op beide komen :wink:
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Hans R. schreef:Ik ben niet zo vaak op de FNB, omdat het voor mij op vrijdag vaak niet haalbaar is, maar ik geef maar een idee....

Probeer anders 2 locatie's te vinden.
1 een stukje zuidelijker en 1 een stukje noordelijker.
En dan de ene week de een en de andere week de andere locatie.

Dan wordt het mischien voor meer mensen makkelijker om langs te komen.
En de echte die hards blijven toch wel op beide komen :wink:
Op zich goed :)
jeffrey
Contacteer:

Chris schreef:
Ray (Zonnebril) schreef:
Robert dB. schreef:
Maik (WOOFER) schreef: en RobertDB sorry hoor.. wat een k#t streek.
Je zegt gewoon ff 123 ik gaat gewoon niet.. .. ...
terwijl andere wel een stuk rijden..

maar oke.. afgezien daarvan..

we komen er met z'n alle wel uit..
Ja toch niet dan...
Sorrie jongens, maar ik heb gezegd dat ik niet wekelijks een stuk ga rijden. Mocht er een locatie verder weg komen, dan zal ik minder vaak daar heen gaan denk ik....maargoed ff kijken hoe alles in de pratijk gaat uitpakken.

Er zijn tenslotte meerdere regio meetings waardoor niemand echt ver hoeft te rijden. Wil je dat wel dat is dat je eigen keuze.

En trouwens Maik, wij komen ook weleens naar de meetings in scheveningen/oosterhout/roosendaal.
waarom rijden wij wel iedere week 3 kwartier heen en drie kwartier terug en jullie bijvoorbeeld niet??? dan gaan die autoos van jullie ook maar eens wat kms maken, worden ze heus niet minder van :p
Dude, we hebben je toch nooit verplicht om te komen?! :) Iedereen moet gewoon doen wat hij wil.
Ik ben het met Robert eens.
Er zal een nieuwe lokatie in een straal van 15KM rond Bodegraven moeten komen. En als er niemand komt gaan Robert en ik lekker PS2en. Ghe!
Even zonder dollen, de echte oude F.N.B. clan zal altijd ergens blijven meeten.. Doen we immers al jaren...Met andere woorden, als de FNB in een andere hoek gehouden zal worden, bijvoorbeeld Beverwijk, dan zal die groep daar niet wekelijks heen komen, en zal gewoon zelf weer ergens gaan meeten.
Waar weten we alleen nog niet, maar daar gaan we aankomende week over praten.

Jeffrey, Leidschendam is geen 10KM van Bodegraven, of je hebt een teller afwijking. :)
Dat klopt inderdaad chris, deed laatst de 30 tellen test op 120 km/h(gelezen op techniek) mŽn tellertje wijkt toch zoŽn 20 km af...<

20 km van Bodegraven dan toch????
van marwijk passion
jeffrey
Contacteer:

Ploegah schreef:Ik weet nog een leuke plek: achter station hollands spoor in den haag.

veel parkeerplek, en veel mooie mercedessen en BMW's die langs komen cruisen.

Ook zijn er genoeg dames om je warm te houden :-D
Alarm veplicht?????? :lol: :lol:
van marwijk passion
Gesloten