Verstappen misschien bij Toyota

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Nick (germanstyle)

Ik zit hier op mijn stage al de hele dag al de site van verstappen te volgen, maar hij rijd hoogst waarschijnlijk voor Toyota volgend seizoen.

Beide rijders van Toyota mogen opstapen aan het einde.

Panis wordt dan zijn bijrijder.

Allemaal dus de Grand Prix van Spa dit weekend in de gaten houden, daar wordt het waarschijnlijk bekend gemaakt. Hij zit samen met Schumacher bij de pitspost van RTL4.

Verstappen liet zich niet meer zien op de Grand Prix tot er nieuws was, en nu komt hij weer op een Grand Prix.

Bovendien hebben al meerdere betrouwbare F1 sites zijn positie van volgend jaar bij Toyota gezegd dat de geruchten waar zijn.

Dus misschien wel weer Jos in de Formule 1 volgend jaar :)

Maar het is een gerucht, pin me er niet aan vast.
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Dat zou wel erg tof zijn. :D
Jammergenoeg niet bij Renault :lol: :wink:
martin rs

ellende dus ik vind die kerel helemaal niet zo best maar ja het blijft en nederlander he
edwinvr
Contacteer:

beterrr 8)

hebben we volgend jaar tenminste weer wat anders om naar te kijken tijdens de door ferrari gedomineerde races... (hopelijk en waarschijnlijk volgend jaar wat meer tegenstand...)

ons jos in toyota :D
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Nick schreef:Ik zit hier op mijn stage al de hele dag al de site van verstappen te volgen, maar hij rijd hoogst waarschijnlijk voor Toyota volgend seizoen.

Allemaal dus de Grand Prix van Spa dit weekend in de gaten houden, daar wordt het waarschijnlijk bekend gemaakt. Hij zit samen met Schumacher bij de pitspost van RTL4.

Verstappen liet zich niet meer zien op de Grand Prix tot er nieuws was, en nu komt hij weer op een Grand Prix.

Bovendien hebben al meerdere betrouwbare F1 sites zijn positie van volgend jaar bij Toyota gezegd dat de geruchten waar zijn.

Nick, ik heb net ook gekeken maar het enige wat ik zie is dat Jos en Michael samen bij Olav Moll in Pitspost zijn om wat vragen te beantwoorden. Ik kan geen indicatie vinden of Jos in gesprek is met Toyota.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Yes,Yes,YesYesYesYesYes,

Nee dit is weer beter nu heb ik weer zin om naar de f1 te kijken :) :) :) :p :p :p
Marcel B.

Als dat es waar zou zijn.
Ik denk dat verstappen een waardevolle aanwinst is voor een clubje als toyota daar hij altijd alles uit de auto wil halen wat er te halen valt, en die toyota's hebben volgens mij nog wel wat te bieden op den duur... tenminste das te hopen want het is niet leuk als ie nou weer achteraan rijdt.

Maar kutter dan arrows kan het niet ;)
Don't walk the grass... smoke it
Jasper16v

of simtek :D
of...
of....

laat hem nu eens in een goede auto komen plzz
Nick (germanstyle)

Marcel O. schreef:
Nick schreef:Ik zit hier op mijn stage al de hele dag al de site van verstappen te volgen, maar hij rijd hoogst waarschijnlijk voor Toyota volgend seizoen.

Nick, ik heb net ook gekeken maar het enige wat ik zie is dat Jos en Michael samen bij Olav Moll in Pitspost zijn om wat vragen te beantwoorden. Ik kan geen indicatie vinden of Jos in gesprek is met Toyota.
Ik weet niet of je blind bent :D maar in het forum zijn de eerste 10 berichten echt over Toyota en Jos
Marcel B.

Het forum is tijdelijk buiten gebruik :)
Nick (germanstyle)

Haha, teveel traffic, vanmorgen ging het nog vrij snel, en hoe meer het 17:00 werd hoe langszamer het werd :lol: Nu dus helemaal plat.
gille
Contacteer:

tja wat ik nu ga zeggen ga ik veel renaultfraks tegen de borst stoten,maar een Toyota zie je nie makkelijk in panne staan langs de weg(lol)JOS welcome back at the pits :lol: :lol: :lol:
martijn.p
Contacteer:

Support voor Jos vanuit Belgie. Dat vind ik sportief. :) 8)
Nick (germanstyle)

Forum toch weer online 8)

Ik lees net op het forum dat het toch misschien De Matta gaat worden (da's een CART-rijder) ,maar de rijstal (penske) vraagt 10 miljoen, maar die rijd wel weer met een Toyota, dus dat ik wel weer een voordeel.

Salo stopt er definitief mee.

Toyota maakt dit weekend de rijders bekend, dus nu alleen nog de 2e rijder. Bovendien is Jos al in Spa, terwijl hij had gezegd pas weer bij een GP te zijn als er nieuws is. Toyota wil 2 ervaren rijders hebben om de auto goed ontwikkeld te hebben voor het volgend seizoen, zodat ze in 2004 voor het wereldkampioenschap mee kunnen doen. Seizoen 2003 dus vooral voor de punten meedoen.

Dan is er nog het "gezeur" over de pitspost. Die is deze keer samen met Verstappen en Schumacher. Schumacher had vriendelijk afgezegd, maar omdat Jos hem woensdag had gebeld komen ze alletwee, dus misschien wel groot nieuws tijdens de pistpost.

Dan heb je ook nog het nieuwe Arrows team, dat wordt een USA team, hier kan De Matta ook terecht is het gerucht.

Maar sommige F1 sites hebben het gerucht van Verstappen al van hun sites gehaald, maar de goede sites nog niet :)

Zo iedereen weer op de hoogte :lol:

Afz.
Nick (die echt niet meer slaapt en kan werken en wou dat het nu al zondagmiddag is)
gille
Contacteer:

mpsanten schreef:Support voor Jos vanuit Belgie. Dat vind ik sportief. :) 8)
tenslotte is hij met een Belgische getrouwd en woont hij in Belgie
dus is ie halve Belg. 8)
martijn.p
Contacteer:

Dus ook 3x hoera voor Bart Veldkamp ? ;)

Nick schreef:
Marcel O. schreef:

Ik weet niet of je blind bent :D maar in het forum zijn de eerste 10 berichten echt over Toyota en Jos
Ik had niet op het forum gekeken maar gewoon bij de nieuwsberichten. Zal ff het forum checken.
gille
Contacteer:

mpsanten schreef:Dus ook 3x hoera voor Bart Veldkamp ? ;)
tuurlijk nu hebben de Belgen eens een olympische schaatser. 8)
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

wanneer begint verstappen zijn grint bedrijf ??

:lol: :lol: :lol:

Maik (WOOFER) schreef:wanneer begint verstappen zijn grint bedrijf ??

Nadat ie z'n shovel rijbewijs heeft gehaald. :D :D
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Marcel O. schreef:

Nadat ie z'n shovel rijbewijs heeft gehaald. :D :D

die had hij al..

dus hij kan meteen aan de slag :lol: :D

:lol:
Patrick

hahahaha,.....not!
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Marcel B.

patrick 21TURBO schreef:

hahahaha,.....not!
Ik snap het ook niet echt dat je verstappen door het slijk wil halen, ik vind het gewoon iets om trots op te zijn dat er een Nederlander formule 1 rijdt, en die grindbakbezoekjes vallen ook wel mee, zeker de laatste races die hij gereden heeft
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Hij is dit weekend in Spa en heeft zelf al aangegeven dat er dit weekend helemaal niks bekend gemaakt gaat worden. Sterker nog, er is helemaal niks bekend te maken!

Ik hoop serieus dat ie weer aan de bak kan bij Toyota, maar ik denk dat, wanneer dit ook niet lukt, hij beter Salo's voorbeeld kan opvolgen... Het houdt een keer op, hè!

Onderstaand bericht kwam ik net tegen op http://www.f1racing.nl

Verstappen zeker niet in Spa voor Toyota

Vele fans emailden ons afgelopen dagen om ons erop te wijzen dat diverse websites het nieuws meldde dat Jos Verstappen vandaag zijn stoeltje bij Toyota zou aankondigen. Niks is echter minder waar...

Verstappen vertelde vandaag op Spa dat hij slechts aanwezig is om met wat oude bekenden te praten, en uiteraard met een aantal teams hier en daar. Er zullen geen officiële gelegenheden zijn in Spa.

Helaas is het nog altijd zo dat een aantal websites de fans dusdanig gek weten te maken met nieuws dat uit het niets gegrepen is. Maar hopelijk voor de vele Verstappen fans zal er voor het einde van het seizoen wellicht alsnog duidelijkheid komen omtrent de toekomst van Verstappen.

Verstappen zal zaterdag en zondag overigens niet meer in de paddock van Spa te zien zijn.
Priyantha
Contacteer:

LACHEN....................................Waarom moet verstappen altijd naar beneden worden gehaalt door figuren die denken dat ze leuk zijn ?
Door dit soort dingen heeft Jos een slechte naam omdat dit soort figuren dit soort onzin rondzaniken.
Merijn.V
Contacteer:

Dat komt omdat hij in het verleden regelmatig in diezelfde grindbak eindigde :lol:

Ik noem hem ook altijd gekscherend onze nationale grindbak-tester.

Maar ik moet toegeven dat als het echt kutweer is (zoals hier meestal in Nederland) dat ie het in verhouding vaak goed doet. (MITS hij z'n materiaal eens een keertje heel houdt.)
Hans (-=Sleepie=-)
Contacteer:

Marinus16V schreef:MITS hij z'n materiaal eens een keertje heel houdt.
Zijn materiaal was gewoon te slecht.
Hij wordt toch betaald om zo'n F1-bolide helemaal tot de maxx te trappen.
Als t dan niet heel blijft is het wel errug makkelijk om de schuld maar gelijk bij Jos te leggen.
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Patrick

Priyantha schreef:

LACHEN....................................Waarom moet verstappen altijd naar beneden worden gehaalt door figuren die denken dat ze leuk zijn ?
Door dit soort dingen heeft Jos een slechte naam omdat dit soort figuren dit soort onzin rondzaniken.
juist,je moet je voorstellen dat je met minder vermogen,kwaliteit etc dezelfde resultaten wil behalen,een goeie plek dus als coureurs met een betere auto.
je zal dus meer risico's moeten durven nemen.
iedereen is zeker vergeten hoe senna zijn loopbaan begon,hij reedt alles kapot vloog ook regelmatig eruit maar heeft door het binnen treden van een topteam WEL kunnen scoren,hier heb ik nog nooit iemand over gehoord.
feit is dus dat je gewoon door de meerdere risico's gewoon eerder de fout in kan gaan.
je kan ook gewoon achteraan blijven rijden en uitrijden zoals minardi dat nu doet(bedoel dit niet negatief)
hij heeft helaas in beginstadium van zijn cariere iets te nonchelant omgesprongen met zijn doorgroeimogelijkheid,bv bij benneton.
maar goed ik vindt het dus niet leuk dat er dus zo'n reaktie wordt gegeven op een coureur die wel durft,voorbeeld maleisia maart 2001 waar hij in de regen mika hakkinen voorbleef in de regen!!!
hij kan het,maar moet gewoon ook es eens een bewijs kunne leveren in een top auto.
Hans (-=Sleepie=-)
Contacteer:

Zijn doorgroeimogelijkheid bij Bennetton werd teniet gedaan door zijn sponsorcontracten toch?
Kon hij zelf volgens mij weinig aan doen.
Patrick

Hans schreef:Zijn doorgroeimogelijkheid bij Bennetton werd teniet gedaan door zijn sponsorcontracten toch?
ja klopt ook weer,maar toch heeft de doorstart naar een ander topteam niet door kunnen gaan door de nonchalanse en door zijn toenmalig rothengatter(weet niet zeker wie dat toen was)
hij was te wild en niet serieus genoeg,toen stond hij pas echt in de schaduw van schumacher die al behoorlijk dominant was.
was hij toen serieuzer geweest dan had hij goeie kansen gehad,zeker weten.
Hans (-=Sleepie=-)
Contacteer:

patrick 21TURBO schreef:
Hans schreef:Zijn doorgroeimogelijkheid bij Bennetton werd teniet gedaan door zijn sponsorcontracten toch?
ja klopt ook weer,maar toch heeft de doorstart naar een ander topteam niet door kunnen gaan door de nonchalanse en door zijn toenmalig rothengatter(weet niet zeker wie dat toen was)
hij was te wild en niet serieus genoeg,toen stond hij pas echt in de schaduw van schumacher die al behoorlijk dominant was.
was hij toen serieuzer geweest dan had hij goeie kansen gehad,zeker weten.
Volgens mij was dat toen ook al Groenenblater.
Hij had gewoon die kerel aan de kant moeten zetten en zich door M.S. bij Willy Weber onder moeten laten brengen.
Dan was hij een stuk verder gekomen denk ik ook.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ga maar eens narekeken hoe vaak JV nu eigenlijk in de grindbak terecht gekomen is door eigen schuld... Dat is echt minimaal! Zie (als ik me niet vergis) Canada vorig jaar! Hij wist dat ooit zijn remmen het zouden begeven, maar hij rijdt wel door, op de hoop dat ze het toch gaan houden. Tja, dan heb je veel kans dat je in de grindbak terecht gaat komen. Persoonlijk vind ik dat klasse! Beter dan een coureur die zegt: "Jongens, mijn remmen gaan toch wel kapot, ik kap ermee!"

Jos is gewoon een killer! :D
Plaats reactie