wie zou mij kunnen helpen:
ik ben van plan om een einddemper van een motor onder mijn clio te zetten en wou weten of iemand wel eens zo een geluid van zo'n demper heeft gehoord.en of het de moeite waard is natuurlijk.
las werk is geen probleem.
kisschien heeft iemand nog wel een einddemper liggen voor een clio?(1.1 is d8 ik andere diameter of eindemper opzich iets anders??? )
tom
motor einddemper
nog geen idee,maar omdat ik maar een 1.1 motor heb moet ik wel wat sound eruit zien te halen.dus moet het met niet zoveel uitlaat druk zien te redden. iemand een idee
mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
-
Nou ik hoor ze vaak genoeg tijdens de FNB's, maar dan voornamelijk onder Tigra's en Honda's. Naar mijn weten heeft niemand er eentje onder een Renault zitten. Ennuh het geluid is echt ABSURD!hitman schreef:...wou weten of iemand wel eens zo een geluid van zo'n demper heeft gehoord....
tom
mooi absurd of lelijk absurd?echt ABSURD!

misschien las ik wel weer een pijp onder me auto net zoals de vorige auto

brulde ook wel
mijn clio zegt pssssjjt
je kan niet zomaar zeggen dat het absurd is. Want motorfietsuitlaten heb je van heel erg stil tot ongedempt. Ze zijn vrijwel zonder uitzondering wel mooier afgewerkt,lichter en kleiner dan een autouitlaat.
Alles is dus mogelijk.
Je kan eens gaan kijken bij een supertrapp demper. De hoeveelheid demping kan je afstellen met demperplaatjes. Meer plaatjes is minder demping. Dan hoef je van tevoren niet zo te gokken wat de herrie wordt.
Zoek zelf maar voor een linkje.
Alles is dus mogelijk.
Je kan eens gaan kijken bij een supertrapp demper. De hoeveelheid demping kan je afstellen met demperplaatjes. Meer plaatjes is minder demping. Dan hoef je van tevoren niet zo te gokken wat de herrie wordt.
Zoek zelf maar voor een linkje.
Lijkt me wel stoer. Maar dan niet denken van, hey, dan kan ik ook wel tot 13.000 RPM door trekken. Dat werkt niet zo
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Ik denk dat je het geluid met mijn uitlaat kan vergelijken. Mijn einddemper is ongeveer net zo lang als een motordemper alleen de binnen diameter is een stuk groter.
Koop zo'n demper niet nieuw, zeer duur. Heb voor mijn eigen motorfiets laatst een nieuwe demper gekocht en dat is 560 euro.(Devil)
Probeer eens bij een schade handelaar wat te krijgen.
En neem geen originele dempers, daar zitten vaak schotten in. Een sportdemper niet, die is open.(absorpsie als ik het zo goed spel.)
Suc6...
Koop zo'n demper niet nieuw, zeer duur. Heb voor mijn eigen motorfiets laatst een nieuwe demper gekocht en dat is 560 euro.(Devil)
En neem geen originele dempers, daar zitten vaak schotten in. Een sportdemper niet, die is open.(absorpsie als ik het zo goed spel.)
Suc6...

Hey mensen,
Ik heb een sebring motordemper van een kawasaki 600 onder mijn gt turbo zitten!
Ploft Klappert en maakt een geweldige sound,is een aanrader,past ook gemakkelijk.
mzzl Jean.
Ik heb een sebring motordemper van een kawasaki 600 onder mijn gt turbo zitten!
Ploft Klappert en maakt een geweldige sound,is een aanrader,past ook gemakkelijk.
mzzl Jean.
absorbTieArjanR19 schreef:Ik denk dat je het geluid met mijn uitlaat kan vergelijken. Mijn einddemper is ongeveer net zo lang als een motordemper alleen de binnen diameter is een stuk groter.
Suc6...
bijna....
zijn die dempers zo fucking duur??? poe hee das ook geen optie, dan maar 2ehands!

Immer wieder die verdammte Holländer