Dat zeg ikMartijnberk schreef:Dit is m'n vrouw ja, die is het er nog niet helemaal mee eens....Sindy-GT5 schreef:hhhhmmmmmik hoop dat ik haar van gedachten kan veranderen....
[GTL->GTT] GTL ombouwen naar GT Turbo.
-
- Berichten: 830
- Lid geworden op: di 23 okt 2001 0:00
- Locatie: Lutjewinkel !
- Contacteer:
Ik heb dus 4 mogenlijkheden:
1. 1.4 carb opknappen en tunen als volgt
- spagettie spruitstuk
- kop aanpakken
- sportdemper laten maken bij EPS
- dubbele weber
2. 1.7 carb opknappen en tunen als boven
3. 1.4 turbo inbouwen en hetvolgende aanpassen:
- Blok laten reviseren
- Hybride turbo
- complete voorkant van GTT overbouwen
- achteras van GTT overbouwen
- kabelboom van GTT overbouwen
4. 1.7 multipoint inj. inbouwen en het bovenstaande aanpassen.
1. 1.4 carb opknappen en tunen als volgt
- spagettie spruitstuk
- kop aanpakken
- sportdemper laten maken bij EPS
- dubbele weber
2. 1.7 carb opknappen en tunen als boven
3. 1.4 turbo inbouwen en hetvolgende aanpassen:
- Blok laten reviseren
- Hybride turbo
- complete voorkant van GTT overbouwen
- achteras van GTT overbouwen
- kabelboom van GTT overbouwen
4. 1.7 multipoint inj. inbouwen en het bovenstaande aanpassen.
even reageren op deze cabrio: dit is GEEN GT Turbo!!! ik heb deze meneer aan de telefoon gehad, deze auto staat al iets van anderhalf jaar stil, is niet meer verzekerd en is een volgens eigen zeggen een "duitse" gtt, want volgens hem weer inhield dat er een 1.7injectie blok inzit. Bij mij is dat gewoon een GTE.... goed dattie het even zei, anders had ik in noordoost groningen gestaan, de kap open getrokken en rechtsomkeerd kunnen gaan.Martijnberk schreef:Mijn planning is dus om van mijn GTL cabrio het volgende te bouwen met de GGt's die ik al heb:
[img]http://www.marktplaats.nl/fotos/autos/renault/22985.jpg[/img]

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 830
- Lid geworden op: di 23 okt 2001 0:00
- Locatie: Lutjewinkel !
- Contacteer:
Staat die ook nog op duits kenteken dan?
Leuk met invoeren, ik heb die van mij ook uit duitsland ingevoerd en ik had mazzel dat ik een makkelijke douanebeamte had omdat er niks bekend is bij hun over de 5 cabrio. Voor hetzelfde geldt had hij moeilijk gaan doen met de BPM.
Lekker dat ie dan zegt dat het een turbo is, daar ga je altijd wel van uit.
Leuk met invoeren, ik heb die van mij ook uit duitsland ingevoerd en ik had mazzel dat ik een makkelijke douanebeamte had omdat er niks bekend is bij hun over de 5 cabrio. Voor hetzelfde geldt had hij moeilijk gaan doen met de BPM.
Lekker dat ie dan zegt dat het een turbo is, daar ga je altijd wel van uit.
Vergeet het stuurhuis met snellere overbrenging niet. En de speciale gescheiden 50-liter brandstoftank met twee brandstofpompen. En er zijn nog een flink aantal details. Het is zeker mogelijk en relatief simpel. Maar doe het zorgvuldig.Martijnberk schreef:Ik heb dus 4 mogenlijkheden:
3. 1.4 turbo inbouwen en hetvolgende aanpassen:
- Blok laten reviseren
- Hybride turbo
- complete voorkant van GTT overbouwen
- achteras van GTT overbouwen
- kabelboom van GTT overbouwen
aanpassen.