Chris schreef:Robert, Mark, is het niet verstandiger om op eigen gelegenheid te rijden? Wij gaan namelijk zo vroeg weg om daar nog het een en ander te regelen.
Het maakt mij natuurlijk niet uit, maar het is natuurlijk vervelend als jullie je daar dan staan te vervelen.
En anders rijden we om 09:45 langs De Meern, en gaan daar dan gelijk weer weg.
Moet ff kijken.Laat het je morgen wel ff weten.
Robert, we kunnen natuurlijk als alternatief ook met zijn tweeen die kant op rijden?
Lijkt me beter ja. Uurtje of 11:00 afspreken bij de Meern?
mooi dat je ook komt Rory, hoe meer hoe beter, volgens mij wel, maar dat was van een aantal mensen uit Papendrecht. Ik denk dat we elkaar dan wel ergens kunnen ontmoeten. En uit Den Bosch komen er inmiddels al drie volgens mij ( ROb, Rory en ik). Mischien dat er ook nog wel wat limburgers en belgen zijn die mee willen rijden
Chris schreef:Robert, Mark, is het niet verstandiger om op eigen gelegenheid te rijden? Wij gaan namelijk zo vroeg weg om daar nog het een en ander te regelen.
Het maakt mij natuurlijk niet uit, maar het is natuurlijk vervelend als jullie je daar dan staan te vervelen.
Wat is het plan nou?
Ik wil graag in de Meern opstappen... Mee rijden...
Mmm ik bedoel achter iedereen aan rijden in de 5...
Overigens een kleine kans dat ik zondag in eens naar kantoor moet. Hangt even van m'n team af of ze alle bugs kunnen fixen op tijd.
Maandag gaan we live met een nieuwe e-shop namelijk...
catrinus schreef:Het is gelukt om toch een aggeregaat te krijgen. Het is wel een grote 1 van 70kwa maar dat deerd niet. Morgen word hij geplaatst in marum.
Wat is het plan nou?
Ik wil graag in de Meern opstappen... Mee rijden...
Mmm ik bedoel achter iedereen aan rijden in de 5...
PS Chris; hij zit er onder.... many many thanks!
Rick, je kan kiezen, om 9:45 of 11:00 vanuit de Meern, verzamelen bij het AC restuarant langs de A12.
catrinus schreef:Het is gelukt om toch een aggeregaat te krijgen. Het is wel een grote 1 van 70kwa maar dat deerd niet. Morgen word hij geplaatst in marum.
Gooi mij maar bij de twijfelaars... een of andere malloot heeft een spijker in mn band gejatst...
hopen dat hij nog te maken is anders moet er een nieuwe komen :-*
Nee joh. Tis hooguit 2 minuten lopen. Je kunt hem heel in de verte nog nèt zien staan..
Tis een grote parkeerplaats, passen wel 2x zoveel autos op als er nu komen. De non-renaults worden dus gewoon op een ander deel van de parkeerplaats geplaatst.
ff over die paulusma. je moet dus hart van nederland infolijn bellen en hoe meer telefoontjes er zijn hoe meer kans dat ze komen. het nummer weet ik niet. wij hebben toen een keer vanuit de turnvereniging gebeld en gevraagd of er zo veel mensen wouden bellen en toen zijn ze gekomen. was wel erg leuk haha
zal het nummer eenz zoeken dan kan iedereen bellen