Voor ieders informatie.
Bij Restyled Street Cars in Belgie zijn problemen.
Maurice, deed zich voor overal als voor alsof hij de eigenaar van RSC was.
Ik heb net contact met de daadwerkelijke eigenaar gehad en hij informeerde me dat Maurice opstaande voet ontslagen is. Wegens wanbeleid.
Er zouden veel dingen niet geregeld zijn en een financieel wanbeleid zijn.
De eigenaar is bezig zaken op orde te stellen en klonk erg serieus over de door start.
De eigenaar had een lijst gemaakt met mensen die orders hadden aanbetaald en nog producten te goed hadden van RSC. Gelukkig stond ik ook op de lijst en zijn ze nu opzoek naar m'n custom made bumper.
Dus weer een tijd delay....
Maar ja... ik heb gelukkig maar 100 euro aanbetaald nog dus wat dat betreft ga ik er niet dood van. Wel is die tijd klote dat het allemaal kost.
Hopelijk gaat de eigenaar alles nog goed maken maar als je nog wat hebt openstaan met ze dan moet je even bellen direct!
Voor ieders informatie
-
- Contacteer:
Drive it like you stole it
zo dan wat een verhaal... das niet best!
Immer wieder die verdammte Holländer
en ik maar wachten op die turbodrukmeter(vdo),al goed dat mark(xtronx)er nog eentje heeft, of kon weer gaan zoeken voor een degelijke meter.
-
Ja ik zat ook al een 2 weken te wachten op de prijsofferte voor het leren interieur voor mijn Arosa
hij was ook nooit meer online op MSN.

hij was ook nooit meer online op MSN.
-
- Moderator
- Car: MB
houd er wel rekening mee dat het af te tonen plaatje (of eventueel filmpje) ON-LINE MOET STAAN !!!!!!!!Gunther schreef:da heb ik al honderd keer geprobeerd maar zonder succes
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
Rick, behoorlijk lullig, want je wacht al een dikke tijd op je bumpert..
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus