Wat is er mis??

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Haas
Car: Megane RS

Toen ik mijn auto ging verlagen kwam ik er achter dat mijn rechtervoordemper lek was. Er zat toen allemaal dempervet/vloeitstof aan de binnenkant velg, homokineethoes en noem maar op. Toen heb ik dat redelijk schoon gemaakt alleen toen ik vd week mijn wiel van mijn auto afhad, zag het er weer hetzelfde uit...Ik kan me niet voorstellen dat mijn demper nou weer lek is. Omdat het echt overal zit en niet gewoon gedrupt ofzo (het zit ook aan de onderkant van mijn onderste veerschotel), vraag ik me af wat dit is.
Remvloeistof zou kunnen,maar merk echt helemaal nix tijdens het remmen. Of zou mijn homokineet troep verliezen? Maar hier hoor of merk ik ook nix aan...
Wat kan dit zijn...??

Grtz Haas
Hans (-=Sleepie=-)
Contacteer:

haaz schreef:Toen ik mijn auto ging verlagen kwam ik er achter dat mijn rechtervoordemper lek was. Er zat toen allemaal dempervet/vloeitstof aan de binnenkant velg, homokineethoes en noem maar op. Toen heb ik dat redelijk schoon gemaakt alleen toen ik vd week mijn wiel van mijn auto afhad, zag het er weer hetzelfde uit...Ik kan me niet voorstellen dat mijn demper nou weer lek is. Omdat het echt overal zit en niet gewoon gedrupt ofzo (het zit ook aan de onderkant van mijn onderste veerschotel), vraag ik me af wat dit is.
Remvloeistof zou kunnen,maar merk echt helemaal nix tijdens het remmen. Of zou mijn homokineet troep verliezen? Maar hier hoor of merk ik ook nix aan...
Wat kan dit zijn...??

Grtz Haas
Heb je er een nieuwe demper onder gezet dan?
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Haas

Hans schreef:
Heb je er een nieuwe demper onder gezet dan?
sorry, goed punt, heb ik niet vermeld. Ja er zit nu een gele Koni onder...
Hans R.

Lijkt mij een aandrijfashoes die stuk is.

Deze draait hard rond en kan dus goed spetteren :(

Nu hoor je nog niks en als je de hoes snel vervangt blijft dat zo :wink:
Bart V

haaz schreef: Of zou mijn homokineet troep verliezen? Maar hier hoor of merk ik ook nix aan...
Wat kan dit zijn...??

Grtz Haas
Als je het hoort is het al telaat. Je kan zo zien of hij lek is.
Abel
Über-Spammer

Het is je homokineet. die slingert al zijn vet er uit... Aanpassen nu het nog kan. niet meer in rijden kost je anders misschien een 200 euro
Haas

het word vrijdag gemaakt...kosten vallen hoop ik mee...
Plaats reactie