[Meg.Coupé]Foto's nieuwe velgen !!!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Riël
Über-Spammer

Ze zijn ook irritant. Maarja ze doen waarvoor ze gemaakt zijn, maar alle dit is moontjes velgen topic, vorige keer had ik ook al zeiver omdat ik over drempels bezig was ... :)
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Riël schreef:Ze zijn ook irritant. Maarja ze doen waarvoor ze gemaakt zijn, maar alle dit is moontjes velgen topic, vorige keer had ik ook al zeiver omdat ik over drempels bezig was ... :)

Ja... Dit is MIJN TOPIC !!!!!! :evil: :evil:
Riël
Über-Spammer

Wow 4:57 da's nog laat :) Maar moniek ga je 'm nog lager leggen nu?
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

in the real-life zien ze er zelf nog beter uit dan op de foto's.echt mooie velgjes
nog veilig thuis gekomen vrijdag?
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Ja goede keus staat erg mooi onder die megane :p
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

echt vette velgen. maakt de auto alweer wat aantrekkelijker om jatten. 8)Als je hem gaat zoeken hij staat niet in eijsden.
Patrick

Moontje Mégane Coupé schreef:
Riël schreef:Ze zijn ook irritant. Maarja ze doen waarvoor ze gemaakt zijn, maar alle dit is moontjes velgen topic, vorige keer had ik ook al zeiver omdat ik over drempels bezig was ... :)

kijk niet zo boos :)
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Riël schreef:Wow 4:57 da's nog laat :) Maar moniek ga je 'm nog lager leggen nu?
Nee... Ik ga um voorlopig niet verder verlagen... Hij is voor al 35mm verlaagd, en achteren 20mm... Hierdoor is ie al iets stugger.. En aangezien ik nog erg veel last heb van mijn whiplash :(, laat ik um maar effe zoals ie is...
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

chris-r19 schreef:in the real-life zien ze er zelf nog beter uit dan op de foto's.echt mooie velgjes
nog veilig thuis gekomen vrijdag?

Ja hoor... Lekker relaxed 8) terug gereden, anderhalf uur over gedaan..
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

patrick 21TURBO schreef:

:p :p :p
Gijs V.

Btw moon, zijn die foto's genomen voor het kerkje in Limbricht?
Renault, créateur de GTT !!!
Patrick

patrick 21TURBO schreef:

:p :p :p

tongetje zie ik idd liever :lol: :p
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
NielsN
Contacteer:

Tijn schreef:Gezien de maten die hij opgeeft zal het wel de keskin solar worden. De classic bestaat namenlijk niet in 8x17 en 9x17. de Solar is de enige waarbij die maten in steek 4x100 voorkomt.

Mooie velg trouwens die solar

http://www.keskin-tuning.de/
Goed geraden :)
chris-mc
Contacteer:

daar had ik dus nog een vraagje over,ik ben eens wezen rond snuffelen naar velgen,en heb gemerkt dat niet veel meerken,handelaren werken met de maten 165,195,205 (als voorbeeld) maar met 7j 8 of 9,wat zijn het nou de maten van?als bv 205/40 r17 wil hebben,welke maat is dat dan?
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
NielsN
Contacteer:

Je moet dat anders zien. Je hebt 2 maten namelijk de breedte van de velg, die aangegeven wordt in inch (dus meestal 7j, 8j, etc) en je hebt de breedte van de band (195, 205, etc...). Normaal gesproken kan je zeggen dat op een 7j velg het beste een 205 band past, maar een 205 band past ook op een 8j velg. Aan de velgen die ik aan Moniek heb verkocht kan je het heel goed zien: Rondom zitten 215/40/16 banden, voor op een velg van 7,5j breed (de band staat daar dus zo [_], de wang van de band staat hier gewoon recht) maar achter op een velg van 9j breed (hierdoor gaat de band zo \_/ staan, de band staat dus meer opgespannen)
chris-mc
Contacteer:

Nou snap ik het,daarom zijn er mensen die liever hebben dat de band (_) zo staat ipv \_/ zo,want als je dan een stoepje pakt dan heb je niet meteen schade,maarja dan geen stoepjes pakken natuurlijk...
bedankt voor de uitleg :)
Nick (germanstyle)

Maar ja \_/ staat 10x mooier dan [__]

Velg lijkt dan echt een stuk breder.

(over dat het mooer staat zullen de meningen wel weer verdeeld zijn)

Maar tis vooral iets wat hoort bij de duitse stijl van tunen. Heb je de auto al laag en breed, maar heb jij de velgen niet breder dan de banden zodat je het \_/ effect niet hebt, dan ook geen duits getunede auto. :wink:
NielsN
Contacteer:

Nick schreef:Maar ja \_/ staat 10x mooier dan [__]

Velg lijkt dan echt een stuk breder.

(over dat het mooer staat zullen de meningen wel weer verdeeld zijn)

Maar tis vooral iets wat hoort bij de duitse stijl van tunen. Heb je de auto al laag en breed, maar heb jij de velgen niet breder dan de banden zodat je het \_/ effect niet hebt, dan ook geen duits getunede auto. :wink:
Helemaal mee eens :lol: .....
Plaats reactie