nou normaal gesproken gaan ze uit van dagwaarde maar als je idd kan aantonen dat het een model betreft dat niet veel meer is,gewild item is door uitvoering en er nog niet veel meer van zijn krijg je een goede kans als je kan aantonen als je ervoor verzekerd bent dat ze een redelijk bedrag zouden moeten uitkeren.
normaal keren ze uit wat een wagen kost van zelfde bouwjaar met zelfde eigenschappen etc,ofwel moet verzekering ervoor zorgen dat je een wagen kan verschaffen watr dezelfde eigenschappen bezit als die auto die je bezat.
klinkt vreemd maar is wel zo,heb je geen waarde laten vaststellen bij verzekeren van de auto toen je deze afsloot wat je ervoor hebt betaald,je betaald namelijk ook verzekeringspremie naar aangegeven bedrag,als je niets hebt aangegeven om bv minder hierdoor te hoeven betalen dan maak je natuurlijk minder kans.
ik heb hetzelfde gehad met mijn motor,omdat ik kon aantonen dat de motor een reeele meerderwaarde bezat door accescoires ed hebben ze door navraag bij motorzaak die de motor kon en ook de staat hiervan kon aangeven bepaald dat hij normaliter 18.000gulden waard was in dagwaarde,maar reeele waarde op 22.000 was.
ik heb een accoord bereikt van 21.000 gulden.
je zou infeite,ik weet niet of ie ergest in onderhoud was ofzo,maar je zou de verzekering daar naartoe moeten verwijzen opdat zij kunnen aangeven hoe de auto was etc.
dan maak je in mijn ogen een goeie kans iets van reele waarde terug te krijgen,succes

5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87