Hoop dat je m echt weer helemaal kunt fixen en dat vooral de verzekering genoeg uitbetaald...
SUCCES

Nah dit vind ik onzin, klinkt allemaal nobel etc. maar hier ga je alleen maar gezeik mee krijgen.Tijn schreef:Na twee auto's is de pot leeg, en de derde dan?turboman schreef:misschien toch een soort van SPAARPOTJE instellen ofzo voor rtc leden die buiten hun schuld een dergelijke schade hebben en nergens verhaal kunnen doen, dus voor de echte kanslozen.. een idee ?Ploegah schreef:Maik, als je nog hulp nodig hebt, je hoeft maar te bellen !
Ik ben best bereid een donatie te doen. Dit zou dan wel heel goed beheerd moeten worden, en inzage in de hoogte van het bedrag, wat er mee gebeurd, naar wie enzo... maar tis wel fijn om te weten dat je in zo'n situatie nog een beroep mag en kunt doen op de RTC, in dit geval.
pcies, dat lijkt me de beste oplossing.Steven(ventieldopje) schreef:Nah dit vind ik onzin, klinkt allemaal nobel etc. maar hier ga je alleen maar gezeik mee krijgen.Tijn schreef:Na twee auto's is de pot leeg, en de derde dan?turboman schreef:misschien toch een soort van SPAARPOTJE instellen ofzo voor rtc leden die buiten hun schuld een dergelijke schade hebben en nergens verhaal kunnen doen, dus voor de echte kanslozen.. een idee ?Ploegah schreef:Maik, als je nog hulp nodig hebt, je hoeft maar te bellen !
Ik ben best bereid een donatie te doen. Dit zou dan wel heel goed beheerd moeten worden, en inzage in de hoogte van het bedrag, wat er mee gebeurd, naar wie enzo... maar tis wel fijn om te weten dat je in zo'n situatie nog een beroep mag en kunt doen op de RTC, in dit geval.
Kun je beter gewoon hulp aanbieden voor het repareren en als je nog onderdelen hebt liggen die diegene nodig heeft, voor een zacht prijsje verkopen.
strak plan, maar kheb nix liggen voor hem!gille 21TURBO schreef:als iedereen van RTC wat stukken heeft liggen die MAIK nodig heeft gratis geeft,heb je geen spaarpotje nodig he.men zegt IN NOOD KENT MEN ZIJN (RTC)VRIENDEN.
gille 21TURBO schreef:intercooler heb ik voor je liggen (goede staat)maik.
zo is dat !gille 21TURBO schreef:als iedereen van RTC wat stukken heeft liggen die MAIK nodig heeft gratis geeft,heb je geen spaarpotje nodig he.men zegt IN NOOD KENT MEN ZIJN (RTC)VRIENDEN.
op de zelfde manier hoe hij(ploeger)fietsers omverrijdMaik (WOOFER) schreef:recht trekken op welke manier
recht zetten of..
recht buigen
hahahegille 21TURBO schreef:op de zelfde manier hoe hij(ploeger)fietsers omverrijdMaik (WOOFER) schreef:recht trekken op welke manier
recht zetten of..
recht buigen![]()
![]()
![]()
ocharme Maik zijn GTT danPloegah schreef:hahahegille 21TURBO schreef:op de zelfde manier hoe hij(ploeger)fietsers omverrijdMaik (WOOFER) schreef:recht trekken op welke manier
recht zetten of..
recht buigen![]()
![]()
![]()
met mijn ogen dicht en rammen bedoel je ?
Turbo2 look grilleDaaf (Davy) schreef:jongens wie kan dit vertalen ??
Motorhaube im Turbo 2 Look
Motorkap in turbo 2 look
Lüftungsgitter original R5 Turbo 1+2 inkl. Tüllen 43.50
je haald de woorden uit mijn handMartijnberk schreef:en gelijk doorlassen en rolkooi....![]()
Als ik moet helpen opbouwen hoor ik het wel..
Met ga-snel-strepen en een zielig 'turbo' stickertje dat eruit ziet of het van een Koreaanse stofzuiger komt...twingoturbo schreef:kl*te ford eskrot!
Tsja het blijft moeilijk om aan de hand van de remweg de snelheid vast te stellen. Wie zegt dat je met die remweg stil stond. Zal vast ook bekeken moeten worden hoever de Ford Eskrot vooruit geschoven is, zodat je de snelheid weet waarmee de GTT hem geraakt heeft. Vervolgens terugrekenen adh van de remweg om te kijken hoe hard er gereden werd op het moment van remmen. Maar ik heb geen idee hoe ze het doen hoor. Zal vast een touwtrekkerij worden. Maar zolang de getuigen verklaren dat hij achteruit reed, wordt Maik altijd in het gelijk gesteld lijkt me. Succes nogmaals!!SeverityOne schreef:
Ik heb trouwens even zitten rekenen en ik zou die 25 meter heel goed opmeten. Hoe minder hoe beter en iedere meter scheelt. Met 50 km/u kom ik uit op een remweg van 27,3 meter en dan zou de schade vooral door zijn achteruitrijden zijn veroorzaakt. Als je bergaf gaat, is de remweg ook langer. Wat ik probeer te zeggen is dat je niet voor verrassingen moet komen te staan als de zou tegenpartij weten te bewijzen dat je harder dan 50 km/u zou hebben gereden. Maar aangezien hij niet eens het Nederlands beheerst, acht ik die kans klein.
- Peter