Met spoed op zoek voor de verzekering!!!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
- Monique -
Contacteer:

Waarschijnlijk wordt mijn autootje total loss verklaard door de verzekering (zie 'Helse vakantie...') :( :(

Wij zijn nu op zoek naar advertenties van GT Turbo's (liefst Blue Sport) van ongeveer het bouwjaar 1990 en in een goede staat (optisch en technisch), zodat we kunnen aantonen dat 't autootje nog wel wat waarde heeft.

Op deze manier hopen we een beetje fatsoenlijk bedrag terug te kunnen krijgen van de verzekering.

Wie o wie wil me helpen??

Alvast bedankt en de groetjes...
Hans R.

Ik denk dat als je geen taxatie rapport hebt, dat de verz. gewoon naar de dagwaarde kijkt en dat je daar met het laten zijn van andere gtt's niets aan kunt veranderen.

Want wie zegt dat jouw gtt ook in die staat was...

Maar ik hoop echt dat het je lukt.
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

op mijn verzekerings papieren staat restwaarde 0
ik hoop dat je meer dan dat krijgt
Anonymous

Het zal zeker lastig worden zonder taxatierapport :(

Marcel dLC

http://www.marktplaats.nl/printbody.php ... ef=&style=

Deze staat op marktplaats en moet 2000 opbrengen
- Monique -
Contacteer:

dennisvr schreef:op mijn verzekerings papieren staat restwaarde 0
Errug opbeurend!! :wink:
- Monique -
Contacteer:

Hans R. schreef:Ik denk dat als je geen taxatie rapport hebt, dat de verz. gewoon naar de dagwaarde kijkt en dat je daar met het laten zijn van andere gtt's niets aan kunt veranderen.

Het is geen zwart verkoold geraamte of iets dergelijks, dus het lijkt me dat je er toch nog wel vanaf kunt lezen in wat voor staat de auto ongeveer verkeerde... Maar ben helaas geen verzekeringsexpert, en tja, taxatierapport stond gepland voor september...

En voor de rest denk ik maar zo, wie niet waagt wie niet wint! :wink:
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

- Monique - schreef:
dennisvr schreef:op mijn verzekerings papieren staat restwaarde 0
Errug opbeurend!! :wink:
tja kan wel zeggen dat er op staat dat ik 50k krijg maar das liegen ;)
Patrick

nou normaal gesproken gaan ze uit van dagwaarde maar als je idd kan aantonen dat het een model betreft dat niet veel meer is,gewild item is door uitvoering en er nog niet veel meer van zijn krijg je een goede kans als je kan aantonen als je ervoor verzekerd bent dat ze een redelijk bedrag zouden moeten uitkeren.
normaal keren ze uit wat een wagen kost van zelfde bouwjaar met zelfde eigenschappen etc,ofwel moet verzekering ervoor zorgen dat je een wagen kan verschaffen watr dezelfde eigenschappen bezit als die auto die je bezat.
klinkt vreemd maar is wel zo,heb je geen waarde laten vaststellen bij verzekeren van de auto toen je deze afsloot wat je ervoor hebt betaald,je betaald namelijk ook verzekeringspremie naar aangegeven bedrag,als je niets hebt aangegeven om bv minder hierdoor te hoeven betalen dan maak je natuurlijk minder kans.
ik heb hetzelfde gehad met mijn motor,omdat ik kon aantonen dat de motor een reeele meerderwaarde bezat door accescoires ed hebben ze door navraag bij motorzaak die de motor kon en ook de staat hiervan kon aangeven bepaald dat hij normaliter 18.000gulden waard was in dagwaarde,maar reeele waarde op 22.000 was.
ik heb een accoord bereikt van 21.000 gulden.
je zou infeite,ik weet niet of ie ergest in onderhoud was ofzo,maar je zou de verzekering daar naartoe moeten verwijzen opdat zij kunnen aangeven hoe de auto was etc.
dan maak je in mijn ogen een goeie kans iets van reele waarde terug te krijgen,succes :wink:
Laatst gewijzigd door Patrick op di 27 aug 2002 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Martijnberk
Contacteer:

Heb je nog foto's van hem van voor je vakantieongeluk? Die geven meestal wel een goed beeld van de staat en waarde van de auto....
Hans R.

- Monique - schreef:
Hans R. schreef:Ik denk dat als je geen taxatie rapport hebt, dat de verz. gewoon naar de dagwaarde kijkt en dat je daar met het laten zijn van andere gtt's niets aan kunt veranderen.

Het is geen zwart verkoold geraamte of iets dergelijks, dus het lijkt me dat je er toch nog wel vanaf kunt lezen in wat voor staat de auto ongeveer verkeerde... Maar ben helaas geen verzekeringsexpert, en tja, taxatierapport stond gepland voor september...

En voor de rest denk ik maar zo, wie niet waagt wie niet wint! :wink:

Ik denk net zoals jij.
Als je een schadeexpert treft die ook een liefhebber is van auto's, dan kun je mazzel hebben.
Maar er lopen er een hoop rond die volgens de verz. regels werken en dan krijg je nou eenmaal niet veel.
- Monique -
Contacteer:

Nou, de expert is vandaag langsgeweest... Ben benieuwd. Laat het wel weten wat het vonnis geworden is...
Anonymous

Mijn GTT word volgens mij volgende week getaxeerd en komt uit 1990 en is in goede staat.
Weet niet hoelang je er mee kan wachten??
Plaats reactie