Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Nick schreef:Ben ik blij dat ik een nieuwe auto heb, dus geen APK
oh maar dat zegt nix hoor Nick! Ik kom daar laatst aan met mijn auto en er wordt ook rustig gevraagd of ik APK papieren wil laten zien... Toen ik zei dat dat wat lastig werd met een auto die nog geen 3 jaar oud is, stond meneer agent mij een beetje verdwaasd aan te kijken.... duurde even voordat hij het door had....
oh maar dat zegt nix hoor Nick! Ik kom daar laatst aan met mijn auto en er wordt ook rustig gevraagd of ik APK papieren wil laten zien... Toen ik zei dat dat wat lastig werd met een auto die nog geen 3 jaar oud is, stond meneer agent mij een beetje verdwaasd aan te kijken.... duurde even voordat hij het door had....
Heb ik ook een keer gehad was wel een leerling maar ja.Hij had maar tien minuten nodig om mijn autopapieren door te kijken en dan met de vraag te komen "waneer is deze auto gekeurd?".
Is toch lastig voor een auto van (toen) nog geen twee jaar,maar ja die mensen moeten ook wat te doen hebben.
Netals toen een agent om mijn vaarbewijs vroeg. Hij attendeerde toen leuk dat hij maar tot '46 geldig was....uitgaande van 1946. Sta je daar als broekkie van 17, uhm meneer, das 2046
Nog even een berichtje voor de nieuwkomers: neem je kenteken-, APK- en rijbewijs mee! De politie controleert wekelijks bij de ingang van het terrein. Papieren in orde = geen probleem en dus doorrijden, anders direct boete.
Nog een tip:
Kom vroeg (iig voor 21:00 uur)! Na 21:30 is het terrein echt vol en moet je je auto ergens anders langs de weg zetten.
zet mij maar neer als twijfelaar.
ploegah wou wat van die muziekbakken voor de deurpaneel laten zien dus kom misschien wel ff kijken. meteen ff kijken op het ook op panelen met raamslingers kan
tom
mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Er kan ook een gozer met een zwarte 19 16v komen. Ik van hem een phase 2 interieur gekocht en toen zei ie tegen mij dat hij die grasveldmeetings super gaaf vond, alleen waren er zo weinig naar zijn mening. Ik heb hem dus geattendeerd op de FNB en waarschijnlijk komt ie ook een keertje langs.
Gr. Marcel
PS: Ik kom binnenkort ook weer langs, moet alleen ff een vrijdag in plannen hiervoor.
hitman schreef:zet mij maar neer als twijfelaar.
ploegah wou wat van die muziekbakken voor de deurpaneel laten zien dus kom misschien wel ff kijken. meteen ff kijken op het ook op panelen met raamslingers kan
tom
yep, dat wil ik ook wel eens weten! woei gezellige boel as vrijdag! nu maar hopen dat we het terrein opkomen
PATBAD schreef:Volgens mij moet ik me auto alvast neer gaan zetten om een plekkie te hebben Is het welleens drukker geweest???
Aardig lijstje idd. Maar meestal is het veel drukker met Reno's dan degene die op het lijstje staan. Veel mensen komen namelijk ook zonder dat ff te melden. Maargoed kom allen vroeg, dan kunnen we tenminste bij elkaar staan....anders wordt het weer zo'n verspreid zooitje netals vorige week
Ja dat was erg matig. Ik hoop dat ik dit keer niet weer de verkeerde papieren meeneem, zodat ik ook weer in de buurt kan staan. (ookal is het een volvo, MET rtc-stickers )
Nog even een berichtje voor de nieuwkomers: neem je kenteken-, APK- en rijbewijs mee! De politie controleert wekelijks bij de ingang van het terrein. Papieren in orde = geen probleem en dus doorrijden, anders direct boete.
Nog een tip:
Kom vroeg (iig voor 21:00 uur)! Na 21:30 is het terrein echt vol en moet je je auto ergens anders langs de weg zetten.
Exact hetzelfde had ik bij de eerste controle een paar maanden geleden, ik kom in de Laguna van pa aan. Een op zich niet lelijke politieagente vroeg om de apk papieren. Ik ff zoeken, kijk Tim aan en oja de auto is nog maar 3 jaar oud.
Duurde bij haar ook ffies, zolang dat ze het moest navragen bij een collega
Trouwens wat Ray niet verteld is dat ze APK over 2 maanden afloopt, dus wat zou elk normaal mens even doen? Gewoon nieuwe APK voor 40 scheuro ipv een hoop moeite + geld voor 2 maandjes.
Exact hetzelfde had ik bij de eerste controle een paar maanden geleden, ik kom in de Laguna van pa aan. Een op zich niet lelijke politieagente vroeg om de apk papieren. Ik ff zoeken, kijk Tim aan en oja de auto is nog maar 3 jaar oud.
Duurde bij haar ook ffies, zolang dat ze het moest navragen bij een collega
Trouwens wat Ray niet verteld is dat ze APK over 2 maanden afloopt, dus wat zou elk normaal mens even doen? Gewoon nieuwe APK voor 40 scheuro ipv een hoop moeite + geld voor 2 maandjes.
dus jij insinueert nu dat ik geen normaal mens ben????