Het is eigenlijk vanaf het begin al zo, maar het begint steeds meer een doorn in mijn oog te worden.
Mijn dashboardverlichting is heel erg flauw, als ik het bij anderen zie, is het licht veel sterker, en meer oranje.
Zit er misschien ergens iets om dat een beetje bij te stellen, of zijn er gewoon lampjes kapot?
Flauwe dashboardverlichting
zit in elke type renault vanaf 86,dus zeker in je RLoxje schreef:Neej, naar mijn weten zit het er niet, giszteravond nog even gezocht
Misschien zit het wel niet in een RL... :/
Dan mag je mij uitleggen waar precies, want ik kan echt nix vinden hoorgille 21TURBO schreef:zit in elke type renault vanaf 86,dus zeker in je RLoxje schreef:Neej, naar mijn weten zit het er niet, giszteravond nog even gezocht

Don't walk the grass... smoke it
ik zou toch maar een goed zoeken want volgens de dealer heeft elke type een dashboardlichtregelaarmartin rs schreef:das niet waar in mijn 5 zit het niet en die is van 89 dus das niet waar. ik heb wel een 5 5deurs maar dat mag niet uitmaken toch?
wist ik nie de dealer vertelde mij dat ze vanaf 86 dat standaard hebben ,ff aan die magazijnier zijn oren trekken maandag.sorrrrrrryyyyymartin rs schreef:heb al gekeken en ook gevonden er zit bij mij een plastic plaatje maar geen regelaar
nee hoor..... ik heb ook nix...gille 21TURBO schreef:zit in elke type renault vanaf 86,dus zeker in je RLoxje schreef:Neej, naar mijn weten zit het er niet, giszteravond nog even gezocht

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Dit heb ik ook met mijn GTT!!
Iemand idee? Tijdje terug zijn alle pitjes vervangen, en was het lekker fel. Maar nu kan ik nauwelijks nog iets aflezen in het donker.
Iemand idee? Tijdje terug zijn alle pitjes vervangen, en was het lekker fel. Maar nu kan ik nauwelijks nog iets aflezen in het donker.
Dan zitten we in hetzelfde schuitje (lees: autootje)Ray (Zonnebril) schreef:nee hoor..... ik heb ook nix...gille 21TURBO schreef:zit in elke type renault vanaf 86,dus zeker in je RLoxje schreef:Neej, naar mijn weten zit het er niet, giszteravond nog even gezocht
Maaruh bij jou is je verlichting toch wel fel, tenminste dat bleek uit je filmpjes vanuit je auto opgenomen

dat klopt idd, maar bij andere clioos (ook 16V) viel het me ook al op dat het wat vager was allemaal. 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Moet dat niet het wieltje rechts onder je stuurkolom zijn? Zit bij mijn auto wel en voor zover ik weet ook op een clio (16v)Kevin schreef:Wieltje links van je stuur al geprobeerd ?
-
zwaarder wattage lampjes erin doen? of zitten er nu te zwakke lampjes in? , als de lampjes bijna stuk zijn gaan ze ook zwakker branden...
Bij mij zit er een wieltje links van me stuur en daar kan ik toch ECHT de sterkte van de dashboard verlichting mee regelen hoorMarcel O. schreef:Moet dat niet het wieltje rechts onder je stuurkolom zijn? Zit bij mijn auto wel en voor zover ik weet ook op een clio (16v)Kevin schreef:Wieltje links van je stuur al geprobeerd ?

Same here, ik kan zoeken tot ik een ons weegjeroen.k schreef:Volgens de vraagbaak van de R19 moet dat wieltje er ook inzitten, rechtsonder de stuurkolom, maar zit er echt niet bij mn 93'er! Dus zal toch wel een (vage) optie geweest zijn?

(kan dus ff duren)