zielig maar helaas

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
My_Key

een verhaal wat ik gewoon ff moet vertellen.

Het begint zo :

Mijn broer en een vriend van hem gaan ff naar de mac in tilburg, nadat ze bij de mcdrive zijn lagsgeweest zoeken ze een rustig plekje op om ff alles op te eten.

Terwijl ze daar staan komt er een mercedes aangereden ( type 190d ) met vier jongen gasten erin. De bestuurder besluit om ff flink de bikkel uit te hangen en geeft flink wat gas. Nou is het daar gewoon asfalt alleen er zitten kuilen in van ongeveer 30 cm diep, en die had hij ff niet gezien.

Dus met ongeveer 50 km/uur schieten ze een kuil in. Met als gevolg dat de auto letterlijk gelanceerd wordt ( ongeveer 50 cm hoog komt ),4 petjes vliegen door de auto. Hierna komt hij met een rotsmak terug op de grond. De bestuurder had mijn broer al zien staan dus om geen gezichtsverlies op te lopen knalt hij volle vaart terug. Mijn broer gaat ff kijken naar de plek des onheils en ziet dat er een carterpan op de grond ligt en een oliespoor de richting in loopt waar de jongens heen reden, dit spoor werd steeds dunner en dunner en dunner.......

het is leed vermaak maar ook zijn eigen schuld, dus ik moest het hier gewoon ff vertellen. misschien nog iemand zoiets meegemaakt ?
Laatst gewijzigd door My_Key op za 24 aug 2002 10:33, 1 keer totaal gewijzigd.
dus......zodoende
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Dat soort mensen maken echt heel veel indruk op mij! :lol:
Jasper16v

1 woord:

terecht

en als ik dat zag had ik echt in een deuk gelegen :lol:
My_Key

ik moet zeggen toen ik het hoorde lag ik eigenlijk best wel dubbel :D
dus......zodoende
Anonymous

Misschien hebben ze Patrick gezien en gedacht wat hij kan kunnen wij beter, wij rijden em er gewoon helemaal onderuit.

Ps, niet persoonlijk bedoeld Patrick21turbo. :wink:
Merijn
Über-Spammer

Van de ene kant is het natuurlijk leuk, maar het had ook jou kunnen overkomen. Ik rijdt ook wel eens ergens stevig weg... Als er dan 'gaten' in de weg zitten die ik niet zou hebben gezien... tja, da's vervelend!

Maar goed, moet je maar niet stoer doen ik een 190d uit het jaar kruik! :)
My_Key

het is inderdaad wel best lullig, maar het stomme is dat hij nadat hij gelanceerd was hij echt volle vaart weer weg reed, en ja dan ben je toch best stom om niet eerst ff te kijken of er toevallig een plas olie op de grond ligt :D
dus......zodoende
Vos

:lol:
Clio 16v.....
Matijs
Contacteer:

:lol: :lol: :lol:
meer kan ik er niet van maken :p
Merijn
Über-Spammer

Ik heb het trouwens wel eens meegemaakt op het parkeerterrein bij de 'woonboulevard' in Nijmegen bij de Mac dat er een Alfa Romeo 33 effe stoer aan het doen was.

Hij stond met zijn wielen bijna volledig gedraaid en was stevig gas aan het geven terwijl hij de koppeling ingetrapt had. Met bijna vol gas laat ie de koppeling los en stuift een stuk vooruit. Totdat er zo'n geultje in de parkeerplaats zit waar van die putten in uitkomen en daar met volledige wieluitslag en slippende banden doorheen baggert. Ineens was het *KRAAAAAK* en hij kwam geen meter meer verder... Ik moest toch echt effe lachen! :lol:
Vos

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Clio 16v.....
-Ray-
Contacteer:

beetje sneu

maar wel lachen!! :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Anonymous

Zeker teveel Knight Rider gekeken....... Turbo Boost............... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Peter @ Malta
Contacteer:

My_Key schreef:het is inderdaad wel best lullig, maar het stomme is dat hij nadat hij gelanceerd was hij echt volle vaart weer weg reed, en ja dan ben je toch best stom om niet eerst ff te kijken of er toevallig een plas olie op de grond ligt :D
Me dunkt dat hij daar vanzelf achterkomt. :lol:

- Peter
Patrick

Zeeuw schreef:Misschien hebben ze Patrick gezien en gedacht wat hij kan kunnen wij beter, wij rijden em er gewoon helemaal onderuit.

Ps, niet persoonlijk bedoeld Patrick21turbo. :wink:

HAHAHAHAHAHA,.....zal wel :evil: *

* :evil: is geintje.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Anonymous

FF over knightrider en hoever mensen kunnen gaan met hun (hobby)auto!!

http://home.hetnet.nl/~yourknightpassions.pt/

Greetz Erik.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Moet zeggen dat ziet er wel stoer uit :)
Plaats reactie