Heeft iemand een idee wat voor uitlaat dit is?
Wil eigenlijk wel weten wat het eigenlijk is, en t staat er verder niet op ofzo.
Er zit nog een demper achter.
Verder in het midden onder de auto ook nog 2, of 1...? nee 2 volgensmij.
web.onetelnet.nl/~chrisvollenberg/1
Iemand een idee wat voor uitlaat ik heb?
-
nee heb niets kunnen ontdekken...
trouwens nog een vraagje: Ik heb een Cobra alarm erin, maar is niet aangesloten, ik heb er wel een sleuteltje bij gekreken, maar kan niet ontdekken waar dat sleuteltje voor dient/in moet..... iemand?
trouwens nog een vraagje: Ik heb een Cobra alarm erin, maar is niet aangesloten, ik heb er wel een sleuteltje bij gekreken, maar kan niet ontdekken waar dat sleuteltje voor dient/in moet..... iemand?
Laatst gewijzigd door Chrisv op wo 28 aug 2002 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
some people are alive only because it's illegal to kill them
-
Sleuteltjes zijn meestal van de nood-uitzet-functie van de sirene.. Als je kastje leeg is en je wilt toch niet meer die herrie om je kop als je de deur met de sleutel opendoet 

CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Is dat geen supersprint uitlaat???
-
Maar ik heb nergens kunnen vinden waar ik dat sleuteltje op zou kunnen doen...Dirk (CRX) schreef:Sleuteltjes zijn meestal van de nood-uitzet-functie van de sirene.. Als je kastje leeg is en je wilt toch niet meer die herrie om je kop als je de deur met de sleutel opendoet
maarja...
Supersprint? Weet t niet, zal strax nog eens goed gaan kijken en ff fotos maken.
-
Meestal ergens onder het dashboard gemonteerd, of in het motorcompartiment.. Loop alle kabels na die je niet direct herkend als standaard. Daar moet toch ergens de aansluiting zitten. Is die er niet, dan heb je ook geen alarm 

CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
-
jawel, er zit wel zo'n cilindervormig alarm ding achter mijn schutbord, maar hierop is geen sleutelgat ofzo te vinden, vreemd.Dirk (CRX) schreef:Meestal ergens onder het dashboard gemonteerd, of in het motorcompartiment.. Loop alle kabels na die je niet direct herkend als standaard. Daar moet toch ergens de aansluiting zitten. Is die er niet, dan heb je ook geen alarm
Zal m er strax eens uitchroeven.
Ik heb er een Sebring onder liggen en die is zeker anders. Ik weet alleen niet welke types er allemaal zijn gemaakt voor de GT. Is het overigens niet zo dat Sebring op al hun einddempers bovenop de pijp het merk 'graveren'?
hou je sleutel standby want misschien gaat ie aan als je hem eruit wil schroevenChrisv schreef:jawel, er zit wel zo'n cilindervormig alarm ding achter mijn schutbord, maar hierop is geen sleutelgat ofzo te vinden, vreemd.Dirk (CRX) schreef:Meestal ergens onder het dashboard gemonteerd, of in het motorcompartiment.. Loop alle kabels na die je niet direct herkend als standaard. Daar moet toch ergens de aansluiting zitten. Is die er niet, dan heb je ook geen alarm
Zal m er strax eens uitchroeven.

Nee ik heb er zat gezien zonder zo'n tekentje.Merijn schreef:Ik heb er een Sebring onder liggen en die is zeker anders. Ik weet alleen niet welke types er allemaal zijn gemaakt voor de GT. Is het overigens niet zo dat Sebring op al hun einddempers bovenop de pijp het merk 'graveren'?
Ik heb er ook een sebring onder liggen en heb ook het merk erin gegrafeerd staan dus.......Merijn schreef:Ik heb er een Sebring onder liggen en die is zeker anders. Ik weet alleen niet welke types er allemaal zijn gemaakt voor de GT. Is het overigens niet zo dat Sebring op al hun einddempers bovenop de pijp het merk 'graveren'?

Clio 16v.....
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Wil niets zeggen of je er 1 heb met een ingegraveerde naam hoor. Had zelf ook een sebring met de naam er in gegraveert maar heb er verschillende van gezien zonder naam.
Dan zat er een stikker op de einddemper.
Dan zat er een stikker op de einddemper.
.:: TurboPowerr ::.
Supersprint, OMP, tja ... kan vanalles zijn ... rond en chroom zijn niet zo merkspecifiek ... 
there is no spoon.