Standaard gordels omruilen met fiat gordels, kan dat zo???

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Nick (germanstyle)

Ik heb vroeger een Fiat Cinquecento Sporting gehad. Deze was ook al helemaal getuned :wink: )

Nu zaten daar van die mooie rode gordels in. (gewoon normale gordels, maar dan in het rood, dus niet van die sportdingen)
Nu wil ik deze ook proberen om in mijn Arosa te bouwen.
Ik wil geen sportgordels, want mijn moeder wil er ook nog in rijden en ik wil ook nog normaal erin rijden zonder elke keer me vast te hoeven gespen :wink:

Zou dit zo gaan? Kan ik dit zo omwisselen?

Ik weet dat oudere gordels misschien niet meer zo veilig zijn, maar ik hoef alleen maar te weten of het zo past. Dan kan ik ze altijd nog nieuw bestellen, als er op desloop niks goeds te vinden is.
Anonymous

Denk niet dat dit zomaar past. Ten eerste is de breedte van de gordel van belang, ten tweede is de spanrol, cq het mechanisme waarschijnlijk van een andere afmeting en ten derde de bevestiging van de gordel voor het vastzetten. Ik zou zeggen rij naar de Fiat, check een cinquecento en meet de boel op.

PS: Textielverf geen optie?>??
Nick (germanstyle)

Ja .. de sluitingen wou ik dan ook overzetten. Dat is het probleem niet.

Textielverf lijkt me niet echt geschikt, iets dat zwart is krijg je al niet zo snel rood en geeft ook snel af denk ik.... heb ik straks een diagonale rode streep op mijn kleren. Zal mijn moeder waarderen :lol:
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

ik zou het lekker niet doen nick
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
clio16vturbo

als het niet past dan heb ik wel intresse voor in een uno turbo van een vriend.
laat het dan even weten via email
Plaats reactie