zeker vet gister!!! Zat ook eind rechte stuk

Allemaal bij elkaar en toch niet weten van elkaar dat je er zit. Ik zat recht tegenover de box met reclame van Pon erboven. ik vond het echt vet. Dit was voor mij de vijfde keer, maar elk jaar is het weer heftig en weer een verrassing hoe het gaat worden.
Ik vond de F3 zeker de moeite waard en nog belangrijker: Renault op plaats 1 en 4

erg fijn. Maar vond t wel jammer dat Stefan de Groot de wedstrijd voor zichzelf en voor Robert Doornbos vergeslachtsgemeenschapte...

Maar voor daar te snel een te hard oordeel over te vellen wil ik eerst de beelden nog wel eens zien...hoop dat t op de band staat van de NOS, maar anders zenden ze t denk ik nog wel uit bij de F1 op RTL5...
Het allerleukste en vetste was natuurlijk Badoer met zijn Ferrari, alleen jammer dat hij m af liet slaan, maar ja is ook wel logisch aan de andere kant. Een F1koppeling kan maar een start of drie aan, waarom zou hij dan 20 halve donuts aankunnen...Maar ja, over drie weken zie ik ze allemaal weer..in Spa
Daarnaast was de Euroboss series leuk, vooral die groene bak (weet niet wat t was...) maar wel met Ilmor 2.8 liter Turbo met dumpvalve...echt prachtig om te horen...steeds recht voor onze neus: PPPPFFFFIIIEEEEEUUWWWW....
Ik ga volgend jaar weer...