viewing posts

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Patrick

misschien een domme topic maar het valt me op dat er ongelofelijk veel mensen konstant aan het kijken zijn wie er online zijn op het topic.
is dat zo leuk om te weten,er wordt soms ook al zijn er een persoon of 15 a 20 ontzettend weinig gepost.
howcom?
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-Ray-
Contacteer:

omdat in mei alle vliegtuigen groen zijn?? :p
Immer wieder die verdammte Holländer
Riël
Über-Spammer

Je denkt wel ver door ray ...
-Ray-
Contacteer:

hahaha, komt uit een heeeeeeeele ouwe donald duck, zijn 1 van de rare dingen die je onthoud.... :D
Immer wieder die verdammte Holländer
Riël
Über-Spammer

Ach je wordt er metdertijd wel wijzer van
martin rs

tis wel leuk kan je ook zien wat de rest doet en of er weer iets gepost wordt. :)
Matijs
Contacteer:

ik heb hem gewoon de hele dag aan staan, maar ik ben er niet de hele tijd actief mee bezig. Af en toe tussendoor kijk ik weer eens ff of er al iets interessants bij is gekomen.
Maar het is mij ook opgevallen dat altijd heel veel mensen (echt de helft ofzo) 'viewing who is online' zijn. Net of dat interessant is. Zelf zit ik altijd in 'view posts since last visit'
Patrick

martin rs schreef:tis wel leuk kan je ook zien wat de rest doet en of er weer iets gepost wordt. :)

ja maar dat bedoel ik!!de rest doet niks(ff uitdrukking),het is net of iedereen op elkaar is aan het wachten dat er wordt gepost.
begrijp me niet verkeerd,als ik iemand nodig heb om wat aan te vragen dan vindt ik het ook fijn om ff te kijken of die persoon er op zit of niet maar het is gewoon soms of de mensen alleen maar blijven hangen om te kijken wie er online is.
alsof het verder belangrijk is om te weten wij er allemaal op zit,zeker als je ziet wie er op zit dan weet je meestal ook wel of het interessant is of niet om te blijven hangen,of dat er te weinig mensen op zitten om zelf online te blijven.maar dan nog,je doet je post's of je leest die die je wil lezen,maar echt iedereen zit soms bijna tegelijk te kijken wie er online zijn.je kan beter zeggen kijken wie er allemaal aan het kijken zijn naar wie er allemaal aan het kijken is bij viewing post.
Anonymous

ik kijk veel en lees veel, maar ik post niet zoveel omdat ik nog geen Reno heb en dus ook niet veel vragen heb/ antwoorden weet op vragen van anderen. Maar ik ben wel heel de dag online en ram af en toe op F5 om te zien of er nog nieuwe topics zijn bijgekomen of dat er gepost is in een topic wat ik wel volg. Maar het is niet zo dat ik zit te wachten tot er iemand online is ofzo. die mensen die ik wil spreken, zie ik wel op msn verschijnen.
Marcel B.

Er klopt volgens mij niet echt iets van die lijst, want ik zag laatst een post waar ik ook alszijnde aanwezig stond, en daarbij dat ik viewing who is online zat te kijken.

Maar dat was ik echt nie aan het doen hoor :)
Don't walk the grass... smoke it
Robert dB.

Lekker boeien wie zich waar bevindt op het forum, Who's Online is er natuurlijk voor om te kijken wie er online is, duh. Maja die status kan mij weinig uitmaken...
Turbo-Peer

oxje schreef:Er klopt volgens mij niet echt iets van die lijst, want ik zag laatst een post waar ik ook alszijnde aanwezig stond, en daarbij dat ik viewing who is online zat te kijken.

Jep, da is bij mij ook vaak. Maar ik heb 'm trouwens ook altijd aanstaan (kabel 8) ) en af en toe post ik iets (ALS ik bijv. antwoord op de vraag weet of ik ben wezen sleutelen en kom er nie uit)
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Riël
Über-Spammer

Ja he hoe kan er bij Guest nou staan 'posting a message' ??
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Riël schreef:Ja he hoe kan er bij Guest nou staan 'posting a message' ??

Ja, inderdaad ....

Goeie vraag... :D
Rudo

oxje schreef:Er klopt volgens mij niet echt iets van die lijst, want ik zag laatst een post waar ik ook alszijnde aanwezig stond, en daarbij dat ik viewing who is online zat te kijken.

Dit verklaart het één en ander denk ik zo?

"This data is based on users active over the past five minutes"
martijn.p
Contacteer:

Als je in een topic bezig bent, kan je zien van welke mensen je response kan verwachtten. Of als je iemand een PM wilt sturen, kan je zien of ie hem gelijk ontvangt. Vind ik wel handig eigenlijk.

Hier moet ik het nu bij laten, want ik ga gauw weer kijken wie er online is. ;)
Patrick

mpsanten schreef:
Hier moet ik het nu bij laten, want ik ga gauw weer kijken wie er online is. ;)

hahahahaha :lol:
Riël
Über-Spammer

Riël schreef:Ja he hoe kan er bij Guest nou staan 'posting a message' ??
Dus... euh uitleg?
lisa

Of als je iemand een PM wilt sturen, kan je zien of ie hem gelijk ontvangt. Vind ik wel handig eigenlijk.
ja dat vind ik ook. daarom is het dus handig. als je iemand wat wilt vragen en geen zin hebt om te bellen, maar wél meteen antwoord wilt hebben..is het handig om te weten dat die persoon dan ook online is.(alleen dan maar w8en of je meteen antwoord krijgt) 8)
Plaats reactie