Friday Nightmeeting Bodegraven. I
Martijn. R5GTT
Is dit die martijn die in veerpoten doet ? Kan ie me even laten weten of ie de mijne al heeft, en nog mooier of ie hem dan vanavond voor me mee kan nemen ?
Is dit die martijn die in veerpoten doet ? Kan ie me even laten weten of ie de mijne al heeft, en nog mooier of ie hem dan vanavond voor me mee kan nemen ?
ja je moet zorgen dat je voor het 8 uur hier pleite ben, hahahadennisvr schreef:zal zorgen dat ik er vroeg benRobert dB. schreef:WEEKEND!
kga pleitte van me werk. Komen er nog meer mensen een beetje vroeg naar de FNB (rond 20:30)?
(ps: GAAT WERKEN JOH!

da's deze ...mpsanten schreef:Martijn. R5GTT
there is no spoon.
Straks, vrijdag 23-8-2002 komen naar de F.N.B.:
- Janine. R4CV*.
- Roy. R5GTT.
- Chris. R5GTT.
- Tijn. R5GTT*.
- Jean-Paul. R5GTT.
- Mario. R5GTT.
- Jan. R5GTT.
- Martijn. R5GTT.
- Chris. R5GTT.
- Martijn S. R5GTT.
- Marinus. R5GTT*.
- Jochem. R5GTT*.
- Tjabel. R5GTT*.
- Gerda. Twingo*.
- Ray. Clio.
- Paul. Clio16V.
- André. Clio 16V
- Ronald. Clio16V**.
- Robert. Willi.
- Mark. Willi.
- Beaat. Willi*.
- Dennis. Clio2.
- Stephan. Inca*.
- Steven. Cannondale*/ openbaar vervoer.
- Matthijs. 205.
- Christiaan. Corsa GSI.
Legenda:
* = Ander vervoer.
** = Twijfelaar.
- Janine. R4CV*.
- Roy. R5GTT.
- Chris. R5GTT.
- Tijn. R5GTT*.
- Jean-Paul. R5GTT.
- Mario. R5GTT.
- Jan. R5GTT.
- Martijn. R5GTT.
- Chris. R5GTT.
- Martijn S. R5GTT.
- Marinus. R5GTT*.
- Jochem. R5GTT*.
- Tjabel. R5GTT*.
- Gerda. Twingo*.
- Ray. Clio.
- Paul. Clio16V.
- André. Clio 16V
- Ronald. Clio16V**.
- Robert. Willi.
- Mark. Willi.
- Beaat. Willi*.
- Dennis. Clio2.
- Stephan. Inca*.
- Steven. Cannondale*/ openbaar vervoer.
- Matthijs. 205.
- Christiaan. Corsa GSI.
Legenda:
* = Ander vervoer.
** = Twijfelaar.
Laatst gewijzigd door Chris op vr 23 aug 2002 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Je had mij er al tussen kunnen zetten hoor Chris. 

ik kom vandaag met een andere auto,beaat komt met de willy! see you soon!!
p.s. neem voor mij ff zilveren stickers mee chris
p.s. neem voor mij ff zilveren stickers mee chris

Renault Tuning Club stikker update:
- 1 gouden voor Dennis.
- 2 gouden voor Lisaatje.
- 2 zilveren voor JP.
Nog meer liefhebbers?
Tevens is bijna alle RTC merchandise op de F.N.B. op te halen. Truien en T-shirts uitgezonderd.
Gheghe, JP heeft net zijn berichtje aangepast..
- 1 gouden voor Dennis.
- 2 gouden voor Lisaatje.
- 2 zilveren voor JP.
Nog meer liefhebbers?
Tevens is bijna alle RTC merchandise op de F.N.B. op te halen. Truien en T-shirts uitgezonderd.
Gheghe, JP heeft net zijn berichtje aangepast..

Inderdaad, en aangezien er veel RTCers komen..dennisvr schreef:beter voor de clubkosten ook (qua verzendenChris schreef:Renault Tuning Club stikker update:
Tevens is bijna alle RTC merchandise op de F.N.B. op te halen. Truien en T-shirts uitgezonderd.)
En het is dan ook de moeite waard voor de mensen die ver moeten rijden,en slechts 1 keer komen, kunnen ze gelijk wat RTC merchandise meenemen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
jepz das idd ook zoChris schreef:Inderdaad, en aangezien er veel RTCers komen..
En het is dan ook de moeite waard voor de mensen die ver moeten rijden,en slechts 1 keer komen, kunnen ze gelijk wat RTC merchandise meenemen.
wij zijn er rond 2045Robert dB. schreef:WEEKEND!
kga pleitte van me werk. Komen er nog meer mensen een beetje vroeg naar de FNB (rond 20:30)?
wij=stevie+crossa, stephan, jp, beaat, willie en ik.

Immer wieder die verdammte Holländer
Soory , ik kan niet . Het blijkt dat mijn oom en tante 25 jaar getrouwd zijn en daar moet ik naar toe(verplicht nummertje
). Dus ray: je hoeft niet te stickeren vanavond .
Ik jullie volgende week wel want dan ben ik er zeker wel weer bij

sjips, nou moet ik me milkshake zelf betalen.mark b. schreef:Soory , ik kan niet . Het blijkt dat mijn oom en tante 25 jaar getrouwd zijn en daar moet ik naar toe(verplicht nummertje). Dus ray: je hoeft niet te stickeren vanavond .
![]()

veel politie 
nieuw 5je
nieuw lid
balpilzzzzzzzzzz
gezellig
FNB!!

nieuw 5je

nieuw lid

balpilzzzzzzzzzz

gezellig
FNB!!

Het was inderdaad erg gezellig, maar wel chaotisch.. Op alle zij&rand wegen in de buurt van de Mac zag je snelle bolides staan omdat de politie iedereen tegenhield en meldde dat het parkeerterrein vol was..
Ik heb het idee dat het door deze actie alleen maar een rommeltje werd in de nabijheid van de Mac. Overal zag je auto's keren en zoeken, wat gevaarlijke situaties opleverden. Ook stonden er erg veel auto's op het parkeerterrein langs de A12.
Verders een hoop nieuwe Renaults gezien.
Stephan, wees blij met je R5GTT, wat een strakke bak!! Hou hem heel! Echt een hele mooie 5!
Walzicht was zoals altijd weer leuk, maar laat...geeuw..
Tot de volgende F.N.B.
Ik heb het idee dat het door deze actie alleen maar een rommeltje werd in de nabijheid van de Mac. Overal zag je auto's keren en zoeken, wat gevaarlijke situaties opleverden. Ook stonden er erg veel auto's op het parkeerterrein langs de A12.
Verders een hoop nieuwe Renaults gezien.
Stephan, wees blij met je R5GTT, wat een strakke bak!! Hou hem heel! Echt een hele mooie 5!
Walzicht was zoals altijd weer leuk, maar laat...geeuw..
Tot de volgende F.N.B.
-
- Contacteer:
Ray (Zonnebril) schreef:veel politie
nieuw 5je
nieuw lid
balpilzzzzzzzzzz![]()
gezellig
FNB!!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
yeah het werd er niet veiliger op in de omgeving. en tja ik denk dat ik de FNB voorlopig ff links laat liggen. ik denk dat het binnenkort echt een keer uit de klauw gaat lopen. Overigens vond ik de toon van de politie al dusdanig "sjacho" dat ik gelijk als zoiets had van "moet dat nou? ze gaan toch echt niet weg als je zo tegen ze praat"Chris schreef:Het was inderdaad erg gezellig, maar wel chaotisch.. Op alle zij&rand wegen in de buurt van de Mac zag je snelle bolides staan omdat de politie iedereen tegenhield en meldde dat het parkeerterrein vol was..
ach voor de rest was het gezellig

het regent dus kan nog geen stickers plakken

-
Moet natuurlijk wel 2 handen vrij hebben...vraag je buurman de plu vast te houden 

weet zn broer dat ook al????Ron RS schreef:Daar heeft hij een broer voorRobert dB. schreef:Moet natuurlijk wel 2 handen vrij hebben...vraag je buurman de plu vast te houden
daar hebben ze overdekte parkeergarages voor uitgevonden, net als met het 5je...dennisvr schreef:neh raam moet goed droog zijn enzo
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
das waaredwinvr schreef:daar hebben ze overdekte parkeergarages voor uitgevonden, net als met het 5je...dennisvr schreef:neh raam moet goed droog zijn enzo

maar we kijken anders vanaaf wel ff (ben een beetje lui ook

-
Shit, heb dus weer het één en ander gemist. Ik was gisteravond aardig comatueus aan het worden. Vanaf 04:00 dacht onze kleine een feestje te bouwen. Niet huilen maar lekker hardop "praten" en geluidjes maken. Ikke dus wakker. Dacht ik gister van 16:00 tot 18:00 effe te snurken.... Fout !!! Nooit doen. daarna blijf je dus ontzettend moe. Ik stond te tollen op mijn benen en besloot maar om 20:30 mijn nest in te kruipen i.p.v. naar Bodegraven te tuffen. Maar volgende week ben ik er zeker!!
We hebben je gemist Andre, en de volgende keer ga je ook eens mee naar Woerden om een bakkie te doen, is reuzegezellig! Volgens mij heb ik de Clio2 van Dennis, met de V6 achterkant wel zien staan langs de paralelweg. Ben benieuwd hoe het volgende week gaat.. Dit kunnen ze toch niet blijven doen op deze manier..
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
uhm haal je niet wat auto;s door elkaar?Chris schreef:We hebben je gemist Andre, en de volgende keer ga je ook eens mee naar Woerden om een bakkie te doen, is reuzegezellig! Volgens mij heb ik de Clio2 van Dennis, met de V6 achterkant wel zien staan langs de paralelweg. Ben benieuwd hoe het volgende week gaat.. Dit kunnen ze toch niet blijven doen op deze manier..
ik stond naast ploegah op het parkeerterein en heb geen v6 achterkant?
Neen.. Ik bedoel Dennis die vroeger die gele Megane coupe had, die stond geparkeerd langs de paralelweg aan de kant van de Mac Drive..In verband met de afzetting zette veel mensen de auto daar. Je moet dan het voetgangersbruggetje even oversteken.dennisvr schreef:uhm haal je niet wat auto;s door elkaar?Chris schreef:We hebben je gemist Andre, en de volgende keer ga je ook eens mee naar Woerden om een bakkie te doen, is reuzegezellig! Volgens mij heb ik de Clio2 van Dennis, met de V6 achterkant wel zien staan langs de paralelweg. Ben benieuwd hoe het volgende week gaat.. Dit kunnen ze toch niet blijven doen op deze manier..
ik stond naast ploegah op het parkeerterein en heb geen v6 achterkant?
Tenminste, ik dacht dat ik die Clio2 met de V6 achterbumper(Elia) zag staan..
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ah okChris schreef: Neen.. Ik bedoel Dennis die vroeger die gele Megane coupe had, die stond geparkeerd langs de paralelweg aan de kant van de Mac Drive..In verband met de afzetting zette veel mensen de auto daar. Je moet dan het voetgangersbruggetje even oversteken.
Tenminste, ik dacht dat ik die Clio2 met de V6 achterbumper(Elia) zag staan..

die auto heb ik iig niet gezien
maar zou best kunnen
-
- Moderator
- Car: Megane
88 !!!!!!

Vrijdag 30-8-2002 komen naar de F.N.B.:
- Janine. R5GTT.
- Roy. R5GTT.
- Chris. R5GTT.
- Tijn. R5GTT.
- Jean-Paul. R5GTT.