Iemand een idee wat voor uitlaat ik heb?

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Chrisv

Heeft iemand een idee wat voor uitlaat dit is?

Wil eigenlijk wel weten wat het eigenlijk is, en t staat er verder niet op ofzo.
Er zit nog een demper achter.

Verder in het midden onder de auto ook nog 2, of 1...? nee 2 volgensmij.

web.onetelnet.nl/~chrisvollenberg/1
some people are alive only because it's illegal to kill them
Robke
Car: Lexus IS250

Het zal wel een onbekend merk zijn ofzo, staat het ook niet op de demper zelf die onder de auto hangt?
Er zou toch altijd wel iets op moeten staan denk ik.
Chrisv

nee heb niets kunnen ontdekken...

trouwens nog een vraagje: Ik heb een Cobra alarm erin, maar is niet aangesloten, ik heb er wel een sleuteltje bij gekreken, maar kan niet ontdekken waar dat sleuteltje voor dient/in moet..... iemand?
Laatst gewijzigd door Chrisv op wo 28 aug 2002 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Robke
Car: Lexus IS250

Vreemd........
Dirk (CRX)

Sleuteltjes zijn meestal van de nood-uitzet-functie van de sirene.. Als je kastje leeg is en je wilt toch niet meer die herrie om je kop als je de deur met de sleutel opendoet :)
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Jesper16v
Contacteer:

Is dat geen supersprint uitlaat???
Chrisv

Dirk (CRX) schreef:Sleuteltjes zijn meestal van de nood-uitzet-functie van de sirene.. Als je kastje leeg is en je wilt toch niet meer die herrie om je kop als je de deur met de sleutel opendoet :)
Maar ik heb nergens kunnen vinden waar ik dat sleuteltje op zou kunnen doen...
maarja...

Supersprint? Weet t niet, zal strax nog eens goed gaan kijken en ff fotos maken.
Dirk (CRX)

Meestal ergens onder het dashboard gemonteerd, of in het motorcompartiment.. Loop alle kabels na die je niet direct herkend als standaard. Daar moet toch ergens de aansluiting zitten. Is die er niet, dan heb je ook geen alarm :)
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Chrisv

Dirk (CRX) schreef:Meestal ergens onder het dashboard gemonteerd, of in het motorcompartiment.. Loop alle kabels na die je niet direct herkend als standaard. Daar moet toch ergens de aansluiting zitten. Is die er niet, dan heb je ook geen alarm :)
jawel, er zit wel zo'n cilindervormig alarm ding achter mijn schutbord, maar hierop is geen sleutelgat ofzo te vinden, vreemd.
Zal m er strax eens uitchroeven.
Goof

Past wel mooi in de uitsparing. :)
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Lijkt verdacht veel op een Sebring, zo zag de mijne er namelijk ook uit.
.:: TurboPowerr ::.
Steven
Car: M536

Dat had ik ook al es gezegd geloof ik, dus ik ga mee met Tino :)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik heb er een Sebring onder liggen en die is zeker anders. Ik weet alleen niet welke types er allemaal zijn gemaakt voor de GT. Is het overigens niet zo dat Sebring op al hun einddempers bovenop de pijp het merk 'graveren'?
Anonymous

Chrisv schreef:
Dirk (CRX) schreef:Meestal ergens onder het dashboard gemonteerd, of in het motorcompartiment.. Loop alle kabels na die je niet direct herkend als standaard. Daar moet toch ergens de aansluiting zitten. Is die er niet, dan heb je ook geen alarm :)
jawel, er zit wel zo'n cilindervormig alarm ding achter mijn schutbord, maar hierop is geen sleutelgat ofzo te vinden, vreemd.
Zal m er strax eens uitchroeven.
hou je sleutel standby want misschien gaat ie aan als je hem eruit wil schroeven :-)
Steven
Car: M536

Merijn schreef:Ik heb er een Sebring onder liggen en die is zeker anders. Ik weet alleen niet welke types er allemaal zijn gemaakt voor de GT. Is het overigens niet zo dat Sebring op al hun einddempers bovenop de pijp het merk 'graveren'?
Nee ik heb er zat gezien zonder zo'n tekentje.
Vos

Merijn schreef:Ik heb er een Sebring onder liggen en die is zeker anders. Ik weet alleen niet welke types er allemaal zijn gemaakt voor de GT. Is het overigens niet zo dat Sebring op al hun einddempers bovenop de pijp het merk 'graveren'?
Ik heb er ook een sebring onder liggen en heb ook het merk erin gegrafeerd staan dus....... :p
Clio 16v.....
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Wil niets zeggen of je er 1 heb met een ingegraveerde naam hoor. Had zelf ook een sebring met de naam er in gegraveert maar heb er verschillende van gezien zonder naam.

Dan zat er een stikker op de einddemper.
.:: TurboPowerr ::.
Tijn
Contacteer:

Supersprint, OMP, tja ... kan vanalles zijn ... rond en chroom zijn niet zo merkspecifiek ... :wink:
there is no spoon.
Plaats reactie