R5GTX ontluchten
wie kan me helpen,ik heb hier een R5GTX staan met overhitte motor,nu vind ik daar maar 1 ontluchtingsnippel aan ,aan de aanvoer van het reservoir(de smalle slang)ik heb zelf een GTE staan en deze heeft er toch 2 ,eentje aan de waterpomp slang ook.dus is dat normaal dat een GTX maar 1 ontluchtingsnippel heeft???? of klopt er iets nie.(waar ik bijna zeker van ben) wie weet er meer van.thanks en groetjes.p.s de fan bekabeling was ook maar magertjes,maar ja das RENAULT zeker.

Ge zijt er dus nie zeker van dat die darmen orgineel zijn, want één nippel is wel wa weinig he, PS probeer al een paar dagen te mailen naar je maar krijg mijn mail altijd terug?!
Hoge bomen vangen...geen konijnen
waar zitten de slimme mannen nu???????????????????????????????,
ik heb hier niet echt veel verstand van maar het gaat hier om het ontluchten van het koelsysteem he?
Op mijn Gtx heb ik een ontluchtingsnippel op de radiator linksvoor en een op de slang de van het koelvloeistofreservoir afkomt zitten. meer ken ik er niet, maar ik klungel ook maar wat aan meestal.
Veel succes
Op mijn Gtx heb ik een ontluchtingsnippel op de radiator linksvoor en een op de slang de van het koelvloeistofreservoir afkomt zitten. meer ken ik er niet, maar ik klungel ook maar wat aan meestal.
Veel succes
wie stond er bij mij op de oprit eens met een slecht ontlucht GTTke????Mark G schreef:nippel open zetten...
water in het reservoir...
uwe mond rond het reservoir trekken..
blazen tot ge manneke pis ziet![]()
voila... kan nooit ni slecht zijn.