Auw auw auw, ongelukje...

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Tijn
Contacteer:

mpsanten schreef:en hij leeft nog ?
toen hij uitstapte nog wel...
there is no spoon.
martijn.p
Contacteer:

En nadat ie uitstapte werd ie doodgereden door die bus op de achtergrond. ;)
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

Deze foto's zijn minder erg,maar wel kl@#$ als je het mee maakt
http://people.zeelandnet.nl/vanemden/crash_19.htm
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Tijn
Contacteer:

Ehm.. ik zal het wel gemist hebben hoor, maar die weg loopt rechtdoor aan twee kanten ... hoe kom je nou aan zo'n ongeval ????
there is no spoon.
chris-mc
Contacteer:

Tijn schreef:Ehm.. ik zal het wel gemist hebben hoor, maar die weg loopt rechtdoor aan twee kanten ... hoe kom je nou aan zo'n ongeval ????
nou die weg is niet recht,er zit een bocht in.
ik kwam aanrijden,zag dat het glad was door regen,remde,linkervoor wiel blokeerde en ging toen schuiven,en toen deed ik heel stom om uit paniek aan mn handrem te trekken in de hoop dat die enigsinds zou herstellen,maar toen was de boem al gevallen
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Matijs
Contacteer:

Te koop (echt waar!) 3500 muntjes, op een of andere schade-auto site.

[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/PorscheKreukel.jpg[/img]

Die moet best wel hard tegen iets heel zwaars zijn gereden...
martijn.p
Contacteer:

Wat is het, en waarom zou iemand er nog zoveel geld voor betalen ? Als kunst voor aan de muur ? :D
Matijs
Contacteer:

Porsche 911, en de achterkant is nog heel, dus er zullen misschien nog een paar onderdelen van de motor niet krom zijn.
-Ray-
Contacteer:

die foto van die V6 in het water heeft hier al eens opgestaan??? ja toch.
Immer wieder die verdammte Holländer
Hans R.

Tijn schreef:komt vaker voor ...

dit :
[img]http://www.wreckedexotics.com/cars3/lam ... 102_01.jpg[/img]

is denk ik de auto van Jay Kay, zanger van Jamiroquai die hem even aan een vriend had uitgeleend......

die had in ieder geval een paarse diablo die de schroothoop op is gereden in engeland ... dus ik durf de gok wel aan ....
Aan het uiterlijk van de mensen denk ik toch dat het een Aziatisch land is...maar ik kan het fout hebben
Riël
Über-Spammer

Ja maar dan zouden chinese tekens op de bus gestaan hebben he :)

Bus lijkt wel engels.
martijn.p
Contacteer:

Riël schreef:Ja maar dan zouden chinese tekens op de bus gestaan hebben he :)

Bus lijkt wel engels.
Over schades gesproken, hoe is het met de jouwe. Kan ik aan je nieuwe icoon de conclusie trekken dat je een andere auto hebt ?
Hans R.

Bus lijkt wel engels.
Mischien staan die tekens wel iets meer naar links
Matijs
Contacteer:

Ik moet zeggen dat de architectuur en de planten mij ook wat oosters aandoen.
Riël
Über-Spammer

Dat kan wel, maar die rooie auto is toch een crysler en daarachter een dikke jeep ...
jj

meer,meer,meer van dit soort foto's
Peter @ Malta
Contacteer:

Bus lijkt wel engels.
Ze rijden aan de linkerkant van de weg, dus dan hebben we het over een vroegere Britse kolonie zoals Maleisië, Singapore, Hong-Kong, Indonesië (honderden jaren Nederlands, vier jaar tussendoor Brits en nog steeds rijden ze links), India, Pakistan, of Malta. :) Het kan ook Japan zijn.

Te zien aan de bus, de ontzettend dichte bebouwing en de palmbomen op de achtergrond is het waarschijnlijk Hong-Kong of Singapore. In beide plaatsen wonen mensen met teveel geld, dus dat verklaart ook de dure auto's, nog afgezien van dat paars stuk schroot op de voorgrond.

Het is niet Groot-Brittanië, want daar groeien geen palmbomen (behalve in Cornwall, maar dit lijkt me niet Cornwall). Het is ook niet Malta, want de gebouwen zijn niet beige. :lol: Het zou eventueel Japan kunnen zijn, maar die zouden eerder in eigen fabrikaat rondrijden.

Ik zie wel iets dat Aziatisch schrift zou kunnen zijn, met daaronder de naam in het Latijnse alfabet. Het zijn korte woorden, dus is het niet Japan. Ik hou het op Hong-Kong.

Een goede vriend van me heeft ooit een paard op zijn Mégane coupé gekregen, omdat het in paniek raakte door een ongeval dat verderop gebeurde. Dat was niet goed voor zijn auto (3000 Maltese ponden schade, wat overeenkomt met 7500 euro) en ook niet voor het paard (dat overleefde het niet).

Hij is nog steeds in een rechtzaak verwikkeld. Mijn vriend (of in ieder geval zijn verzekering) wil geld zien omdat het nogal dom is om met een paard en zo'n tweewielig wagentje tijdens spitsuur de weg op te gaan, vooral niet als je de verwende zoon bent en het paard koud twee dagen in het land was. De eigenaar van het paard wil geld zien omdat het een peperduur renpaard was en het volgens hem de schuld van mijn vriend was.

Om de zaak nog wat gecompliceerder te maken: mijn schoonvader is de advocaat van de verzekering van de tegenpartij. :)

- Peter
Riël
Über-Spammer

Ik geef me over ...
Matijs
Contacteer:

jj ( clio 16 v) schreef:meer,meer,meer van dit soort foto's
Matijs schreef:Vette site jongens, maar houd een paar zakdoekjes bij de hand...

http://www.wreckedexotics.com
Staan er genoeg hoor! :p
Jeroen V
Contacteer:

mensen mensen toch, zit toch niet naar die mooie lijken te kijken, kijk naar deze altijd een lijk geweest met die deuk erin zit er nog best leuk uit :lol:

[img]http://www.wreckedexotics.com/cars3/oth ... _slam2.jpg[/img]
Harrybalduck
Contacteer:

Een smart kan je mooi overal kwijt omdat hij zo klein is, maar om hem nu zo neer te zetten. Das niet erg "Smart" :lol:

[img]http://www.wreckedexotics.com/cars3/oth ... 702_11.jpg[/img]
catrinus

Zonde man die rooie golf 1. Vind het wel het mooiste model van de complete golf serie. Maar ja das persoonlijk.
There will be plenty of time to rest when your dead
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Als ik al die foto's zie dan toch maar eens gaan nadenken om een all risk te gaan verzekeren hahahahaha :lol: :lol: :lol: :lol:
Anonymous

Dennis 5GTT schreef:En aangezien dat dit Dé Renault site is,ook een leuke met een Renault (doet wel iets meer pijn bij mijn Renault hartje)

[img]http://www.xs4all.nl/~markmg/REANAULT.jpg[/img]

of zou dit een leuke zijn voor "gespot"

Aah gelukkig goed nieuws over de clio.

"WORMERVEER - Twee jongens uit Zaandam wilden vrijdagmiddag wel even een stukje rijden in de bloedsnelle Renault Clio V6 van een vriend uit Amsterdam. Op de Ned Benedictweg in Wormerveer bleek echter dat er toch wat meer stuurmanskunst nodig is voor zoveel paardenkrachten. De wagen belandde in het water, maar behalve de trots van de beide jongens, werd er vrijwel niets beschadigd."

Kijk dat doet mijn Renault hartje weer goed :) :) 8) 8)
chris-mc
Contacteer:

hmmmm echt zonde voor die v6 sport,zou liever die gasten in de sloot willen zien liggen.Denk niet dat ze nog een 2e keer mogen rijden
Plaats reactie