gezellig hè, vakantieman! GT on fire in france: II(+foto's!)
-
- Berichten: 143
- Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
- Locatie: Heerenveen
- Contacteer:
Was ik weer... nog even over de poeder. 'Mijn' poeder heeft er iets meer dan een week op gezeten. En zoals ik al eerder zei, een gat ter groote van een tennisbal in mn carburateur. Dynamo (nieuwe) echt helemaal aan gort...
Ik ga er vanmiddag weer even kijken (auw, auw, auw) en dan zal ik proberen wat foto's te nemen en ze dan vanavond hier neer te zetten, zodat je misschien zelf kunt zien wat het bij die van mij heeft gedaan.
Het lijkt me dus echt niet fijn als er ergens een beetje poeder achterblijft (ook al heb je hem nog zo goed schoongemaakt), want dit beetje poeder kan waarschijnlijk nog weer grote schade gaan toebrengen.
Ik heb er ook over gedacht om mn autootje weer op te knappen. Maar dat kost sowieso een hoop geld, en ik heb er weinig trek in dat ik over een aantal maanden weer problemen met hem krijg omdat er wat van die kutpoeder is achter gebleven. Maar goed, dat is mijn mening.
Ik ga er vanmiddag weer even kijken (auw, auw, auw) en dan zal ik proberen wat foto's te nemen en ze dan vanavond hier neer te zetten, zodat je misschien zelf kunt zien wat het bij die van mij heeft gedaan.
Het lijkt me dus echt niet fijn als er ergens een beetje poeder achterblijft (ook al heb je hem nog zo goed schoongemaakt), want dit beetje poeder kan waarschijnlijk nog weer grote schade gaan toebrengen.
Ik heb er ook over gedacht om mn autootje weer op te knappen. Maar dat kost sowieso een hoop geld, en ik heb er weinig trek in dat ik over een aantal maanden weer problemen met hem krijg omdat er wat van die kutpoeder is achter gebleven. Maar goed, dat is mijn mening.
jeroen.k schreef:Ik zeg nog steeds,...
Krijn, bel Hart van Nederland, die smullen van dit soort verhalen en jij hebt je zoete wraak!![]()
Mischien dat de ANWB dan wel wil luisteren!
Kan telefoonr van Hart van NL ff niet vinden, maar staat op teletekst bij SBS6 e-mail= info@cameo.nl
Nog beter ga je naar Hart in Aktie, krijg je Wendy van dijk erbij (die is toch net van dr vent af

-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Ploegah ik heb je aanbod gelezen en ik sta versteld.
Ik heb je terug ge pm'ed.
Ik krijg bijna tranen in mijn ogen van deze club.
No shit.
Zoveel betrokkenheid omdat we "toevallig" hetzelfde merk auto rijden.
Erg cool om te zien.
Dus dat vervoer gaat wel goed komen denk ik.
Nu nog de rest.
Mijn brandende vraag is nu:
Is een auto met ge-poederbluste motor(ruimte) volledig te fixen??
Want wat tast die shite allemaal aan?
(Motorsteunen? Chassisdelen? blok zelf? etc?)
bedankt mensen.
Ik heb je terug ge pm'ed.
Ik krijg bijna tranen in mijn ogen van deze club.
No shit.
Zoveel betrokkenheid omdat we "toevallig" hetzelfde merk auto rijden.
Erg cool om te zien.
Dus dat vervoer gaat wel goed komen denk ik.
Nu nog de rest.
Mijn brandende vraag is nu:
Is een auto met ge-poederbluste motor(ruimte) volledig te fixen??
Want wat tast die shite allemaal aan?
(Motorsteunen? Chassisdelen? blok zelf? etc?)
bedankt mensen.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
vaker contact mee gehad ploegah??Ploegah schreef:nummer van hart van nederland:
020-5225600

Maik (WOOFER) schreef:vaker contact mee gehad ploegah??Ploegah schreef:nummer van hart van nederland:
020-5225600

ja voor piet

ach man, weekendje op en neer naar frankrijk en ik hoef zelf de benzine niet te betalen is voor mij al een feest...spir@l schreef:Ploegah ik heb je aanbod gelezen en ik sta versteld.

No big deal !

Koop een rol ijzerdraad + kniptang, een rol tape, tie-ribs en een doppenset en je bent beter af dan met een lidmaatschap van de ANWB.
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Dit gaat voor elkaar komen mensen.
"Saint Paul" gaat gaat een ritje Annecy met me doen.
Dus binnenkort is de gt weer in het thuisfront.
DAn de schade laten bepalen.
En dan de ANWB maar weer bellen.
En proberen mn recht te halen.
En dan maar weer aan de slag om hem helemaal in orde te (laten) maken.
En natuurlijk grijp ik deze kans om meteen even wat leuks met mn blokkie te (laten) doen.
bedankt RTC!
"Saint Paul" gaat gaat een ritje Annecy met me doen.

Dus binnenkort is de gt weer in het thuisfront.
DAn de schade laten bepalen.
En dan de ANWB maar weer bellen.
En proberen mn recht te halen.
En dan maar weer aan de slag om hem helemaal in orde te (laten) maken.
En natuurlijk grijp ik deze kans om meteen even wat leuks met mn blokkie te (laten) doen.

bedankt RTC!
Staat de auto al in Roden? bij Meneer reno de ....- Monique - schreef:Was ik weer... nog even over de poeder. 'Mijn' poeder heeft er iets meer dan een week op gezeten. En zoals ik al eerder zei, een gat ter groote van een tennisbal in mn carburateur. Dynamo (nieuwe) echt helemaal aan gort...
Ik ga er vanmiddag weer even kijken (auw, auw, auw) en dan zal ik proberen wat foto's te nemen en ze dan vanavond hier neer te zetten, zodat je misschien zelf kunt zien wat het bij die van mij heeft gedaan.
Het lijkt me dus echt niet fijn als er ergens een beetje poeder achterblijft (ook al heb je hem nog zo goed schoongemaakt), want dit beetje poeder kan waarschijnlijk nog weer grote schade gaan toebrengen.
Ik heb er ook over gedacht om mn autootje weer op te knappen. Maar dat kost sowieso een hoop geld, en ik heb er weinig trek in dat ik over een aantal maanden weer problemen met hem krijg omdat er wat van die kutpoeder is achter gebleven. Maar goed, dat is mijn mening.
Bewaar wel ff alle bonnetjes van de trip naar Frankrijk. Ik zou hun gewoon aansprakelijk stellen voor de schade die jij geleden hebt, doordat zij hun bij hun verzekerde klant niet wilden helpen!
Dus gewoon kosten van de reis, huur vd ambulance, etc op hun verhalen. (desnoods met rechtshulp oid).
Dus gewoon kosten van de reis, huur vd ambulance, etc op hun verhalen. (desnoods met rechtshulp oid).
-
- Berichten: 143
- Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
- Locatie: Heerenveen
- Contacteer:
Alle aluminium, blank metalen delen en kleine putjes in de lak zullen aangetast zijn/worden, ook al maak je het goed schoon. Mijn motorsteun is al rap aan het wegroesten...spir@l schreef: Nu nog de rest.
Mijn brandende vraag is nu:
Is een auto met ge-poederbluste motor(ruimte) volledig te fixen??
Want wat tast die shite allemaal aan?
(Motorsteunen? Chassisdelen? blok zelf? etc?)
bedankt mensen.
kan je beter ff breekijzer bellen,ken je helemaal lachenMaik (WOOFER) schreef:vaker contact mee gehad ploegah??Ploegah schreef:nummer van hart van nederland:
020-5225600

-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
i.i.g..
je gaat naar Frankrijk komt terug met auto
Dit weekend toch al
je gaat naar Frankrijk komt terug met auto

Dit weekend toch al

Nee volgend weekend, maar das wel het plan ja.
de auto-ambulance was dit weekend niet beschikbaar.
Trouwens: als iemand een beetje dikke auto heeft (> 1400 kilo) met trekhaak die wij kunnen lenen ? Dat scheelt aanzienlijk in de kosten en snelheid. (zo'n oprijkar is niet vooruit te branden)
de auto-ambulance was dit weekend niet beschikbaar.
Trouwens: als iemand een beetje dikke auto heeft (> 1400 kilo) met trekhaak die wij kunnen lenen ? Dat scheelt aanzienlijk in de kosten en snelheid. (zo'n oprijkar is niet vooruit te branden)
Mijn moeder werkt bij de ANWB en verkoopt auto en reis verzekeringen, Ga haar dit verhaal laten lezen. Ze is altijd zo enthousiast over de goede hulp van de anwb in het buitenland. Ben benieuwd wat ze zegt. Mischien heeft ze nog tips ofzo wat je het beste kan doen.
Kijk dat is nu nog eens handigBart V schreef:Mijn moeder werkt bij de ANWB en verkoopt auto en reis verzekeringen, Ga haar dit verhaal laten lezen. Ze is altijd zo enthousiast over de goede hulp van de anwb in het buitenland. Ben benieuwd wat ze zegt. Mischien heeft ze nog tips ofzo wat je het beste kan doen.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
Zeker handig..
misschien heeft jou moeder zeker wat leuke tips voor RTC als club zijnde
want iedereen heeft toch als we pech hebben op de weg.. met de ANWB te maken..
Goed werk allemaal heren..
en damens..
en moeders..
en vaders ???? <<< iemand ?
misschien heeft jou moeder zeker wat leuke tips voor RTC als club zijnde

want iedereen heeft toch als we pech hebben op de weg.. met de ANWB te maken..
Goed werk allemaal heren..
en damens..
en moeders..
en vaders ???? <<< iemand ?
oke,
mn moeder(DE expert) heeft het gelezen en had de volgende tip voor je. Weet je nog met wie je sprak toen je werd toegezegd dat je auto WEL gerepartieert zou worden?????? Als dat zo is moet je contact opnemen met het hoofdkantoor in Den Haag en moet je verhaal halen WAAROM er eerst wel werd gezegd dat je auto terug naar nederland zou gaan, en daarna ineens niet??? uiteraard de naam van de persoon erbij met wie je toen sprak. Dat is gewoon vaag namelijk. Mischien kwam dit door een nader gesprek met de garage ofo, maar je kan het in elk geval proberen.
Voor de rest heeft de anwb volgens het boekje gehandeld.
Succes
mn moeder(DE expert) heeft het gelezen en had de volgende tip voor je. Weet je nog met wie je sprak toen je werd toegezegd dat je auto WEL gerepartieert zou worden?????? Als dat zo is moet je contact opnemen met het hoofdkantoor in Den Haag en moet je verhaal halen WAAROM er eerst wel werd gezegd dat je auto terug naar nederland zou gaan, en daarna ineens niet??? uiteraard de naam van de persoon erbij met wie je toen sprak. Dat is gewoon vaag namelijk. Mischien kwam dit door een nader gesprek met de garage ofo, maar je kan het in elk geval proberen.
Voor de rest heeft de anwb volgens het boekje gehandeld.
Succes
Dit verhaal was gisteren het koffie gesprek op mijn werk.
En mijn collega dacht dat een auto van ouder dan 6? jaar gewoon niet door de ANWB naar Nederland wordt vervoert.
Dit omdat dan iedereen met een oude rammelbak op vakantie gaat, omdat hij in geval van nood toch wel wordt terug gebracht en er voor vervoer wordt geregeld.
En verder is 2000 gulden een beetje overdreven voor het terug brengen, maar ik denk dat het toch wel gauw zo'n 1500 gulden kan kosten.
Een vrachtwagen met chauffeur kost nou eenmaal een hoop geld.
En mijn collega dacht dat een auto van ouder dan 6? jaar gewoon niet door de ANWB naar Nederland wordt vervoert.
Dit omdat dan iedereen met een oude rammelbak op vakantie gaat, omdat hij in geval van nood toch wel wordt terug gebracht en er voor vervoer wordt geregeld.
En verder is 2000 gulden een beetje overdreven voor het terug brengen, maar ik denk dat het toch wel gauw zo'n 1500 gulden kan kosten.
Een vrachtwagen met chauffeur kost nou eenmaal een hoop geld.
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Is allemaal wel waar.
Maar dit;
Of niet soms?
OMDAT je met een oudere auto op reis gaat en niet voor onverwachte en vaak onaangename verassingen wilt komen te staan.
En als de ANWB al zo weinig voor je heeft kunnen doen (=geen huurauto), waarom besluiten ze dan OOK nog eens ZELF om mn auto niet naar NL. te vervoeren, maar om hem naar de dichtsbijzijnde sloop te duwen.
En dat terwijl ik zelf meerdere malen heb aangegeven dat ik die auto heel erg graag naar NL. wil krijgen.
VErder word er ook HELEMAAL NIETS meer voor je gedaan om die auto op een andere manier naar NL. te krijgen.
En DAT kan je volgens mij gewoon niet maken als je een instantie bent die zich focussed op, ik quote(min of meer) de medewerker van steunpunt Lyon:
Nou sorry hoor, maar als DAT zo was dan hadden ze die auto WEL vervoerd nadat ze begrepen hadden dat die auto veel voor me betekend.
Want DAT begreep de meneer die ik als tweede aan de lijn kreeg(heb ik trouwens geen naam van) WEL!
En bood ook aan om de auto WEL te vervoeren. (onder voorwaarden)
Bravo! .....dacht ik.
niet dus.
EN toen het slechte nieuws mij later diezelfde dag bereikte voelde dat erg naar.
Echt als naaierij.
Het voelde niet alsof de ANWB alles deed om mijn "vakantie zo goed mogelijk te laten verlopen".
HEt voelde alsof ze hem juist vakkundig aan het verNEU-KEN waren!
En daar baal ik dan ook van.
simpel.
Toch?
Of het nou "rechtvaardig" was of niet.
I really don't give much of a rats' ass!
Het 'STINKS' gewoon.
En heb ik nog dikke mazzel dat mijn vriendin zich erg goed hield onder soms erg stressvolle omstandigheden.
Want dit soort 'tafferelen' kunnen ook net zo goed t eind van je vakantie betekenen.
zo.
Dat borrelde geloof ik nog even in mn hoofd.
Iig geval allemaal nog bedankt voor de 'support' en 'meedenkendheid'.
Zo zie je maar weer:
"Who needs ANWB?!
RTC is the only club you need!"
mazzl.
Maar dit;
Is toch ook de reden dat je zoiets afsluit?!?!?!Hans R. schreef:En mijn collega dacht dat een auto van ouder dan 6? jaar gewoon niet door de ANWB naar Nederland wordt vervoert.
Dit omdat dan iedereen met een oude rammelbak op vakantie gaat, omdat hij in geval van nood toch wel wordt terug gebracht en er voor vervoer wordt geregeld.
Of niet soms?
OMDAT je met een oudere auto op reis gaat en niet voor onverwachte en vaak onaangename verassingen wilt komen te staan.
En als de ANWB al zo weinig voor je heeft kunnen doen (=geen huurauto), waarom besluiten ze dan OOK nog eens ZELF om mn auto niet naar NL. te vervoeren, maar om hem naar de dichtsbijzijnde sloop te duwen.
En dat terwijl ik zelf meerdere malen heb aangegeven dat ik die auto heel erg graag naar NL. wil krijgen.
VErder word er ook HELEMAAL NIETS meer voor je gedaan om die auto op een andere manier naar NL. te krijgen.
En DAT kan je volgens mij gewoon niet maken als je een instantie bent die zich focussed op, ik quote(min of meer) de medewerker van steunpunt Lyon:
ANWB-vrouwtje schreef:Wij proberen het resterende deel van de vakantie zo goed mogelijk te laten verlopen.
Nou sorry hoor, maar als DAT zo was dan hadden ze die auto WEL vervoerd nadat ze begrepen hadden dat die auto veel voor me betekend.
Want DAT begreep de meneer die ik als tweede aan de lijn kreeg(heb ik trouwens geen naam van) WEL!
En bood ook aan om de auto WEL te vervoeren. (onder voorwaarden)
Bravo! .....dacht ik.
niet dus.
EN toen het slechte nieuws mij later diezelfde dag bereikte voelde dat erg naar.


Echt als naaierij.
Het voelde niet alsof de ANWB alles deed om mijn "vakantie zo goed mogelijk te laten verlopen".
HEt voelde alsof ze hem juist vakkundig aan het verNEU-KEN waren!
En daar baal ik dan ook van.
simpel.
Toch?
Of het nou "rechtvaardig" was of niet.
I really don't give much of a rats' ass!
Het 'STINKS' gewoon.
En heb ik nog dikke mazzel dat mijn vriendin zich erg goed hield onder soms erg stressvolle omstandigheden.
Want dit soort 'tafferelen' kunnen ook net zo goed t eind van je vakantie betekenen.
zo.
Dat borrelde geloof ik nog even in mn hoofd.
Iig geval allemaal nog bedankt voor de 'support' en 'meedenkendheid'.
Zo zie je maar weer:
"Who needs ANWB?!
RTC is the only club you need!"

mazzl.
Wat een ellende allemaal weer! Op zich had je dat allemaal wel kunnen lezen in de kleine lettertjes, maar ik vind het toch wel netjes als ze je van tevoren op de hoogte stellen van zulke uitzonderingen. Dat een R5 geen 3 maanden oud is, kunnen ze zo in hun databaseje zien, en je ziet er vast niet uit als achter in de vijftig, dus dat hadden ze ook wel even erbij kunnen zeggen. Plus dat je leeftijd toch bij je lidmaatschapsgegevens staat ?
Ik wil best een weekendje naar Annecy op en neer, maar ik ben helaas ook niet oud genoeg om B+E te hebben. Sterkte!
Ik wil best een weekendje naar Annecy op en neer, maar ik ben helaas ook niet oud genoeg om B+E te hebben. Sterkte!
Dat van ouder dan 6 jaar is nie zo, want je betaald juist een toeslag voor auto's ouder dan 6 jaar. Die van mij is uit 1993 (9 jaar oudHans R. schreef:Dit verhaal was gisteren het koffie gesprek op mijn werk.
En mijn collega dacht dat een auto van ouder dan 6? jaar gewoon niet door de ANWB naar Nederland wordt vervoert.
Dit omdat dan iedereen met een oude rammelbak op vakantie gaat, omdat hij in geval van nood toch wel wordt terug gebracht en er voor vervoer wordt geregeld.
En verder is 2000 gulden een beetje overdreven voor het terug brengen, maar ik denk dat het toch wel gauw zo'n 1500 gulden kan kosten.
Een vrachtwagen met chauffeur kost nou eenmaal een hoop geld.

-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
jeroen.k schreef:Dat van ouder dan 6 jaar is nie zo, want je betaald juist een toeslag voor auto's ouder dan 6 jaar.
PRECIES!!
Ze hebben t allen maar NIET gedaan omdat volgens HUN(ANWB) de restwaarde niet meer opwoog tegen de transportkosten.
Mar ja, HOE is dan die restwaarde tot stand gekomen.
JUIST! door contact te hebben met de garage waar die staat.
En die hebben dan gezegd: "Oui, La moteur est mort" (or something...)
En dan ZONDER verder echt technisch naar de staat van de wagen te kijken(want NIEMAND kon mij vertellen wat er nou PRECIES kapot was!!!!) maakt de ANWB daar een restwaarde van.
Reno 5 uit '88....
Motor uitgebrand.....(

restwaarde......NIKS!
Is naar mijn mening niet juist om dat zo te doen.
Verder dekt de reisverzekering die ik heb (via ouders, doorlopend) niets van de auto.
Dit aangezien mijn ouders bijna altijd met de boot op vakantie gaan en voor het overige op de....juist, ANWB rekenen!

Uiteindelijk is het allemaal MIJN fout te noemen.
IK had tenslotte voor een goede dekking moeten zorgen.
En IK had de voorwaarden en uitzonderingen moeten lezen VOOR dat het te laat was.
Maar ja...ik DACHT dus dat ik met die IRKplus helemaal klaar was.
ZO word dat namenlijk WEL verkocht!
ACh ja...gaandeweg leert men....
mazzl.
Krijn, ik vind dat je gelijk hebt.
Er zullen natuurlijk allemaal voorwaarden zijn en waarschijnlijk staat de ANWB helemaal in zijn recht.
Maar ik vind ook dat een grote organisatie als de ANWB wel veel beter zijn best had kunnen doen.
Maarre staat die IRKplus ook geregistreerd op een kenteken?
En nu dat de auto niet naar Nederland wordt vervoert wegens een te lage dagwaarde, krijg jij dan nu de dagwaarde uitgekeerd? Dit is volgens mij wel iets om te onderzoeken.
Er zullen natuurlijk allemaal voorwaarden zijn en waarschijnlijk staat de ANWB helemaal in zijn recht.
Maar ik vind ook dat een grote organisatie als de ANWB wel veel beter zijn best had kunnen doen.
Maarre staat die IRKplus ook geregistreerd op een kenteken?
En nu dat de auto niet naar Nederland wordt vervoert wegens een te lage dagwaarde, krijg jij dan nu de dagwaarde uitgekeerd? Dit is volgens mij wel iets om te onderzoeken.
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
Wat k*t vak. zeg maar ja volgend jaar beter hoop ik voor je.
-
- Berichten: 520
- Lid geworden op: vr 18 mei 2001 0:00
- Locatie: savage eb 64
yo krijn ik kan hem wel mee gaan halen we hebben een ambulance dat in combinatie met een espace op gas kost die 1700 km maar 130 euro als we nu met een paar man je gtt gaan halen ist ook nog gezellig misschien een escorte van de club er om heen 

if it isn't possible it is not impossible
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:

Tuurlijk mag je mee Merijn.
Laten we er anders een meeting van maken!

Huren we een grote bus(met chauffeur!) voor alle mensen die meegaan met daarachter een grote aanhanger!
Zooitje drank mee.
Lekker weekendje Annecy.

Maar cliomaniac-> Laat even weten of ik echt gebruik kan maken van hetgene dat je aanbied.
mazzl.