Ik weer eens wat vaags.
Ben vandaag een stuk aan het rijden met een lekker muziekje aan. Stop ik even om wat op te halen. Haal mijn frontje eraf.
Kom terug, plaats frontje terug. Wat denk je? Niets!!
Geen display meer, niets. Hij klapt nog wel open om een cd te laden en gaat ook weer dicht. Verder zit er een knopje met een D op het frontje, en als je daar op drukt zie je alleen maar de tijd in beeld. Voor de rest niets. Wat zou dit kunnen zijn. Ik heb alle zekeringen al nagekeken en de bedrading nagelopen. Dat is allemaal in orde. Er komt dus ook helemaal geen geluid meer uit de versterker en deze gaat ook niet aan. Vaag, Vaag, Vaag.
Wie kan mij hier mee helpen, of heeft dit probleem eerder meegemaakt.
Graag een reactie.
Groeten,
Bas
Frontje stuk van JVC KD SH 55R??
Heb je de radio al gereset??
Als het goed is zit er op het frontje een heel klein knopje om hem te resetten.
Als dat niet helpt, kun je het beste naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt, er zit 3 jaar garantie op JVC radio's.
Als dat niet helpt, kun je het beste naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt, er zit 3 jaar garantie op JVC radio's.
Heb hem al gereset, maar hielp niets. Alleen het klokje gaat naar nul.robclio16V schreef:Heb je de radio al gereset??
Ik denk dat ik hem inderdaad maar weg breng om te laten maken