Ik ben ook net terug van Marum, was echt gruwelijk warm en ik ben ook nog flink verbrand.
Het was in ieder geval voor een goed doel, ik heb nu ook eindelijk de enige echte stickers!
Ik ben benieuwd of er iemand een foto van mijn wagen heeft.
zo mensen het was echt super. nu weet ik ook eindelijk hoeveel db mijn installatie is. en ik ben vergeild op de gt turbos en de clio 16v. wou dat ik mijn project nu al kom beginnen.......
Aaaaaargh ik ben echt vet verbrand. Verder was het een geslaagde dag die zeker voor herhaling vatbaar is. En ik heb nog ff lekker gesjeesd met steven(rotondes en tunnels zijn echt lachen )
There will be plenty of time to rest when your dead
Ligt dat aan mij of zit die luchthapper verkeerd om ?
Dit ligt inderdaad aan jou
Bij de Clio wordt hij gebruikt om het uitlaatspruitstuk te koelen en hiero om een betere luchtdoorstroming door de radiateur te krijgen. Daarom zit hij bij bijv. een R5 turbo 2 ook op deze manier.
Arjen is dat je 11Turbo man ??mooi in ieder geval,11Turbo heeft me altijd al iets gedaan.
sven ff goed lezen , van arjen.... trouwens zo slecht is die niet hoor hij ziet er wel aardig gaaf uit... (vooral die grijze auto daarnaast is heel mooi )
Arjen schreef:Yep, dat is de mijne. Alleen op een foto kun je een hoop stront nog mooi laten lijken. In real life is hij iets minder (roest!!!!!/deukjes).
tja hij is nu niet nagelnieuwe he, moeten we er maar bij nemen hij zit er toch mooi uit op foto.suc6 ermee,moest ik nog een goeie vinden kocht ik me toch terug eentje.heb er nooit problemen mee gehad, in tegenstelling tot de GTT's die ik heb gehad.
Arjen schreef:Maar ff on-topic: het was super. Goede opkomst, lekker weer en wat me ook opviel: iedereen bleef lang hangen en ik heb geen asociaal rijgedrag gezien.
ik sluit me der helemaal bij aan
zo maak je als club ook een goede naam voor jezelf
Arjen schreef:Maar ff on-topic: het was super. Goede opkomst, lekker weer en wat me ook opviel: iedereen bleef lang hangen en ik heb geen asociaal rijgedrag gezien.
tja wilde ook langer blijven maar had helaas andere verplichtingen!!
martin rs schreef:zo mensen het was echt super. nu weet ik ook eindelijk hoeveel db mijn installatie is. en ik ben vergeild op de gt turbos en de clio 16v. wou dat ik mijn project nu al kom beginnen.......
Ja, Het was weer zeer gezellig.
Jammer dat ik niet mee kon gaan zwemmen.
Volgende keer beter.
En mijn auto is 3x gefotografeerd
Mijn week is weer helemaal goed
Ik wil hierbij nog iedereen bedanken voor de komst(tof dat sommigen om 5 uur op stonden om op de meeting te komen) En goed dat iedereen rustig van het terrein ging. Zoals iedereen daar kon zien was het allemaal grind. Dus was het een grindveld meeting i.p.v. grasveld meeting.
There will be plenty of time to rest when your dead