trillende ramen/kofferbak

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
DRaVeN

sinds het inbouwen van mijn radio trillen mijn zijraampjes en het plastic onderstuk van de kofferbak van mijn auto nogal als de muziek aanstaat. ik heb aan de binnenkant van de kofferbak al geluidsdempende platen geplakt en dat scheelt wel wat maar nog niet voldoende.
heeft iemand dit ook gehad? en zo ja wat heb je er tegen gedaan?
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

ik heb het ook met mijn zij raampjes ze gaan steeds open en ik weet helaas niet wat ik er tegen kan doen dus.
Riël
Über-Spammer

wilco bleu schreef:ik heb het ook met mijn zij raampjes ze gaan steeds open en ik weet helaas niet wat ik er tegen kan doen dus.
Nieuwe pinnetjes halen op de sloop, heb ik ook last van als ik de deur dichtgooi springt het raampje open. Dat 'klikt' niet meer lekker dicht.

Over die geluidsdemping .. tja een gtt zit nou eenmaal niet zoo solide inmekaar geschroefd, alles wat rammelt zul je vast moeten zetten dan... hoe? Geen idee ... beetje kit hier en daar?
DRaVeN

ik wou in ieder geval wat sterkere pinnen/schuifjes hebben voor de achterramen, als ze in de buurt in een vrolijke bui zijn dan trekken ze het ook nog weleens kapot vanaf de buitenkant. lang leve de baldadige mensen. maar die zijn volgens mij ook nergens te krijgen.
jeroen.k

DRaVeN schreef:ik wou in ieder geval wat sterkere pinnen/schuifjes hebben voor de achterramen, als ze in de buurt in een vrolijke bui zijn dan trekken ze het ook nog weleens kapot vanaf de buitenkant. lang leve de baldadige mensen. maar die zijn volgens mij ook nergens te krijgen.
Baldadige mensen zijn genoeg te krijgen hoor, ga maar naar een doorsnee voetbalwestrijd, zijn dr zat! :p

maaruh die pinnetjes kun je wel gewoon bij ome reno halen denk ik toch?
DRaVeN

tja dat kwam even wat anders over dan ik het bedoelde toen ik het net teruglas.
de pinnetjes zijn wel bij reno te halen maar dan heb je weer de plasticpinnetjes die dus niet al te stevig zijn.
Chrisv

DRaVeN schreef:tja dat kwam even wat anders over dan ik het bedoelde toen ik het net teruglas.
de pinnetjes zijn wel bij reno te halen maar dan heb je weer de plasticpinnetjes die dus niet al te stevig zijn.
ff tussendoor, bij mijn gtt zijn de rubbertjes bij de achterraapjes versleten.
Kun je deze bij Renault bestellen/kopen.
Heb gisteren mijn ramen geblindeerd, en nu is de helft er tussen uit ofzo, t was ook echt op...
some people are alive only because it's illegal to kill them
DRaVeN

Die kan je volgens mij gewoon kopen ja.
Je kan ook even langs de sloop rijden en ze daar van een een 5je aftrekken (als ze nog een beetje goed zijn) dat kost je waarschijnlijk niets en je kan ze gelijk meenemen.
Goof

Je kan natuurlijk ook het volume wat terug draaien :);)
martin rs

heb ik ook last van maar alles trilt de kapjes bven de acherlichten ook. inderdaad kit helpt goed maar ook niet alles.
Plaats reactie