Sinds wanneer zijn GTT's e.d. te chippen??

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Rick

Ik ben hier op een site en daar chippen ze 5-jes en ander oude turbo modellen, maar naar mijn weten is een 5-je niet te chippen, of heb ik dat mis?? Oja, je wint er zelfs 30 pk mee!!
Het bedrijf is superchips, het klink nog mooier dan Lays :D :D :D !
Robert dB.

uhm...en 5 heeft geen computer (tenzij er en een injectie op bouwt), chippen wordt dus lastig :S
Patrick

hoe zit dat eigenlijk met een alpine,heeft deze ook geen injectie?
marco en ik hebben dat ook al eens gelezen,lijkt me moeilijk om een chip te wisselen als ie er niet zit.
wij dachten dat ze het maar gewoon een naam hadden gegeven zoals het al in de volksmond klinkt,zullen wel de boel anders afstellen,bleedvalve ,cup systeem,vervroeging van de ontsteking bla bla.maar of dat 30 pk gaat opleveren,ze beloofden ook een hoog koppelwinst :p
ik zou wel eens willen weten hoe ze dat doen.
Sander
Contacteer:

patrick b schreef:hoe zit dat eigenlijk met een alpine,heeft deze ook geen injectie?
marco en ik hebben dat ook al eens gelezen,lijkt me moeilijk om een chip te wisselen als ie er niet zit.
wij dachten dat ze het maar gewoon een naam hadden gegeven zoals het al in de volksmond klinkt,zullen wel de boel anders afstellen,bleedvalve ,cup systeem,vervroeging van de ontsteking bla bla.maar of dat 30 pk gaat opleveren,ze beloofden ook een hoog koppelwinst :p
ik zou wel eens willen weten hoe ze dat doen.
Moet je een afspraak maken met die lui, en dan eens vragen wat ze gaan doe! Ben benieuwt

S :D nder
Michel S.
Contacteer:

improve tuning heeft/had het ook in de lijst staan. Na wat vragen stellen bleek het niks meer en niks minder te zijn dan onsteking vervroegen, turbodruk omhoog en sproeier aanpassing. Ben misschien nog een paar andere dingen vergeten. Maar chiptuning klinkt een stuk minder gevaarlijk bij de meeste dan hogere druk rijden. terwijl chiptuning ook hetzelfde doet, maar klinkt safer. Dus vandaar dat het waarschijnlijk onder chiptuning valt. Maar het kan wel. Moet je fastchip bellen. Die hebben een 5 echt gechipped :p
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

chippen gaat helaas niet maar ik weet wel een goedkope manier om een gt turbo wat op te peppen je moet een stok kopen van zo'n 4,5 meter die monteer je op het dak dat hij zo'n 3 meter uitsteekt aan het einde hang je een kruik op met benzine en je moet eens zien hoe je karretje achter die kruik aan gaat gegarandeerd 30 pk er bij :p :p :p :p :p :p bij mijne werkt het te minste
Jasper16v

foto's !?

:D
martin rs

hij is leuk maar bij mij werkt et niet das wel jammer
ed_pret

Turbo Cars (petrol)

There are impressive gains of up to 25% more power and torque. Driving pleasure is increased through less gear changing and you will feel that your acr is more lively and responsive. A Superchip does this by increasing the boost limit, and reprogramming the computer with matching ignition timing and fuelling maps.This means that the Long term reliability of the engine is retaine

staat op de site, boos limit= turbo druk omhoog, ingnition timing=2 draadjes omdraaien, feuling maps=?? snellere benzinepomp? cq sproeierbezetting?

dus wat michel zei klopt maar geld hiervoor uitbesteden is nou ook weer niet nodig denk ik.
Bas Blue Sport

Het schijnt dat de allerlaatste GTT`s in Frankrijk met injectie zijn gelevend.
Wij kwamen tijdens onze vakantie bij diverse Renaultdealers R5-jes tegen. De nieuwste die we zagen, was van 1996. Ze zijn veel langer geleverd dan in de rest van europa.
Het lijkt me dus ook niet onwaarschijnlijk dat de laatste GTT`s een aangepast injectieblok van een R19 of Clio hebben gekregen ipv het cab.blokkie.
alexgt

Ik ben gtt gek maar na gebrek kwam ik een uno ie tegen bij mij garage en maar gekocht voor de zomer wandt ik mis bij mij td toch wel dat duuwtje in mij rug. maar ik staat versteld van de moderne techi in deze auto en deze kan je ook chippen. :p maar goed daar hebben jullie ook niks aan maar ik wou het toch even kwijt.
catrinus

Nog even en mijn gtt valt dan wel te chippen :p . De harde kern weet wel wat ik bedoel.
There will be plenty of time to rest when your dead
gille
Contacteer:

catrinus schreef:Nog even en mijn gtt valt dan wel te chippen :p . De harde kern weet wel wat ik bedoel.
wanneer zou ie klaar zijn man?????????
catrinus

De bedoeling is speed 2003. Maar dat is geen vaste datum
There will be plenty of time to rest when your dead
Steven
Car: M536

catrinus schreef:Nog even en mijn gtt valt dan wel te chippen :p . De harde kern weet wel wat ik bedoel.
Hatsee :)

Wie weet doe ik ook wel mee ;)
Anonymous

de gta is dus de carb versie zonder turbo en daar bij beloven ze 40 pk turbo druk op schroeven gaat dus niet lukken
Plaats reactie