Koplampenplastic spuiten?

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
Peter @ Malta
Contacteer:

Ik speel met de gedachte om het spiegelende plastic in de koplampen van mijn Scénic (fase 2) in de carrosseriekleur te spuiten. Die koplampen zijn namelijk echt erg groot en die plastic voorzetkapjes vind ik helemaal niet mooi.

Nou zijn ze op een RX4 zwart en hoewel dat een wat stoerder aanzicht geeft, vind ik het nog steeds niet echt goed staan.

Ik had gedacht dat, door dat plastic wat 'onzichtbaarder' te maken door het de carrosseriekleur te geven, ook de lijn die over de breedte van de auto loopt, net onder de handgrepen en tussen de grille en de rest van de motorkop, wat meer naar voren te halen.

Waar ik alleen een beetje bang voor ben is dat het uiteindelijk niet goed uitziet. Heeft iemand al zoiets op een Scénic gezien? Is het beter om die zwarte stukken plastic voor de RX4 te bestellen en die te spuiten, in plaats van de spiegelende stukken die ik nu heb onherroepelijk te spuiten?

- Peter
martin rs

proberen met waterverf :lol: :lol:

nee ik denk echt dat je het moet zien meningen verschillen he dus ja. mischien proberen op een van de sloop??
edwinvr
Contacteer:

ron rs heeft op zn clio rs ook zijn koplampen mee laten spuiten in de carosseriekleur en volgens mij moet zo'n werkje niet al te veel schelen met een Scenic...
Plaats reactie