extra speakers clio

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Toine

dennis16v schreef:
Toine schreef:Proberen mee te bieden op ebay.de
Staat nu op 20 eurootjes

ja met gebruikssporen zoals dr zo leuk bijstaat.
koop vaak wat in duitsland probleem is als je iets voor 20 euro koopt. komt er ff 6 euro overheen voor het overmaken van de centen en nog eens minimaal 10 euro aan vrachtkosten.
Rekeningetje openen in D'land en adres in D'land waar het heen kan. Heb ik ook :wink:
Maar ik woon dan ook aan de grens :D
Anonymous

Ik heb ze net binnegekregen (toch maar gewoon gekocht a 79 euro :evil:)

Het zijn een soort dingen van MDF, die bekleed zijn met skai.

Als er belangstelling voor is kan ik er een paar laten maken door iemand die ik ken en die veel aan houtbewerken doet. Kosten worden dan 30 / 40 euro per set denk ik maar dat ligt er een beetje aan hoelang hij er mee bezig is en of ze ook bekleed moeten.

als je intresse hebt post het dan ff of mail het, dan ga ik het uitzoeken.
Anonymous

In m'n williams had ik die dingen ook zitten. Er zijn however clio's die he af fabriek hebben -> optie renault radio met 6 speakers. Heb het in een clio van 91 ook gehad. Andere tip: onder de ventilatierooster l+r in het dash zitten nog twee plekjes voor speakers. JBL heeft een heel compact speakertje, denk 8cm doorsnee en zelfde doorsnee conus. Past precies achter die roostertjes!
Anonymous

OK dan !

dit weekend een proef draaien en dan kan ik er een paar laten maken.

dennis16v
robertdB
jasper clio 16v
ray

??? interesse ???
Robert dB.

Voor mij hoeft het niet, keb nu al een mooie oplossing gevonden (nieuwe kaartenbakken, plus een matje achter 16,5cm speaker voor optimaal geluid).
Jasper16v

Ploegah schreef:OK dan !

dit weekend een proef draaien en dan kan ik er een paar laten maken.

dennis16v
robertdB
jasper clio 16v
ray

??? interesse ???
ik mail je als ik er 1 wil hebben (als het kan natuurlijk)
Anonymous

proefstje is gelukt, het enige probleem is netjes bekleden, dus dat zul je zelf moeten doen.

Ik denk dat ze dertig euro gaan kosten aangezien de maker er toch wel twee uur mee bezig is.
Maus

Robert dB. schreef:Voor mij hoeft het niet, keb nu al een mooie oplossing gevonden (nieuwe kaartenbakken, plus een matje achter 16,5cm speaker voor optimaal geluid).
Foto'tje....(met geluid aub) :p :)
hitman

als ze nou ook passen op auto's met 'gewone' hand bediende ramen heb ik zeker intresse!!. zitten trouwens wel deurpanelen van een 16v op waar ook electrische ramen in zaten dus misschien kan het gaan passen. hoop er nog meer over te horen!

tom
mijn clio zegt pssssjjt

a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Ik heb ook wel intresse als mijn raamslinger hierdoor niet in gevaar komt???? :)
Plaats reactie