Mankementen R5 GTT

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Anonymous

Ik was wel eens benieuwd wat de meestvoorkomende "ziektes'" zijn van een R5 GTT ph. 1 of 2 en wat de oplossing was voor dat probleem,en natuurlijk hoe je een probleem herkent bijv: geluidjes,schokken enz. enz.

Weet je ook gelijk waar je naar moet kijken als een R5 gaat kopen. :)
Marius

Je hebt er geen bal aan om alles te weten, je moet gewoon een gt turbo kopen en gaan rijden.

Maar ff serieus, 50% van dit forum staat vol met info over de 5gtt, dus search wat af en je komt een heel eind.
Tip gebruik keywords "probleem" en "gtt".
Job-turbo
Contacteer:

De bestuurder is meestal het grootste probleem bij de GTT
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Job-turbo schreef:De bestuurder is meestal het grootste probleem bij de GTT
Ja sommige GTT's hebben helemaal geen bestuurder op dit moment, of niet Jeroen :p
Job-turbo
Contacteer:

Rene (Mr. TX) schreef:
Job-turbo schreef:De bestuurder is meestal het grootste probleem bij de GTT
Ja sommige GTT's hebben helemaal geen bestuurder op dit moment, of niet Jeroen :p
Bestuurder is er wel. :lol: Alleen de auto wil nog niet meewerken. Maar het schiet op. Deze week mijn nieuwe turbo binnen gekregen :)
Riël
Über-Spammer

Alles is een mankement aan die auto ... je moet gewoon op alles voorbereid zijn, nix is een uitzondering! Leuk toch?? :D
Anonymous

Das wel een goeie,eigenlijk kan er alles mis gaan ligt er wel aan hoe er mee om wordt gegaan.

Wat ik eigenlijk bedoelde was bij opel heb je last van overmatige roest aan wielkuip enz. bij de diesels(nog steeds opel) wil de koppakking wel het eens begeven.

Zoiets bedoelde ik eigenlijk.
Plaats reactie