circuit ZOLDER (alpine-dag) met foto's nu

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
gille
Contacteer:

hoi renaultfreaks,volgens een goede bron(RAPERS)is het vandaag Alpine-dag,dus dat betekent dat je op ZOLDER elke Alpine kunt vinden die er gemaakt zijn,inkom weet ik nie maar het begint rond 13 uur.groetjes ,en voor de gene die gaan have fun,ik ga proberen ff te gaan maar nie lang want mijn vrouwtje is pas geopereerd(maar zal nog slapen tot de anvond) dus kan ik ff weg,ik zal proberen wat fototjes te maken. bye en groetjes
Laatst gewijzigd door gille op za 17 aug 2002 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

beetje jammer dat ik vandaag al wat te doen heb, anders was ik zeker wel gegaan.
Als je gaat Gille veel plezier. en beterschap voor je vrouw.
gille
Contacteer:

hubo schreef:beetje jammer dat ik vandaag al wat te doen heb, anders was ik zeker wel gegaan.
Als je gaat Gille veel plezier. en beterschap voor je vrouw.
Patrick L.

shit, waarom doen ze dat nu op een vrjdag. Gille, is er dit weekend nog meer te zien van Alpine/Renault??
Ik had dat graag ook willen zien, maar ik moet zo gaan werken :(
gille
Contacteer:

Patrick L. schreef:shit, waarom doen ze dat nu op een vrjdag. Gille, is er dit weekend nog meer te zien van Alpine/Renault??
nee juist vandaag,ik vertrek sebiet naar ginder zal wat foto'tjes trekken kunne jullie wat kwijlen dat ik dat gezien heb 8) 8) 8) 8) >-)
Michel Meganefreak
Contacteer:

zondag is er wel een race op zolder waar we met de rmcc heen gaan, we zijn daar op uitnodiging van het tiger racing team (hun rijden met coupetjes) dus op zondag zijn er wel een paar renaults te zien, op de P en op de baan :D
gille
Contacteer:

Michel Meganefreak schreef:zondag is er wel een race op zolder waar we met de rmcc heen gaan, we zijn daar op uitnodiging van het tiger racing team (hun rijden met coupetjes) dus op zondag zijn er wel een paar renaults te zien, op de P en op de baan :D
ja welgeteld jullie op de P en 2 in de race
Patrick L.

gille 21TURBO schreef:
Patrick L. schreef:shit, waarom doen ze dat nu op een vrjdag. Gille, is er dit weekend nog meer te zien van Alpine/Renault??
nee juist vandaag,ik vertrek sebiet naar ginder zal wat foto'tjes trekken kunne jullie wat kwijlen dat ik dat gezien heb 8) 8) 8) 8) >-)
Jaaa, schiet maar mooie plaatjes, amuseer je daar h :wink:
Patrick L.

Michel Meganefreak schreef:zondag is er wel een race op zolder waar we met de rmcc heen gaan, we zijn daar op uitnodiging van het tiger racing team (hun rijden met coupetjes) dus op zondag zijn er wel een paar renaults te zien, op de P en op de baan :D
mmm, daar ga ik mischien eens een kijkje nemen :D
Michel Meganefreak
Contacteer:

gille 21TURBO schreef: ja welgeteld jullie op de P en 2 in de race
juist :D
gille
Contacteer:

't was fun ,wel nie veel volk maar wat er was heeft zicht toch geamuseerd ,die alpine's van alle typen behalve de 5 hebben veel op 't circuit gereden
gille
Contacteer:

aja foto's komen nog heb alleen geen plaats en de goede kennis er nog nie van voor ze te plaatsen.
Patrick L.

gille 21TURBO schreef:aja foto's komen nog heb alleen geen plaats en de goede kennis er nog nie van voor ze te plaatsen.
ben benieuwd naar de foto`s. Ge hebt zeker uw bolleke verbrand op het circuit ofnie? :p
gille
Contacteer:

Patrick L. schreef:
gille 21TURBO schreef:aja foto's komen nog heb alleen geen plaats en de goede kennis er nog nie van voor ze te plaatsen.
ben benieuwd naar de foto`s. Ge hebt zeker uw bolleke verbrand op het circuit ofnie? :p
nee ik hadme goed ingesmeerd met faktor?????zonneolie,foto's heeft er iemand wat webspace voor die op te zetten
Sander
Contacteer:

Heel mooi, vooral die 5 Turbo! :D 8)

S :D nder
Plaats reactie