een turbo plaatsen op een renault 5 gtr

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Anonymous

IS HET MOGELIJK OM EEN TURBO TE PLAATSEN OP EEN RENAUT 5 GTR ZONDER TURBO?, ZO JA MOET JE ER NOG SPECIALE AANPASSINGEN VOOR MAKEN.
Anonymous

ik zou eerst ff een doek ofzo op je auto leggen anders krijg je misschien krassen. Voor de rest kan je hem overal op zetten, behalve je achterklep, want dan glijdt hij naar beneden.

PS ja capslock staat aan.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

:lol: :lol: :lol: :lol:

go ploegah.. :p
martin rs

hahahahahaha geweldig hahaha :lol:
Menno

Master M schreef:IS HET MOGELIJK OM EEN TURBO TE PLAATSEN OP EEN RENAUT 5 GTR ZONDER TURBO?, ZO JA MOET JE ER NOG SPECIALE AANPASSINGEN VOOR MAKEN.
yep, dat kan. D'r zijn geen speciale aanpassingen voor nodig, gewoon de gebruikelijke dingen zoals met elke turbo motor. (koeling, smering, cr, brandstof, ontsteking, etc etc.)

Succes.
rev it like a rental
martin rs

volgens mij kan je beter gewoon een turbo blok kopen en die omzetten met vrsnellingsbak en aandrijfassen erbij
turboman
Contacteer:

Ploegah schreef:ik zou eerst ff een doek ofzo op je auto leggen anders krijg je misschien krassen. Voor de rest kan je hem overal op zetten, behalve je achterklep, want dan glijdt hij naar beneden.

hahahahahahahha. sorry hoor... erg glappig
Turbo-Peer

Men doet de GTR in de verkoop en men koopt een GTT. Bjvoorbeeld die van Dennis. Is nie eens duur.
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Anonymous

Master M, het lijkt nu allemaal vrij negatiefm aar deze vraag krijgen we wel vaker, vandaar.

ik zou zeggen welkom op de site en stel jezelf ff voor in topic "Wie is wie ?"
Abel
Über-Spammer

turbo kop, in en uitlaat spruitstuk, uitlaat, ontsteking, olie circuit, Koelling, Turbo enz...

8)

Dus koop gewoon een gtt die je aanpakt.
Hans (-=Sleepie=-)
Contacteer:

Als je erg gehecht bent aan het interieur en carrosserie van je GTR kun je natuurlijk ook een GT Turbo kopen en dan de GTR carrosserie op dat chassis plaatsen....
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Job-turbo
Contacteer:

Ploegah schreef:ik zou eerst ff een doek ofzo op je auto leggen anders krijg je misschien krassen. Voor de rest kan je hem overal op zetten, behalve je achterklep, want dan glijdt hij naar beneden.

Tsjongejonge.......... Sorry hoor... Vind dit maar zielig. 1e topic en dan meteen al afzeiken. Hadden we bij jouw es moeten doen. Waren we meteen gebanned van deze site.
Bart V

Ben ik het mee eens.
Riël
Über-Spammer

Als hier nou es niet zoveel gemiereneukt werd ...
Steven
Car: M536

Juist :)
Anonymous

Job-turbo schreef:Tsjongejonge.......... Sorry hoor... Vind dit maar zielig. 1e topic en dan meteen al afzeiken. Hadden we bij jouw es moeten doen. Waren we meteen gebanned van deze site.
Kuch kuch

zo negatief is het nu ook weer niet.

en trouwens, op mijn eerste topic kwam helemaal geen antwoord :-( (ik ben hier ook maar komen aanwaaien)
Riël
Über-Spammer

Ploegah schreef:Master M, het lijkt nu allemaal vrij negatiefm aar deze vraag krijgen we wel vaker, vandaar.

ik zou zeggen welkom op de site en stel jezelf ff voor in topic "Wie is wie ?"
En netjes uitgelegd he ;)
Zj*rZ

ok, maar het is toch niet relaxed dat je 1-ste topic op zo'n manier beantwoord wordt.
Maakt de drempel naar lidmaatschap alleen maar groter :)

grtz!
jeroen.k

Ach het is gewoon een goede grap die in hem op kwam en die hij niet alleen voor zichzelf wilde houden. Vondt hemzelf wel (erg) leuk, komt idd waarschijnlijk ook omdat deze vraag vaker gesteld wordt en het antwoord is dus NEE!

Verder welkom bij de club, stel je ff voor in wie is wie, lees ff het topic naamsverandering, u gaat niet langs start en ontvangt geen 20.000 euro! :D
Anonymous

vergeet de remmen niet :D :D
Menno

Job-turbo schreef:

Tsjongejonge.......... Sorry hoor... Vind dit maar zielig. 1e topic en dan meteen al afzeiken. Hadden we bij jouw es moeten doen. Waren we meteen gebanned van deze site.
ach Ploegje is gewoon een beetje gepreoccupeerd met het thema "object hits car" de laatste tijd. Ieder z'n hobby, toch? :p
rev it like a rental
Anonymous

Menno schreef:ach Ploegje is gewoon een beetje gepreoccupeerd met het thema "object hits car" de laatste tijd. Ieder z'n hobby, toch? :p
dat krijg je zo aan het begin van het rugby seizoen :-D

misschien maar eens een nieuwe signature klussen.
da-goof
Contacteer:

Riël schreef:Als hier nou es niet zoveel gemiereneukt werd ...
met alle respect, maar dit vind ik geen mierenneuken, bovendien dit soort van discussies zijn inherent aan een forum dus wat zeur je eigenlijk? de 1 vindt dit de ander dat en ze hebben allebei het volste recht om die mening te uiten en als het onderwerp je niet interesseert, dan lees je het toch niet, zo gezegd zo gedaan. Maar om er dan bij te gaan zetten dat ze aan het mierenneuken zijn, dat vind ik nogal ver gaan, eerlijk gezegd vind ik dat verder gaan als die grap van ploegah, want dat was dus overduidelijk om te grappen met een sarcastische ondertoon, maar dit is alleen maar gezeik voor niks
Riël
Über-Spammer

da-goof schreef:
Riël schreef:Als hier nou es niet zoveel gemiereneukt werd ...
met alle respect, maar dit vind ik geen mierenneuken, bovendien dit soort van discussies zijn inherent aan een forum dus wat zeur je eigenlijk? de 1 vindt dit de ander dat en ze hebben allebei het volste recht om die mening te uiten en als het onderwerp je niet interesseert, dan lees je het toch niet, zo gezegd zo gedaan. Maar om er dan bij te gaan zetten dat ze aan het mierenneuken zijn, dat vind ik nogal ver gaan, eerlijk gezegd vind ik dat verder gaan als die grap van ploegah, want dat was dus overduidelijk om te grappen met een sarcastische ondertoon, maar dit is alleen maar gezeik voor niks
Ha jouw zeik-stuk was langer dan de mijne :) ik hou wel van dit soort discussies alleen de vorige keer had ik er een warning voor aan me broek hangen, dus jij ook ophouwe met miereneuken, geniet lekker van de soms wat melige stukjes 't is hier geen vergaderzaal.
da-goof
Contacteer:

precies, tis geen vergaderzaal hier, daarom deed ik dat ook, een beetje rebellie houd de mensen wakker en scherp en dat zo voor zoiets een warning uit gaan delen lijkt me sterk, want ik scheld toch niemand uit of zo. Ik confronteer je alleen met wat je hebt gezegd en wat ik daarvan vind in dit verband. En misschien was het ook wel gezeik van mijn kant, maar moest het gewoon ff kwijt.
Plaats reactie