Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja, hij werkt bij Mercedes en toch gooit hij kraanwater in zijn radiateur. Iedereen die Reno rijdt weet dat zijn koelsysteem daar niet tegen kan.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
vandaar dat ie steeds kaduk isLex schreef:Ja, hij werkt bij Mercedes en toch gooit hij kraanwater in zijn radiateur. Iedereen die Reno rijdt weet dat zijn koelsysteem daar niet tegen kan.

ik ben er vrijdag WEL, maar kom wat later, moet eerst even Telstar langs Dordrecht '90 schreeuwen. 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Ik kom ook kijken hoe gezellig het is in Bodegraven.
we won't let you down dude!!*Clio_RSI* schreef:Ik kom ook kijken hoe gezellig het is in Bodegraven.

-
Denk je aan het stuurtje Mathijs!!mathijs schreef:wij uit den haag komen ook
-
Vrijdag 30-8-2002 komen naar de F.N.B.:
- Maik. R5**.
- Lisaatje. R5.
- Janine. R5GTT.
- Roy. R5GTT.
- Chris. R5GTT.
- Tijn. R5GTT.
- Jean-Paul. R5GTT.
- Mario. R5GTT.
- Jan. R5GTT.
- Chris. R5GTT.
- Stephan. R5GTT.
- Arthur. R5GTT.
- Floris. R5GTT.
- Harry. R5GTT.
- Mathijs. R5GTT.
- Marinus. R5GTT*.
- Jochem. R5GTT*.
- Tjabel. R5GTT*.
- Matthijs. R5GTT.
- Marcel. R19.
- Christian. R19.
- Lex. R1916V.
- Jeroen. R1916V.
- Gerda. Twingo*.
- Paul. TwingoT.
- Ray. Clio.
- Patrick. ClioS.
- Stephan. ClioRSI.
- André. Clio16V.
- Rasit. ClioRS.
- Robert. Willi.
- Mark. Willi.
- Beaat. Willi*.
- Steven. Openbaar vervoer/Liftend.
Legenda:
* = Ander vervoer.
** = Twijfelaar.
- Maik. R5**.
- Lisaatje. R5.
- Janine. R5GTT.
- Roy. R5GTT.
- Chris. R5GTT.
- Tijn. R5GTT.
- Jean-Paul. R5GTT.
- Mario. R5GTT.
- Jan. R5GTT.
- Chris. R5GTT.
- Stephan. R5GTT.
- Arthur. R5GTT.
- Floris. R5GTT.
- Harry. R5GTT.
- Mathijs. R5GTT.
- Marinus. R5GTT*.
- Jochem. R5GTT*.
- Tjabel. R5GTT*.
- Matthijs. R5GTT.
- Marcel. R19.
- Christian. R19.
- Lex. R1916V.
- Jeroen. R1916V.
- Gerda. Twingo*.
- Paul. TwingoT.
- Ray. Clio.
- Patrick. ClioS.
- Stephan. ClioRSI.
- André. Clio16V.
- Rasit. ClioRS.
- Robert. Willi.
- Mark. Willi.
- Beaat. Willi*.
- Steven. Openbaar vervoer/Liftend.
Legenda:
* = Ander vervoer.
** = Twijfelaar.
Laatst gewijzigd door Robert dB. op wo 28 aug 2002 5:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Tja, dan kun je hard schreeuwen, maar zo hard dus niet. Dit kan Telstar wel vergeten hè broer ?Ray (Zonnebril) schreef:ik ben er vrijdag WEL, maar kom wat later, moet eerst even Telstar langs Dordrecht '90 schreeuwen.
-
Ik ben waarschijnlijk ook aanwezig, ben toch de hele dag in de buurt om mijn ramen te laten folien.
Ligt er helemaal aan hoe lang dat duurt, maar ik moet ook nog om 18:00 in Vianen zijn, dus ik kan er zeker wel om 20:00 zijn.
Ligt er helemaal aan hoe lang dat duurt, maar ik moet ook nog om 18:00 in Vianen zijn, dus ik kan er zeker wel om 20:00 zijn.

Vanaf vianen ben je er zo, ietsje terug rijden over de A2 naar de A12 en dan richting den Haag blijven volgen. Afslag bodegraven wijst zichzelfNick schreef:Ik ben waarschijnlijk ook aanwezig, ben toch de hele dag in de buurt om mijn ramen te laten folien.
there is no spoon.
-
- Über-Spammer
Jaja ik kom ook..
Niet twijvelen..
ik rijd mee.. met iemand..
Niet twijvelen..
ik rijd mee.. met iemand..

- Maik. R5**.
- Lisaatje. R5.
- Janine. R5GTT.
- Roy. R5GTT.
- Chris. R5GTT.
- Tijn. R5GTT.
- Jean-Paul. R5GTT.
- Mario. R5GTT.
- Jan. R5GTT.
- Chris. R5GTT.
- Stephan. R5GTT.
- Arthur. R5GTT.
- Floris. R5GTT.
- Harry. R5GTT.
- Mathijs. R5GTT.
- Marinus. R5GTT*.
- Jochem. R5GTT*.
- Tjabel. R5GTT*.
- Matthijs. R5GTT.
- Marcel. R19.
- Christian. R19.
- Lex. R1916V.
- Jeroen. R1916V.
- Gerda. Twingo*.
- Paul. TwingoT.
- Ray. Clio.
- Patrick. ClioS.
- Stephan. ClioRSI.
- André. Clio16V.
- Paul. Clio16V.
- Rasit. ClioRS.
- Robert. Willi.
- Mark. Willi.
- Beaat. Willi*.
- Steven. Laguna.
- Nick. Arosa
Legenda:
* = Ander vervoer.
** = Twijfelaar.
- Maik. R5**.
- Lisaatje. R5.
- Janine. R5GTT.
- Roy. R5GTT.
- Chris. R5GTT.
- Tijn. R5GTT.
- Jean-Paul. R5GTT.
- Mario. R5GTT.
- Jan. R5GTT.
- Chris. R5GTT.
- Stephan. R5GTT.
- Arthur. R5GTT.
- Floris. R5GTT.
- Harry. R5GTT.
- Mathijs. R5GTT.
- Marinus. R5GTT*.
- Jochem. R5GTT*.
- Tjabel. R5GTT*.
- Matthijs. R5GTT.
- Marcel. R19.
- Christian. R19.
- Lex. R1916V.
- Jeroen. R1916V.
- Gerda. Twingo*.
- Paul. TwingoT.
- Ray. Clio.
- Patrick. ClioS.
- Stephan. ClioRSI.
- André. Clio16V.
- Paul. Clio16V.
- Rasit. ClioRS.
- Robert. Willi.
- Mark. Willi.
- Beaat. Willi*.
- Steven. Laguna.
- Nick. Arosa
Legenda:
* = Ander vervoer.
** = Twijfelaar.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Nog even een berichtje voor de nieuwkomers: neem je kenteken-, APK- en rijbewijs mee! De politie controleert wekelijks bij de ingang van het terrein. Papieren in orde = geen probleem en dus doorrijden, anders direct boete.
Nog een tip:
Kom vroeg (iig voor 21:00 uur)! Na 21:30 is het terrein echt vol en moet je je auto ergens anders langs de weg zetten.
Nog een tip:
Kom vroeg (iig voor 21:00 uur)! Na 21:30 is het terrein echt vol en moet je je auto ergens anders langs de weg zetten.
Ik denk dat ik met de Laguna van pa ga komen, zijn nog wat meer nieuwsgierigen hiero die een x meewillen.
BTW, zijn er ook kleine RTC-stickertjes te verkrijgen zoals Chris op ze achterruit van ze witte heeft? Dan kan ik er zoeen op me Pa's auto plakken
Zo'n grote is ie zwaar op tegen, dus misschien dat ie een kleine wel ok vind.
BTW, zijn er ook kleine RTC-stickertjes te verkrijgen zoals Chris op ze achterruit van ze witte heeft? Dan kan ik er zoeen op me Pa's auto plakken

-
[quote="Steven(fiets)"]BTW, zijn er ook kleine RTC-stickertjes te verkrijgen zoals Chris op ze achterruit van ze witte heeft?quote]
Deze heeft Chris zelf laten maken.
Deze heeft Chris zelf laten maken.
-
Tjsa...komt misschien wel eens x. Voorlopig hebben ze het druk zat met alle andere RTC-stuf. Maar ik ga er ook eentje laten maken via Chris. Zou ik er voor jou ook eentje vragen dan?!Steven(fiets) schreef:Hmm, die zouden ook in het gamma moeten worden opgenomen. Zo'n grote wil me vader absoluut niet.
-
Kopie ook goed???Robert dB. schreef:Nog even een berichtje voor de nieuwkomers: neem je kenteken-, APK- en rijbewijs mee! De politie controleert wekelijks bij de ingang van het terrein. Papieren in orde = geen probleem en dus doorrijden, anders direct boete.
Nog een tip:
Ik rijd altijd overal met een kopie. Heb nooit mijn echte rijbewijs en spul bij me.
Nick, ik zou ff voor orrigineel gaan, ze pakken je op alles.. Vaak wordt een copie overal gedoogd, maar ik garandeer je bij Mac Bodegraven op een vrijdagavond zeer zeker niet.Nick schreef:Kopie ook goed???Robert dB. schreef:Nog even een berichtje voor de nieuwkomers: neem je kenteken-, APK- en rijbewijs mee! De politie controleert wekelijks bij de ingang van het terrein. Papieren in orde = geen probleem en dus doorrijden, anders direct boete.
Nog een tip:
Ik rijd altijd overal met een kopie. Heb nooit mijn echte rijbewijs en spul bij me.
Laatst gewijzigd door Chris op wo 28 aug 2002 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ok, neem ik wel ff orgineel mee voor de zekerheid.
en een kopie, daar kom je hier bij ons in het oosten mee weg. Moet je wel binnen drie uur bij een aanrijding je echt rijbewijs kunnen laten zien.
en een kopie, daar kom je hier bij ons in het oosten mee weg. Moet je wel binnen drie uur bij een aanrijding je echt rijbewijs kunnen laten zien.
Steven ze zijn wel zeer prijzig, ik heb ze zelf laten maken.. Wob, ik hoor het wel.Robert dB. schreef:Tjsa...komt misschien wel eens x. Voorlopig hebben ze het druk zat met alle andere RTC-stuf. Maar ik ga er ook eentje laten maken via Chris. Zou ik er voor jou ook eentje vragen dan?!Steven(fiets) schreef:Hmm, die zouden ook in het gamma moeten worden opgenomen. Zo'n grote wil me vader absoluut niet.

fucking hell, morgen maar even de RDW bellen, ben me APK keuringsbewijs kwijt, hoe los ik dat op? of zou ik bij die APK dude een nieuwe kunnen vragen uit het bestand??

-
- Maik. R5**.
- Lisaatje. R5.
- Janine. R5GTT.
- Roy. R5GTT.
- Chris. R5GTT.
- Tijn. R5GTT.
- Jean-Paul. R5GTT.
- Mario. R5GTT.
- Jan. R5GTT.
- Chris. R5GTT.
- Stephan. R5GTT.
- Arthur. R5GTT.
- Floris. R5GTT.
- Harry. R5GTT.
- Mathijs. R5GTT.
- Marinus. R5GTT*.
- Jochem. R5GTT*.
- Tjabel. R5GTT*.
- Matthijs. R5GTT.
- Marcel. R19.
- Christian. R19.
- Lex. R1916V.
- Jeroen. R1916V.
- Gerda. Twingo*.
- Paul. TwingoT.
- Ray. Clio.
- Patrick. ClioS.
- Stephan. ClioRSI.
- André. Clio16V.
- Paul. Clio16V.
- Rasit. ClioRS.
- Robert. Willi.
- Mark. Willi.
- Beaat. Willi*.
- Steven. Laguna.
- Nick. Arosa
Legenda:
* = Ander vervoer.
** = Twijfelaar.
Nog even een berichtje voor de nieuwkomers: neem je kenteken-, APK- en rijbewijs mee! De politie controleert wekelijks bij de ingang van het terrein. Papieren in orde = geen probleem en dus doorrijden, anders direct boete.
Nog een tip:
- Maik. R5**.
- Lisaatje. R5.
- Janine. R5GTT.
- Roy. R5GTT.
- Chris. R5GTT.
- Tijn. R5GTT.
- Jean-Paul. R5GTT.
- Mario. R5GTT.
- Jan. R5GTT.
- Chris. R5GTT.
- Stephan. R5GTT.
- Arthur. R5GTT.
- Floris. R5GTT.
- Harry. R5GTT.
- Mathijs. R5GTT.
- Marinus. R5GTT*.
- Jochem. R5GTT*.
- Tjabel. R5GTT*.
- Matthijs. R5GTT.
- Marcel. R19.
- Christian. R19.
- Lex. R1916V.
- Jeroen. R1916V.
- Gerda. Twingo*.
- Paul. TwingoT.
- Ray. Clio.
- Patrick. ClioS.
- Stephan. ClioRSI.
- André. Clio16V.
- Paul. Clio16V.
- Rasit. ClioRS.
- Robert. Willi.
- Mark. Willi.
- Beaat. Willi*.
- Steven. Laguna.
- Nick. Arosa
Legenda:
* = Ander vervoer.
** = Twijfelaar.
Nog een tip:
-
huh, jij als 'iemand die altijd alles netjes opruimd' is iets kwijt?!Ray (Zonnebril) schreef:![]()
90
![]()
![]()
fucking hell, morgen maar even de RDW bellen, ben me APK keuringsbewijs kwijt, hoe los ik dat op? of zou ik bij die APK dude een nieuwe kunnen vragen uit het bestand??
Dit zuigt wel Ray. Je kan wel een nieuwe aanvragen, maar zal wel weer 's kosten. Wanneer verloopt ie eigenlijk?
Jammer joh!Ray (Zonnebril) schreef:
Dude, hebben ze bij een controle ooit om je APK formulier gevraagd? Bij mij niet.
Je auto staat geregistreerd als zijnde goedgekeurd, dus als ze je opvragen kunnen ze dat zelf ook wel zien. Officieel moet je hem wel kunnen overhandigen natuurlijk. Maar je zou de gok kunnen nemen door te blijven rijden. Het beste is natuurlijk om het te hebben, zeker voor straks in the UK voor verzekekeringen etc.
[Politie meelees mode]
Paniek! Regel gelijk een nieuwe via de RDW, anders krijg je een torenshoge boete als je een controle hebt! Misdaad! Foei! Letter eens beter op je spullen ventje!
[/Politie meelees mode]
-
- Über-Spammer
mzzz moeilijke fucking controles.. hebben ze niets beters te doen ??
-
Zal mijn APK-bewijs ook eens ff zoeken.....
Kan nooit ver weg zijn, want hij's laatst nog goedgekeurd.
Ik heb trouwens zelfs zelden mijn kentekenbewijs bij me....
Foei! Shame on me!
Kan nooit ver weg zijn, want hij's laatst nog goedgekeurd.
Ik heb trouwens zelfs zelden mijn kentekenbewijs bij me....
Foei! Shame on me!
ja ik snap er ook nix van, hij zit gewoon niet bij me papieren en in de map waar ik alle bonnetjes en recuutjes van auto-stuff bewaar zit wel de oude, maar niet de nieuwe. ik zal morgen eens bellen.Robert dB. schreef:huh, jij als 'iemand die altijd alles netjes opruimd' is iets kwijt?!Ray (Zonnebril) schreef:![]()
90
![]()
![]()
Dit zuigt wel Ray. Je kan wel een nieuwe aanvragen, maar zal wel weer 's kosten. Wanneer verloopt ie eigenlijk?
vorige week vroeg de politie er wel om, ik moest m bij me hebben, ventje!! naja goed, heb ik morgen weer wat zinnigs om te doen.