Friday Nightmeeting Bodegraven. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Janine

Ben wel in het bezit van foto's Marcel, maar heb geen space.... helaas dus!
Een beetje vreemd is best lekker
Chris
Erelid - Moderator - RvT

dennisvr schreef:Chris: is het centrum van bodegraven opzoeken nou wel zo'n goed idee? zoek je dan het gelazer niet gewoon op?
Dennis, heel het centrum is feest! En BTW de RTC dudes zijn toch geen stelletje raddraaiers?! Kom op zeg, braderie! :)
En inderdaad zonder auto's.

Janine zitten de witte knippers er al in en de stikkers erop?! :)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Janine

nee nog niet Chris... nog geen tijd voor gehad en daarbij... de lampen moeten eerst gericht worden... anders is het nog geen gezicht....
Steven
Car: M536

Zow dat mag inderdaad wel even, de een schijnt naar de sterren en de ander probeert je kentekenplaat te verlichten geloof ik :)
Janine

Ja, maar dat is een kwestie van stellen.... Nee, ze moeten echt opnieuw gericht worden...
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Chris schreef:
dennisvr schreef:Chris: is het centrum van bodegraven opzoeken nou wel zo'n goed idee? zoek je dan het gelazer niet gewoon op?
Dennis, heel het centrum is feest! En BTW de RTC dudes zijn toch geen stelletje raddraaiers?! Kom op zeg, braderie! :)
chris: het zonder auto's deel was me nog niet bekend ;)
maar het ging me ook meer om de troep mensen die er achter ons aan gaat. De RTC zal het probleem niet zijn daar maak ik me ook geen zorgen om :)
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Dat is idd de plek waar ik het over had. Kijk meningen kunnen verschillen.
En over de faciliteiten gesproken de mac zit erg dicht in de buurt. Ja niet zo dicht als in bodegraven.
Maar ja ik moet ook zeggen dat het elke week drukker word in zoetermeer en ik weet niet wanneer jij bent geweest misschien was het toen niet echt druk.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

dennisvr schreef:
Chris schreef:
chris: het zonder auto's deel was me nog niet bekend ;)
maar het ging me ook meer om de troep mensen die er achter ons aan gaat. De RTC zal het probleem niet zijn daar maak ik me ook geen zorgen om :)
Ik snap wat je bedoelt. Maar het is sowieso altijd harstikke druk in het dorp met de braderie. LB als andere clubs ons volgen! ;) Kijk we maken onderling de afspaken hierover met elkaar, tja en als de andere ook naar het dorp willen moeten ze dat lekker zelf weten. :) Maar ik neem aan dat er niemand van de RTC bij de Mac gaat staan om te vertellen dat het feest is in het centrum van Bodegraven. :)
Laatst gewijzigd door Chris op za 31 aug 2002 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

PATBAD schreef:Dat is idd de plek waar ik het over had. Kijk meningen kunnen verschillen.
En over de faciliteiten gesproken de mac zit erg dicht in de buurt. Ja niet zo dicht als in bodegraven.
Maar ja ik moet ook zeggen dat het elke week drukker word in zoetermeer en ik weet niet wanneer jij bent geweest misschien was het toen niet echt druk.
Maakt ook verder niet uit joh. :)
De Mac is daar in ieder geval voor de meestte RTCers veels te ver weg. :)
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Chris, betekent het nu dat bij de Mac in Bodegraven afgelopen is?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Marcel O. schreef:Chris, betekent het nu dat bij de Mac in Bodegraven afgelopen is?
Voorlopig wel denk ik, je wordt het terrein niet meer opgelaten. We zullen zien hoe het in de toekomst gaat. Misschien staat de RTC er over een aantal maandjes wel als enige. Even de ontwikkelingen afwachten. Wel erg jammer.
Anonymous

Chris schreef:
Marcel O. schreef:Chris, betekent het nu dat bij de Mac in Bodegraven afgelopen is?
Voorlopig wel denk ik, je wordt het terrein niet meer opgelaten. We zullen zien hoe het in de toekomst gaat. Misschien staat de RTC er over een aantal maandjes wel als enige. Even de ontwikkelingen afwachten. Wel erg jammer.
Ontwikkelingen ?? Moest ik me daar nou mee bezig houden ?? :)

*Stephan_RSI*

Zo Chris ik heb mijn naam nu veranderd dan weten alle anderen ook hoe ik heet ipv Clio Rsi genoemd te worden. Maar het was mijn eerste keer naar de FNB en was zeker gezellig alleen minder dat de politie in de weg stond. Het was vrij donker dus kon het minder goed zien maar er stonden genoeg mooie auto's. Volgende keer denk beter, met verlichting 8).
Steven

Nou de Noord-Holland Crew is voor een FNB hier in Beverwijk.

Is een mac, met daarnaast een groot parkeerterrein wat altijd leeg is. En het is op een meubelboulevard die altijd vrijdag gewoon gesloten is dus altijd plek en geen overlast van hotels of omwonenden. En ook nog eens vlak naast de snelweg. Echt een ideale plek.

Tis voor onze zuiderburen wel ff rijden, maarja wij zijn ook altijd naar Bodegraven gekomen.

We kunnen het een x proberen?
*Stephan_RSI*

Ik vind het een vrij goed idee, hetis een industrie terein dus zeker geen last van mensen in de buurt. En het is voor mij ook stukkie minder ver rijden :D.

We kunnen het natuurlijk een keer proberen, maar moeten er wel genoeg komen.
Steven

Chris, geef jij eens het goede voorbeeld ;)
*Stephan_RSI*

Als ik het zo bekijk denk ik dat een stuk of 4 auto's uit hhw kan komen en een stuk of 6 uit de buurt van haarlem, dus kan druk worden.

Wat is jouw mening Chris?
Anonymous

VOOR VOOR VOOR!!! :lol:
jef

Ik vind silverdome wel een goed idee :)
Anonymous

Voordelen van een FN Beverwijk:

- Oude mac locatie dus eten drinken en toilet
- Geen andere clubs die de boel verpesten
- Geen politie
- veel parkeerplaatsen
- Midden in industriegebied dus geen overlast
- Makkelijke verbinding
- Dichterbij voor de Noord-Holland gang

DUS LIJKT MIJ EEN GOED PLAN :)
jef

R for life schreef:Ik vind silverdome wel een goed idee :)
Ja ik vind het wel een goed idee
Steven

Alternatief voor de FNB: De FNB :) *Klik hier*

Allicht het proberen waard.
Robert dB.

Chris schreef: De aankomende week moeten we gewoon weer eens wat alternatieven gaan verzinnen. Robert, zullen we deze week weer eens om de tafel gaan zitten om wat mogelijkheden te bespreken?
Ik kom van de week wel ff bij je op de koffie. Kunnen we weer net als vorige keer een andere locatie proberen te vinden.
Robert dB.

stephan schreef:Voordelen van een FN Beverwijk:

- Geen politie
- veel parkeerplaatsen
- Makkelijke verbinding
Nou misschien dat ik een keertje kom zolang er gezeur is in B'graven. Maar ik ben niet van plan voortaan elke week naar Beverwijk te rijden, sorrie das mijn mening.
Steven

Sja ach tis best te doen, wij doen het toch ook elke week? Of wij zijn gek zeker? Zover issut niet.

Trouwens als het een beetje zomers is kunnen we ook lekker aan het strand meeten. 8)
Anonymous

Robert dB. schreef:
stephan schreef:Voordelen van een FN Beverwijk:

- Geen politie
- veel parkeerplaatsen
- Makkelijke verbinding
Nou misschien dat ik een keertje kom zolang er gezeur is in B'graven. Maar ik ben niet van plan voortaan elke week naar Beverwijk te rijden, sorrie das mijn mening.
Nee en wij zeker wel iedere week naar Bodegraven... Zeurkous... :lol:
Robert dB.

Robert dB. schreef:sorrie das mijn mening
Wat jullie doen en willen is natuurlijk je eigen keus. Maar ik ga niet wekelijks naar Beverwijk rijden...ik kijk wel uit, das boven het kanaal!
Janine

:lol: :lol: :lol: :lol:
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

ik ben er zeker
tijn en janine voor jullie is het of dichterbij of even ver komen jullie ook?
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-Ray-
Contacteer:

Robert dB. schreef:
Robert dB. schreef:sorrie das mijn mening
Wat jullie doen en willen is natuurlijk je eigen keus. Maar ik ga niet wekelijks naar Beverwijk rijden...ik kijk wel uit, das boven het kanaal!
beetje jammer robert.... wel van ons verwachten dat wij iedere week komen, zelfs gele kaarten uitdelen en in sommige gevallen rode (noem geen namen maar edwin was het toch?? ;) )

en niet naar beverwijk komen?? slecht......
Immer wieder die verdammte Holländer
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

zo mag ik het horen
trouwens die afrit kan je lekker dwijlen hahahaha
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Menno

als er dan toch een non-bodegraven plek verzonnen gaat worden, is 't dan niet slim om iets centraals te kiezen, ipv een uithoek?
rev it like a rental
Anonymous

Menno schreef:als er dan toch een non-bodegraven plek verzonnen gaat worden, is 't dan niet slim om iets centraals te kiezen, ipv een uithoek?
Daar heb je een punt :) ik heb het ook ooit al eens voorgesteld, maar goed dat je het ook opmerkt :)
-Ray-
Contacteer:

ok, zoek maar een goeie lokatie in de buurt van utrecht.

dit was een tijdelijke oplossing. :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Anonymous

Zijn er rondom Utrecht en Rotterdam langs de snelweg geen grote parkeerplaatsen met pompstation en eetgelegenheid??

Lijkt me dat je daar in ieder geval geen bewoners tot last bent.

Ken Utrecht en omstreken niet zo goed maar als voorbeeld neem ik even de a4, den haag- amsterdam, net voor schiphol heb je aan beide kanten een Shell met giga parkeerplaats en een Burger King. Zulk soort plekken zijn er elders toch ook wel te vinden, met name rondom Utrecht en Rotterdam?
Gesloten