Interieur mogelijkheden clio 16v
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Let aub een beetje op waar het topic gepost wordt.
Niet en.styling dus
Niet en.styling dus
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Waar hebben jullie het over? Interieur staat er toch duidelijk bij 

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
Je kan het een en andere met leer laten bekleden, of mee spuiten in carrosserie kleur.
ander stuurtje, pookje, chrome stripjes, houtspul, andere tellers, enz enz.
Ik weet dat die dude met de two tone clio vanalles met leer heeft laten bekleden.
ander stuurtje, pookje, chrome stripjes, houtspul, andere tellers, enz enz.
Ik weet dat die dude met de two tone clio vanalles met leer heeft laten bekleden.
Er is voor de 16v maar een kleur plastic geleverd. Wat wel verschilt is het motiefje op het stoffen gedeelte.
Zijn er van de kleinere klasse b.v. 1.2 of dieseltjes geen lichtere interieuren die misschien ook in een 16v passen..Zeeuw schreef:Er is voor de 16v maar een kleur plastic geleverd. Wat wel verschilt is het motiefje op het stoffen gedeelte.
Ik heb er net een van veban meegekregen omdat mijn 16v voor de APK is vandaag.
Er zit wat anders in maar het word er niet veel beter op. Tis erg gewoontjes.
Maar goed, ik zou zeggen kijk eens op de sloop, daar staat vast vanalles
je kan ook gewoon alle delen die los te maken zijn zoals deurgrepen, raamslingers, roostertjes noem het maar op, losmaken, licht schuren, met primer en daarna in kleur spuiten.
ook leuk!
ook leuk!

Immer wieder die verdammte Holländer
Zal maar voor de optie sloop gaan.. Succes met de apk Ploegah zal wel goedkomen Henk kennendePloegah schreef:Ik heb er net een van veban meegekregen omdat mijn 16v voor de APK is vandaag.
Thanks !Armando schreef:Zal maar voor de optie sloop gaan.. Succes met de apk Ploegah zal wel goedkomen Henk kennende
Hij komt er wel doorheen maar er is wel het een en ander mis...
- stuurinrichting is 'een beetje vreemd' in elkaar gezet (2.5 draai voor volledige uitslag naar links, 1.5 draai voor uitslag naar rechts, en nog meer dingen, volgens henk was het levensgevaarlijk),
- veerpoot rechts was afgeslepen oid,
- schokdemperrubbers zijn kapot,
- remdrukverdeler achter naar de klote,
- remschijven voor zijn op en blokken ook.
Dus ik weet morgen waar waarvoor ik ook al weer werk...

Clio Baccara had een grijs leren interieur ... kunststof van de panelen was wel altijd dezelfde kleur geloof ik, maar dat is goed te spuiten....Armando schreef:Zijn er van de kleinere klasse b.v. 1.2 of dieseltjes geen lichtere interieuren die misschien ook in een 16v passen..Zeeuw schreef:Er is voor de 16v maar een kleur plastic geleverd. Wat wel verschilt is het motiefje op het stoffen gedeelte.
Met een matte/satin lak of een metallic lak zonder blanke laklaag krijg je (naar mjn smaak dan) het mooiste resultaat.
there is no spoon.
-
Ben pas bij de Renault dealer geweest voor het bestellen van 2 nieuwe kaartenbakken, maar uit de computer gegevens bleek het zo te zijn dat er twee kleuren plastic zijn, namelijk donker- en lichtgrijs. Maja alles van de portieren is lichtgrijs, maar kennelijk zijn er ook ooit eens donkere binnenportieren geleverd.Zeeuw schreef:Er is voor de 16v maar een kleur plastic geleverd. Wat wel verschilt is het motiefje op het stoffen gedeelte.
Ik hoorde van Peter vd Plank (
) dat die Two Tone Total is???