APK gekeurd -> homokineethoes

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
elwin81

Vandaag was het dan zover, de Apk keuring.
Ik heb de auto nu vanaf half september en ben sinds die tijd met de auto bezig geweest.
Van de buitenkant mag er best nog wel wat aan gebeuren maar voor de rest is hij nu goed.
Vandaag ben ik er wel achter gekomen bij een proefrit met een kennis Apk-keurmeester dat de linker homokineet hoes bijna aan zijn eind is :-* .*advies*
Ben benieuwd wat een hoesje kost.
Gelukkig ben ik er nog op tijd bij en hoeft de homokineet zelf niet vervangen te worden.
De hoes kan ik zelf wel vervangen maar ik zou graag van mensen willen weten wat zo'n hoes kost en misschien het onderdeelnummer (7701......)

:) Heb zin in de 18e maar eerst zaterdag mijn verjaardag. :)
Ik kan nu eindelijk legaal de weg onveilig maken >-)

Probeer een collega van mij nog zover te krijgen om hem te laten komen met zijn Clio V6, van Renault Koops Assen.

Groeten Elwin.
-Ray-
Contacteer:

homokineethoes is idd afkeur, dingen kosten niet zoveel, gewoon eentje halen bij apco (lausulec heet dat nu ofzo toch?) of als je iets meer geld ove hebt bij ome renoo. :)

succes!
Immer wieder die verdammte Holländer
clio_rally
Contacteer:

Of natuurlijk beunen, de rotte plek dicht'naaien' met tyre-wraps en vervolgens dichtkitten, is goeie kit voor...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Goof

Kan niet veel kosten, gewoon nieuwe hale bij Reno en anders laten repareren bij APK.
elwin81

ik heb de plek ontvet en dichtgesmeerd met siliconen.
Hardstikken mooi maar wil tzt een nieuwe hoes erom, hou het in ieder geval goed in de gaten

Bedankt!!!
Plaats reactie