De Onbekende Renault.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Riël
Über-Spammer

Ergens op een ofandere n-weg van nistelrode naar eindhoven nog in de buurt van nistelrode een rode clio 16v gezien en ik toeterde en hij zwaaide :) niemand van hier? Ik was met de rooie gte. Was zaterdag om een uurtje of half 4 ??
Ben

Renault 5 gt turbo wit, mooie staat van afstand :) Stond in een parkeer haven voor woningen bij het binnen rijden van Noordwijkerhout, gezien vanuit wassenaar.
lisa

vandaag op de maasvlakte bij slag dobbelsteen:

zwarte gt turbie met mooie 5 spaaks velgjes..
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Heel veel 5jes en ander mooie renaults gespot in Marum ( tussen drachten(racebaan) en groningen)

:D :D :lol: :p
Bart V

In Bussum vlak bij de renault dealer staat altijd een zwart R19 16V phase 1. Ik zag hem pas rijden. Weet ff niet zn kenteken,maar het is wel een strakke wagen. Mischien kent iemand die auto.
Chrisv

Vandaag gespot in gtt (nog niet eerder gebeurd in de gtt):

Zwarte clio16v, reed van overloon richting stevensbeek, ik zwaaide nog, maar bestuurder zwaaide volgensmij niet terug.

Even later zag ik volgensmij dezelfde clio staan aan de weg in stevensbeek bij de radioplassen.

Voor was er iets met gaas gedaan zag ik.
some people are alive only because it's illegal to kill them
jean-paul

Vandaag in duitsland gespot op de e30 net voor bad oeylhausen (ken weer op de naam komen.....)
een sport spider,ik kon geen kenteken zien omdat ik hem te laat zag en ook omdat ie veels te hard voorbij kwam :D :D :D
jean-paul

jaja,weer 2 erbij in haarlem maar wie?????
om half 5 in haarlem noord een fase 1 gtt
blauw-zwart en om 5 uur een grijze fase 2 in de stad.
wie o wie kent deze.......??
p.s. het worden er steeds meer in haarlem:) :)
Foeke

Maik (WOOFER) schreef:Heel veel 5jes en ander mooie renaults gespot in Marum ( tussen drachten(racebaan) en groningen)

:D :D :lol: :p
Dat was echt een racebaan :D :D
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Arjen

Net gespot tussen Zweeloo en Oosterhesselen:
Groene Clio 16v van Jasper. Ging echt heftig vooruit! Ging er wel voorbij, maar met moeite. Moest helaas nog ff kalm aandoen omdat ik nog aan het inrijden ben.
Jasper16v

was jij dat op die crossmotor !?
zo ja....zag je in het begin al kijken, maar ik ken geen berijders van een crossmotor :)
steek dan ff een hand op ofzo ;)
Arjen

Yep, op die CR250. Ik zal voortaan ff zwaaien. Maar dan weet je nog niet wie ik ben :lol:
-Ray-
Contacteer:

vandaag op de A4, een zwarte Clio 16V, originele hollander, dikke nummerplaten, kenteken ZB-10-LS ofzoiets, dikke pijp en standaard schoepenwielen. Oudere man, stak niet eens ze hand op :(
Immer wieder die verdammte Holländer
mike16v

Marcel dLC schreef:Zaterdag gespot in zandvoort bij de Masters:

Blauwe Clio 16V met renault tuning club sticker onder de achterspoiler. Auto stond geparkeerd aan de straat, kenteken kon ik helaas niet lezen.
Hee wat leuk, dat ben ik waarschijnlijk geweest, stond geparkeerd, langs de weg,aan 1 kant huizen en aan de andere kant duinen!
Anonymous

Net in Eindhoven zien rijden :
Clio 1.8 16V of Williams, kleur onbekend (twas donker :D )
Kenteken : ZG-VV-?? ...van iemand hier ?
Chrisv

Vanavond gespot van boxmeer richting oefelt. Zwarte clio 16v. Dikke uitlaat, verlaagd. Velgen niet kunnen zien.

Ik reed er een tijdje achter met mijn gtt, zwaaide nog maar hij zwaaide volgensmij niet terug. Het was volgens mij een oudere man met langer haar.

In Oefelt bij Hub Renault ging hij rechtdoor, ik rechts. Toeterde en zwaaide nog.

Iemand van hier?
some people are alive only because it's illegal to kill them
Ollie

Vanochtend gezien in Heerlen, grasbroekerweg ofzoiets...williamsblauwe 16V (of echte Willie) met gouden velgen, kinderzitje achterin! Kenteken vergeten !
Vanmiddag in Hoensbroek, vlakbij het St.Jans-college, schuin tegenover bakkerij...williamsblauwe 16V met zilveren speedlines (nieuw model geloof ik). Kenteken HL-HX-68.
Beide zéér leuke auto's!
Martijnberk
Contacteer:

Vanmorgen 23-08-02 gespot op de A9 naar A'dam een licht-groene alpine V6 met kenteken beginnend met 56-__-__ helemaal origineel!

iemand van de site?

Ik reedt met de 206 GTI dus het was raar geweest om te groeten
~thijs~
Contacteer:

Stopt er net een zwarte 16v met een setje leuke velgies eronder voor de deur op m'n werk, dus ik denk als degene uitstapt loop ik er effe naartoe om deze persoon te wijzen op de RTC stapt er een vrouwtje uit van rond de 60, dus ik heb het maar laten zitten :lol:
Dirk (CRX)

Gespot bij de afslag naar Dronrijp - Menaldum, tussen Leeuwarden en Franeker een Clio Williams, origineel, misschien stukje verlaagd, 1 jongen erin met donker half krullend haar. Kenteken niet gezien. Zou zwaaien maar tegen een sjonnie in een CRX zwaaien ze toch niet t'rug.
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Robert dB.

Dirk (CRX) schreef:Gespot bij de afslag naar Dronrijp - Menaldum, tussen Leeuwarden en Franeker een Clio Williams, origineel, misschien stukje verlaagd, 1 jongen erin met donker half krullend haar. Kenteken niet gezien. Zou zwaaien maar tegen een sjonnie in een CRX zwaaien ze toch niet t'rug.
Dit moet Toine uit Groningen geweest zijn!
Martijnberk
Contacteer:

Net gespot op de dorpsstraat te amstelveen een alpine V6 turbo parelmoer met een 50'er er in dus die zal wel niemand kennen hier....
Tijn
Contacteer:

Martijnberk schreef:Net gespot op de dorpsstraat te amstelveen een alpine V6 turbo parelmoer met een 50'er er in dus die zal wel niemand kennen hier....
hmmm .. mij onbekend ...
there is no spoon.
Robert dB.

Tijn schreef:
Martijnberk schreef:Net gespot op de dorpsstraat te amstelveen een alpine V6 turbo parelmoer met een 50'er er in dus die zal wel niemand kennen hier....
hmmm .. mij onbekend ...
Als het een alpine v6 (non turbo) was zou het de vorige eigenaar van JP's 5 uit Haarlem kunnen zijn geweest.
Anonymous

Net gespot in Eindhoven :

Witte Clio 1.8 16 V met zwarte finish vlag achtig iets over de moterkap.

Kenteken : 63-GB-GX of 63-GX-GB....iets in die richting.
jeroen.k

Net gespot in de polder vanaf Harderwijk richting Lelystad witte GTT phase2 met zwarte achterlichten! Zaten 3 personen in. nummerbord niet gezien ik reed in tegengestelde richting achter een vrachtwagen)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Robert dB. schreef:
Tijn schreef:
hmmm .. mij onbekend ...
Als het een alpine v6 (non turbo) was zou het de vorige eigenaar van JP's 5 uit Haarlem kunnen zijn geweest.
Die was toch zilvergrijs?
Als ik parelmoer lees denk ik aan wit.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
R-win

Thijs RSI schreef:Stopt er net een zwarte 16v met een setje leuke velgies eronder voor de deur op m'n werk, dus ik denk als degene uitstapt loop ik er effe naartoe om deze persoon te wijzen op de RTC stapt er een vrouwtje uit van rond de 60, dus ik heb het maar laten zitten :lol:
Dus toch leeftijdsdiscriminatie :D Zou anders de gemiddelde leeftijd hier wel leuk opkrikken denk ik. :lol:
Robert dB.

Chris schreef:Die was toch zilvergrijs?
Als ik parelmoer lees denk ik aan wit.
uhm, ja ja inderdaad je hebt gelijk
Foeke

Net gespot tussen Heerenveen en Leeuwarden blauwe clio 16V met achter getinte ramen, en rode 5 GTT met gele rolkooi
Foeke

Robert dB. schreef:
Dirk (CRX) schreef:Gespot bij de afslag naar Dronrijp - Menaldum, tussen Leeuwarden en Franeker een Clio Williams, origineel, misschien stukje verlaagd, 1 jongen erin met donker half krullend haar. Kenteken niet gezien. Zou zwaaien maar tegen een sjonnie in een CRX zwaaien ze toch niet t'rug.
Dit moet Toine uit Groningen geweest zijn!
Hoeft Toine niet te wezen, woont in Leeuwarden vlak bij het FEC ook iemand genaamd Jeroen met een willie en heeft ook met donker half krullend haar. hij was ook in Marum
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Een uurtje geleden gezien in het kanaal langs Veghel (NB) een Williamsblauwe Clio 16v in originele staat!

Gelukkig stond ie op een vrachtschip(je)! ;)
Anonymous

Vandaag op a6 richting Joure:

[img]http://www.scooterforum.net/uploader/im ... 318-20.jpg[/img]

r25, met Williams sticker achterop.
v6 turbo?
Straks meer pics:)

Iemand van hier? Wij zaten in een 405 sri.
Anonymous

Kan iemand mij dan vertellen of er idd een speciale Williams editie is, of dat dit er gewoon op geplakt is?
Steven
Car: M536

Er is alleen een Williams editie van de Clio geweest.

De rest is allemaal fake van die treurige figuren die die stickers op hun auto plakken.
Een normaal iemand valt die sticker niet eens op en een kenner kijkt er alleen maar met minachting naar dus je schiet er geen drol mee op.
Gesloten