terug van weg geweest

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
mark -19- 16v

hoi renault freaks

eindelijk zitten we nu (mijn vriendin en ik) ingericht in onze flat. en heb weer internet hoi hoi ik heb dit forum wel 2 maanden moeten missen. en zoals velen van jullie kan dit echt niet.

wat ik graag wil weten is waar zijn jullie op vakantie geweest met je reno en had je daar problemen mee bijv koppaking kapot?

ps bart v hoe hard gaat je 1.7
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
Anonymous

Welcome back dude !

Ik ben met de laguna naar italie en frankrijk geweest en op twee kleine aanrijdinkjes na is alles prima gegaan.
Toine

Mark, welkom terug. Wat betreft vakanties is er reeds een topic; onze vakanties (of zoiets)
mark -19- 16v

Toine schreef:Mark, welkom terug. Wat betreft vakanties is er reeds een topic; onze vakanties (of zoiets)

kijk dat krijg je he als je 2 maanden niet op de site bent geweest bedant voor de tip

ps zit nu via analogen tel lijn en dat gaat zo traag he ben adsl gewend. Alleen moet ik dat nu nog in me flat hebben.

ps hebben meer mensen in een flat adsl
dat vroeg ik me af ivm oude tel centrales die er vaak hangen en met deze moderne tecniek zou dat wel eens fot kunnen gaan weet iemand daar meer van?

thanks

km stand van me 19 16v is nu 2003523
Steven
Car: M536

Ik zit op een flat, alleen zit hier geen receptie met centrale ofzo.

Voordeel is dat het een 55+ flat is en dat er maar 3 ADSL lijnen zijn :) Dus tis lekker snel hiero. (ik haal gewoon de begrenzing van KPN, dus 55 kb/s max)
Nick (germanstyle)

Steven(ventieldopje) schreef:Ik zit op een flat, alleen zit hier geen receptie met centrale ofzo.

Voordeel is dat het een 55+ flat is en dat er maar 3 ADSL lijnen zijn :) Dus tis lekker snel hiero. (ik haal gewoon de begrenzing van KPN, dus 55 kb/s max)
en dat zeggen ze dat ADSL sneller is dan kabel, dan haal ik met @home echt veel hogere snelheden ( 180kb/s zo ongeveer bij een goede downloadsite )
Mark G
Contacteer:

Je moet naar belgie komen om te surfen ;-)

Belgacom (ADSL) ong. 150kb/sec
Telenet (Kabel) ong. 400-700kb/sec

Ik heb een tijdje voor Chello komen werken in Rotterdam... (contracten)
De installaties die ik toen had gedaan werkte ook aan een goede 150kb/sec..

De kwaliteit van de kabel is in Belgie wel stukken hoger dan in Nederland. Dat zal vermoedelijk de oorzaal zijn van de snelheden..
Mark G
Contacteer:

Welkom terug trouwens !!! :wink:
Just the Cook
Contacteer:

Welkom terug, welkom terug!! Uh, wie ben je trouwens, hahaha....?
Robert dB.

Mark G schreef:Je moet naar belgie komen om te surfen ;-)

Belgacom (ADSL) ong. 150kb/sec
Telenet (Kabel) ong. 400-700kb/sec

Ik heb een tijdje voor Chello komen werken in Rotterdam... (contracten)
De installaties die ik toen had gedaan werkte ook aan een goede 150kb/sec..

De kwaliteit van de kabel is in Belgie wel stukken hoger dan in Nederland. Dat zal vermoedelijk de oorzaal zijn van de snelheden..
Zijn er ook net zoveel gebruikers als in NL? Wat wel grappig is dat de Belgen veel verder zijn met technische zaken dan Nederland, zoals digitale televisie e.d. ... terwijl 'wij' altijd maar denken dat we voorlopen met van alles en nog wat :D
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

adsl snelheid is constanter en no way dat ik ooit nog met sjello :r of @sloom of hoe de lokale kabelpooier ook mag heten in zee ga. Dan maar met de kpn(niet mijn eerste keus maar goed die lijn ligt er nou eenmaal) en een goeie provider (xs4all)
Riël
Über-Spammer

Hier is @home dus echt wel prima! Even snel als mijn gt..e :) 400-500kb/s haal ik echt wel vaak.
mark -19- 16v

ik woon zeg maar ook in een 55+ flat althans er wonen meer oudere mensen.

wij hebben geen receptie maar wat ik met een centrale bedoel is de verdeler vanaf de kabelboom die binnekomt en vanuit daar wordt hij verdeeld naar de woningen

ik ga snel bellen met adsl of het hier ook kan

ps ik wil me oude aansluiting menemen vanaf ouderlijk huis naar onze flat weet iemand of je dan nog extra kosten moet maken ivm tel nr wisseling
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Steven(ventieldopje) schreef:Ik zit op een flat, alleen zit hier geen receptie met centrale ofzo.

Het maakt echt niet uit hoeveel mensen er ADSL hebben in je flat, hoor... Die max. haal je toch wel. Je hebt namelijk een rechtstreekse verbinding met de centrale. Je hoeft dus geen bandbreedte te delen met je medebewoners in de flat...
Bart V

Hee mark man, eindelijk alles op orde??? relaxed man. Kom wel eens kijken. Die 1.7 gaat als de brandweer. Hoe gaat het met jouw bakkie?

(post nr 2000)
mark -19- 16v

ehh ja met mijn bakkie gaat het wat minder heb net nog ff een stoplicht sprint gedaan met een saxo vts gvd wat is zón ding snel of is mijn bakkie gaar

mijn bakkie wordt oud tijd voor een nioeuwe motor alleen geld en tijd zijn een probleem
Bart V

mark -19- 16v schreef:ehh ja met mijn bakkie gaat het wat minder heb net nog ff een stoplicht sprint gedaan met een saxo vts gvd wat is zón ding snel of is mijn bakkie gaar

mijn bakkie wordt oud tijd voor een nioeuwe motor alleen geld en tijd zijn een probleem
Mischien is revisie een betere optie.
Steven

Merijn schreef:

Het maakt echt niet uit hoeveel mensen er ADSL hebben in je flat, hoor... Die max. haal je toch wel. Je hebt namelijk een rechtstreekse verbinding met de centrale. Je hoeft dus geen bandbreedte te delen met je medebewoners in de flat...
Eh inderdaad, maar toch als het druk is is het toch traag. (en nee dat ligt niet alleen aan het net zelf maar ook aan kpn)

En die 55 kb/s is begrensd zodat ze iedereen een vaste snelheid kunnen garanderen.
martin rs

heerlijk om kabelinternet te hebben :p
Steven

Lekker belangrijk wie er nu het snelste is, ik kan tenminste normaal forummen en in niet al te lange tijden 700 mb neerhalen.

Bovendien betaal ik het i-net niet, dus mij hoor je daar niet over 8)
Plaats reactie