Marlboro Masters 2002

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Maurits
Contacteer:

Zo ben net terug uit Zandvoort en heb me prima vermaakt.

Wie zijn er nog meer geweest van hier?

Heb niet zo veel foto's gemaakt maar dit is er
één van de demo van marlboro, heb geen foto van de ferrari F1 want die ging zo snel voorbij :D

[img]http://www.renault-tuning.nl/~rtc049/masters.JPG[/img]

Er waren trouwens een hoop BN's aanwezig op het paddock.
Jasper16v

dit jaar nie geweest, vorig jaar wel
totaal nu zo'n 4x geweest d8 ik

altijd mooi :)
Maurits
Contacteer:

Ik zou eerst ook niet gaan maar kreeg gisteren VIP kaarten aangeboden dus dan is de keus niet moeilijk. :D
Jasper16v

dan heb je geen keus >-)
waar zat je ?

ik zit meestal einde rechte stuk op de duinen
martijn.p
Contacteer:

Daar zat ik ook, ik ben dus ook geweest. Ik vond voornamelijk de Historische GP erg gaaf.
Maurits
Contacteer:

Waar ik zat?

Heb niet op één plek gezeten/gestaan.
Dan weer op het pitsdak, in de skybox(voor een drankje :) ), en dan weer een rondje over het paddock.
Jasper16v

owja vip kaart
lange dag gehad, zie je wat dingen over het hoofd :p
martijn.p
Contacteer:

Zou eventueel ook af te leiden moeten zijn van de foto :)
Haas
Car: Megane RS

zeker vet gister!!! Zat ook eind rechte stuk :lol: Allemaal bij elkaar en toch niet weten van elkaar dat je er zit. Ik zat recht tegenover de box met reclame van Pon erboven. ik vond het echt vet. Dit was voor mij de vijfde keer, maar elk jaar is het weer heftig en weer een verrassing hoe het gaat worden.

Ik vond de F3 zeker de moeite waard en nog belangrijker: Renault op plaats 1 en 4 :D erg fijn. Maar vond t wel jammer dat Stefan de Groot de wedstrijd voor zichzelf en voor Robert Doornbos vergeslachtsgemeenschapte... :( Maar voor daar te snel een te hard oordeel over te vellen wil ik eerst de beelden nog wel eens zien...hoop dat t op de band staat van de NOS, maar anders zenden ze t denk ik nog wel uit bij de F1 op RTL5...

Het allerleukste en vetste was natuurlijk Badoer met zijn Ferrari, alleen jammer dat hij m af liet slaan, maar ja is ook wel logisch aan de andere kant. Een F1koppeling kan maar een start of drie aan, waarom zou hij dan 20 halve donuts aankunnen...Maar ja, over drie weken zie ik ze allemaal weer..in Spa :D

Daarnaast was de Euroboss series leuk, vooral die groene bak (weet niet wat t was...) maar wel met Ilmor 2.8 liter Turbo met dumpvalve...echt prachtig om te horen...steeds recht voor onze neus: PPPPFFFFIIIEEEEEUUWWWW....:D

Ik ga volgend jaar weer...
Marcel dLC

haaz schreef:zeker vet gister!!! Zat ook eind rechte stuk :lol: Allemaal bij elkaar en toch niet weten van elkaar dat je er zit. Ik zat recht tegenover de box met reclame van Pon erboven.
Toevallig ja...dan heb je echt vlak bij mij gezeten.
martijn.p
Contacteer:

Een van die motorrijders legde zo'n vette streep neer dat ze die voor de start van de race nog een beetje probeerden weg te poetsen. Daar zat ik dus.
Haas

mpsanten schreef:Een van die motorrijders legde zo'n vette streep neer dat ze die voor de start van de race nog een beetje probeerden weg te poetsen. Daar zat ik dus.
me 2...recht voor mijn neus...
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

haaz schreef:Ik vond de F3 zeker de moeite waard en nog belangrijker: Renault op plaats 1 en 4 :D erg fijn. Maar vond t wel jammer dat Stefan de Groot de wedstrijd voor zichzelf en voor Robert Doornbos vergeslachtsgemeenschapte... :( Maar voor daar te snel een te hard oordeel over te vellen wil ik eerst de beelden nog wel eens zien...hoop dat t op de band staat van de NOS, maar anders zenden ze t denk ik nog wel uit bij de F1 op RTL5...

Daarnaast was de Euroboss series leuk, vooral die groene bak (weet niet wat t was...) maar wel met Ilmor 2.8 liter Turbo met dumpvalve...echt prachtig om te horen...steeds recht voor onze neus: PPPPFFFFIIIEEEEEUUWWWW....:D

Haaz, plek 1 t/m 4 van F3 waren allemaal Renaults :) . Die Ilmor 2.8 liter Turbo 8) lag in die voormalige Indycar. Bij mijn weten had die auto de kleuren zwart en wit. Die groene had een andere motor achterin liggen.

Ikzelf ben het hele circuit rond geweest. Eerst bij de Tarzanbocht gekeken naar de Clio cup. Daarna naar het Schijvlak geweest om naar de Formule Ford, DTCC te kijken. Tijdens de F3 race, demo's en de Euroboss series stond ik bovenaan de duintop tegenover de pitsstraat. Geweldig genoten van de dag en volgend jaar zekers weer van de partij.

Gr. Marcel

PS: Kan niet wachten tot het woensdag is. Foto's zijn dan klaar :D

Haas

Marcel O. schreef:
haaz schreef:Ik vond de F3 zeker de moeite waard en nog belangrijker: Renault op plaats 1 en 4 :D erg fijn. Maar vond t wel jammer dat Stefan de Groot de wedstrijd voor zichzelf en voor Robert Doornbos vergeslachtsgemeenschapte... :( Maar voor daar te snel een te hard oordeel over te vellen wil ik eerst de beelden nog wel eens zien...hoop dat t op de band staat van de NOS, maar anders zenden ze t denk ik nog wel uit bij de F1 op RTL5...

Haaz, plek 1 t/m 4 van F3 waren allemaal Renaults :) . Die Ilmor 2.8 liter Turbo 8) lag in die voormalige Indycar. Bij mijn weten had die auto de kleuren zwart en wit. Die groene had een andere motor achterin liggen.
Klopt, plaats 1 t/m 4, maar Fabio Carbone en Heikki Kovalainen (zo goed geschreven?) zitten bij het Renault Drivers Development Program...dus echte Renaultsteun...die twee fransen op plaatsen 2 en 3 zijn gewoon klantrijders...Vandaar dat ik deze opmerkingen maakte...
Haas

btw, die voormalige Indycar van Brian Herta (die jij bestempeld als zwart/witte :lol: ) had idd een turbo, maar dat is een V8...Die oude groene bak had zeker die Ilmor motor met dumpvalve (volgens mij ook een V6), stond namelijk op de site beschreven (http://www.euroboss.com)....

Maarja, fun hebben we allemaal gehad en daar gaat t om....:D
Haas

NICE:D:D:D:D

De winnaar van de Marlboro Masters 2002: Fabio Carbone
[img]http://download.cpz.nl/evenementen/2002 ... foto07.jpg[/img]
Haas

Nice pic van Fabio :D

Alleen een beetje groot uitgevallen.
Christian

[img]http://members.lycos.nl/renaultfan/rtc/clio.JPG[/img]

Hij Blijft Leuk :D :D (Sorry Dat De Foto Zo Groot Is)
mark b.

KWIJL!!!! :D :D
Plaats reactie