wat is nu eigenlijk sneller een clio williams of een clio rs ( beide in rally trim > die van tijn en van gijs ), Ze hebben beide dezelfde basis kwa blok ( en mogen beide gebleuprinted worden dus zou ongeveer op hetzelfde uitmoeten komen niet ?) en de williams is lichter dus lijkt mij dat de williams sneller is ? of?......clio_rally schreef:Niet helemaal hetzelfde, maar heb je de resultaten van de rally in Rotterdam gezien? Tijn's wagen en onze clio rs stonden recht boven een nieuwe subaru wrx. Ik nog denken dat hij pech had, maar nee, hij begreep het zelf ook nietRiël schreef:Toch met een beetje goeie stuurderskunst en genoeg barretjes kun je zo'n kerel in 'n sub best dom laten kijken, denk ik.Matijs schreef:That would be the day! Met een autotje van 2000 euro een dikke bak van zeg 20000 eraf rijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gijs
ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
gisteravond in woonplaats nieuwegein, muziek rustig raampjes naar benede. Op een 70km/u weg, voor het stoplicht. Stop er achter mij een Seat Leon. Begint ie te gassen, klonk als een Cupra met 1.8Turbo blok. Ik kijk in m'n binnen spiegel en zie twee wat oudere mannen. Dus ik laat de Sebring maar een flink brullen. En weer die Seat gassen. Dus ik kijk nog een keer in m'n spiegel, he wat is dat voor een klein ding onder de binnenspiegel..... Licht op groen
in z'n 1 de 19 en vol het gas erop, over naar 2 tot de 70km/u dan door naar z'n 4. Seat komt naast me met het raam open, de twee mannen kijken mij en m'n vriedin aan. En wij roepen tegelijk: Jammer
.
Bij deze wil deze wetsdienaren graag even de tering :-* wensen
Als je ooit door of langs Nieuwegein rijdt kijk dan uit voor een zwarte Seat Leon Cupra met kenteken 44- en dan nog iets.
Een gewaarschuwd mens telt voor 2.

Bij deze wil deze wetsdienaren graag even de tering :-* wensen
Als je ooit door of langs Nieuwegein rijdt kijk dan uit voor een zwarte Seat Leon Cupra met kenteken 44- en dan nog iets.
Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Jeroen V schreef:wat is nu eigenlijk sneller een clio williams of een clio rs ( beide in rally trim > die van tijn en van gijs ), Ze hebben beide dezelfde basis kwa blok ( en mogen beide gebleuprinted worden dus zou ongeveer op hetzelfde uitmoeten komen niet ?) en de williams is lichter dus lijkt mij dat de williams sneller is ? of?......clio_rally schreef:Niet helemaal hetzelfde, maar heb je de resultaten van de rally in Rotterdam gezien? Tijn's wagen en onze clio rs stonden recht boven een nieuwe subaru wrx. Ik nog denken dat hij pech had, maar nee, hij begreep het zelf ook nietRiël schreef:Toch met een beetje goeie stuurderskunst en genoeg barretjes kun je zo'n kerel in 'n sub best dom laten kijken, denk ik.Matijs schreef:That would be the day! Met een autotje van 2000 euro een dikke bak van zeg 20000 eraf rijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gijs
ff een vraagje,wat is gebleuprinted?
heej mensjes,
pas maar op jullie allemaal, want als je mij tegen komt ben je de sjaak
niemand kan op tegen 22 jaar oude golf 1 power met een 1.1 liter motor met wel 50 pk's
deze opknappen en dan toch maar voor een gtt *zucht*
pas maar op jullie allemaal, want als je mij tegen komt ben je de sjaak

deze opknappen en dan toch maar voor een gtt *zucht*
-
- Contacteer:
De basis is wel iets anders. De Clio Rs gooit er standaard al 172 pk uit, da's dus iets meer. Maar ja, ze worden nog getuned en alles, dus dat kun je lastig vergelijken. Ik denk dat de rs uiteindelijk de snellere is. Je begint met een blok dat wat meer potentieel heeft. Verder valt het verschil gewicht wel mee, geloof ik. En ja, alles is weer gewoon nieuwer, net even kleine dingen verbeterd... Leuk om te zien dat de Rs het trouwens erg goed doet in de rally-wereld.Jeroen V schreef:wat is nu eigenlijk sneller een clio williams of een clio rs ( beide in rally trim > die van tijn en van gijs ), Ze hebben beide dezelfde basis kwa blok ( en mogen beide gebleuprinted worden dus zou ongeveer op hetzelfde uitmoeten komen niet ?) en de williams is lichter dus lijkt mij dat de williams sneller is ? of?......clio_rally schreef:Niet helemaal hetzelfde, maar heb je de resultaten van de rally in Rotterdam gezien? Tijn's wagen en onze clio rs stonden recht boven een nieuwe subaru wrx. Ik nog denken dat hij pech had, maar nee, hij begreep het zelf ook nietRiël schreef:Toch met een beetje goeie stuurderskunst en genoeg barretjes kun je zo'n kerel in 'n sub best dom laten kijken, denk ik.Matijs schreef:That would be the day! Met een autotje van 2000 euro een dikke bak van zeg 20000 eraf rijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gijs

Uiteindelijk gaat het er niet om of de willie of de rs sneller is, zolang we die slopels maar zoekrijden

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
das wel waar ,vriend van me rijd ook met een willy rally in BELGIE groep N.maar op WK.rally telt Renault al lang niet meer mee,en op de Super 1600 is het ook maar triestig en dat voor een wereldteam als Renault-Sport.clio_rally schreef:De basis is wel iets anders. De Clio Rs gooit er standaard al 172 pk uit, da's dus iets meer. Maar ja, ze worden nog getuned en alles, dus dat kun je lastig vergelijken. Ik denk dat de rs uiteindelijk de snellere is. Je begint met een blok dat wat meer potentieel heeft. Verder valt het verschil gewicht wel mee, geloof ik. En ja, alles is weer gewoon nieuwer, net even kleine dingen verbeterd... Leuk om te zien dat de Rs het trouwens erg goed doet in de rally-wereld.Jeroen V schreef:wat is nu eigenlijk sneller een clio williams of een clio rs ( beide in rally trim > die van tijn en van gijs ), Ze hebben beide dezelfde basis kwa blok ( en mogen beide gebleuprinted worden dus zou ongeveer op hetzelfde uitmoeten komen niet ?) en de williams is lichter dus lijkt mij dat de williams sneller is ? of?......clio_rally schreef:Niet helemaal hetzelfde, maar heb je de resultaten van de rally in Rotterdam gezien? Tijn's wagen en onze clio rs stonden recht boven een nieuwe subaru wrx. Ik nog denken dat hij pech had, maar nee, hij begreep het zelf ook nietRiël schreef:Toch met een beetje goeie stuurderskunst en genoeg barretjes kun je zo'n kerel in 'n sub best dom laten kijken, denk ik.Matijs schreef:That would be the day! Met een autotje van 2000 euro een dikke bak van zeg 20000 eraf rijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GijsIk hoorde van mijn collega dat hij in Finland inmiddels zelfs een serieus kandidaat is voor de titel, beetje als de golf kitcar van Winkel hier. In Frankrijk rijd hij ook goed mee. Wel leuk dat er in Nederland nog niet zoveel van zijn. Nu dus nog maar twee rs-jes en ik geloof dus twee clio 1's... en natuurlijk nog de twee megana's, kom je op zes in totaal, da's niet veel.
Er rijden minstens drie keer zoveel slopels rond, maar ja die dingen zijn zo naaiend goedkooop om te rijden
Uiteindelijk gaat het er niet om of de willie of de rs sneller is, zolang we die slopels maar zoekrijden![]()
Gijs
-
- Contacteer:
Vanavond voor een stoplicht hier in Rose Valley Town
Rode Alfa Rommelo 1.7 16V QV
Bij 0.9 bar al geen partij meer.
Rode Alfa Rommelo 1.7 16V QV
Bij 0.9 bar al geen partij meer.
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Vandaag hier in Den bosch eerst achter een CRX VTEC aan, ik kon hem gewoon bijhouden.
Een paar stoplichten daarna stond ik achter een Seat Ibiza Cupra-R, we waren allebei even snel, maar die sukkel kwam niet al te snel op gang, dus moest ik de eerste 10 meter inhouden.
Maargoed, toch maar eens m'n stereo eens eruit gooien, kunnen we echt lachen!
Een paar stoplichten daarna stond ik achter een Seat Ibiza Cupra-R, we waren allebei even snel, maar die sukkel kwam niet al te snel op gang, dus moest ik de eerste 10 meter inhouden.

Renault 1.4I gtr vs fiat seacento sporting schumacher editie
ikke blij over snelweg heen
zie ik klein zwart vlekje 8er me opdoemen.
komt naast me en ik denk f fhet gas intrappen
dat d8 hij ook minder zeker niet als het een collega is
:(:(:(:(
ikke blij over snelweg heen
zie ik klein zwart vlekje 8er me opdoemen.
komt naast me en ik denk f fhet gas intrappen
dat d8 hij ook minder zeker niet als het een collega is

Doe mij maar de JBL GTI A6000 Versterker!!
heeft u misschien 10.000 pleuro's voor mij?
heeft u misschien 10.000 pleuro's voor mij?
Vandaag reed ik in ijmuiden bij de havens, ze hebben daar hele lange rechte wegen met stoplichten ertussen. Ik stond dus stil bij het stoplicht, en naast me kwam ineens een spiksplinternieuwe toyota corolla station staan, gastje erin die dacht mij er wel effe uit te trekken. Ik was samen met een vriend van mij, en hij alleen. bij groen allebei vol op het gas, en ik liep iets weg in zn 1, ik trok nog door toen hij al moest schakelen :-D en vervolgens reed ik een lengte weg in zn 2 :-D en in zn 3 was ik weg. Die gast vond het niet leuk.
Sta toch te kijken van de power in dat blokkie van mij
Sta toch te kijken van de power in dat blokkie van mij
gister met een maat van me gereden in zijn CLIO 1.8 16V,,,wij staan dus op een gegeven moment naast een alfa 155(is dat alles) hup stoplicht op groen gas erop en wat denk je de eerste meters gelijk en daarna zoooooooooooooooooeeeeeeeef weg alfa ,,ik schrok me een hoedje (wat snel) dus ik mijn raam open bij het volgende stoplicht en ik vraag aan die eigenaar .Wat voor fabriek hangt daar in was het een ALFA ROMEO 155 Q4 (2.0l 16v turbo,met sqoudra chip)
-
- Car: Renault Grand Espace
- Contacteer:
Vorige week zondag nacht richting Zuid Frankrijk, tegen een nieuwe BMW 3 serie (Motor type niet gezien), vanaf de toolpoorten. Accelereerden gelijk op. Bij 215 Kmh liep ie steeds harder uit
. Hij 3 personen, ik 2 en bagage.

Komt er vandaag iemand bij ons in de winkel binnen en hij zag m'n auto staan, zegt hij ineens: dat was leuk racen laatst he?!.robclio16V schreef:Vandaag hier in Den bosch eerst achter een CRX VTEC aan, ik kon hem gewoon bijhouden.
Een paar stoplichten daarna stond ik achter een Seat Ibiza Cupra-R, we waren allebei even snel, maar die sukkel kwam niet al te snel op gang, dus moest ik de eerste 10 meter inhouden.![]()
Ik denk waar heeft die vent het over, blijkt dat het een maat was van die vent met die Cupra die samen met hem opreed in z'n BMW.

precies... scheelt een seconde, maar toch, tis wel een Willie... RSi kicks ass*Clio_RSI* schreef:Ik was getuigen en ik d8 toch dat het gelijk opging of niet soms Markmark b. schreef:Gisteren in Heerhugowaard.
mijn willie tegen Paul zijn Twingo-turbo.
bleef hem een halve auto lengte voor![]()
![]()
En zijn broertjes rsi. Die bleef ik een hele auto lengte voor op een sprintje van 300 meter![]()
![]()
P.S.: Sorry Paul, Kon het ff niet laten![]()
.
Maar ik vond dat ik het goed had gedaan in mijn RSItje tegen een Willi. Het was maar een auto lengte.
-
Ik was in Valkenburg afgelopen week.
En dan is het wel gaaf om de Cauberg 12% op te klauwen met de GTT.
Een CRX,GTI,GSI en een corrado moesten het zwaar ontgelden.
Ben zelf vernederd door een Lotes Elise.
Maar dat was niet zo erg.(Heb je wel eens zo,n ding
horen brullen.)
Ook stond ik naast een kanarie gele GTI.
Dachten die twee gastjes stoer te wezen met hun
bass geplop.
Trek ik mijn nieuwe Alpine(4X60W) even goed open.
Waaien hun gabberpetjes niet bijna af.
Ze dropen dan ook wel heel teleurgestelt af.

En dan is het wel gaaf om de Cauberg 12% op te klauwen met de GTT.

Een CRX,GTI,GSI en een corrado moesten het zwaar ontgelden.

Ben zelf vernederd door een Lotes Elise.
Maar dat was niet zo erg.(Heb je wel eens zo,n ding
horen brullen.)

Ook stond ik naast een kanarie gele GTI.
Dachten die twee gastjes stoer te wezen met hun
bass geplop.
Trek ik mijn nieuwe Alpine(4X60W) even goed open.
Waaien hun gabberpetjes niet bijna af.

Ze dropen dan ook wel heel teleurgestelt af.

Getting as fast as i can in a renault powerd brick on wheels.
Gisteren een bikkeltje in een GSI 16v reed hem helemaal zoek
Volgende stoplicht om zijn frustraties maar uit te kuren omdat ie stront was gereden met lomp geweld mij bijna van de weg af snijden(eikel
)
Als je verslagen wordt erken het dan als een vent en zit niet te janken
Volgende stoplicht om zijn frustraties maar uit te kuren omdat ie stront was gereden met lomp geweld mij bijna van de weg af snijden(eikel

Als je verslagen wordt erken het dan als een vent en zit niet te janken
Ik kwam net de snelweg af bij Hoofddorp sta voor het stoplicht te wachten komt er een willams naast mij staan met twee surinamers erin, groen willams trekt als een gek weg, goed ik erachter aan en was hem al voorbij voordat ik er erg in had.
Dat was het eerste stoplicht, bij het tweede stoplicht stonden ze weer naast mij met een stom verbaasde blik op hun gezicht, en ze probeerde het weer, maar ik was ze zo snel weer voorbij dat ze nu nog stommer liepen te kijken en dit gebeurt nog twee keer.
Bij het vijfde stoplicht doet de bestuurder zijn raam open en vraagt aan mij "ai brotha waarom is dat ding zo snel man" waarop ik in tranen uitbarst van het lachen.
Dat was het eerste stoplicht, bij het tweede stoplicht stonden ze weer naast mij met een stom verbaasde blik op hun gezicht, en ze probeerde het weer, maar ik was ze zo snel weer voorbij dat ze nu nog stommer liepen te kijken en dit gebeurt nog twee keer.
Bij het vijfde stoplicht doet de bestuurder zijn raam open en vraagt aan mij "ai brotha waarom is dat ding zo snel man" waarop ik in tranen uitbarst van het lachen.
wat voor een heb jij danRO 16v schreef:Ik kwam net de snelweg af bij Hoofddorp sta voor het stoplicht te wachten komt er een willams naast mij staan met twee surinamers erin, groen willams trekt als een gek weg, goed ik erachter aan en was hem al voorbij voordat ik er erg in had.
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
CRX DOHC vs 5 GTT (de mijne)
Mijn broer heeft tijdelijk even een DOHC onder zijn kont, omdat zijn VW cabrio kapot is.
Wij even bij het strand sporten. Mijn broer had al een voorsprong want hij was al de bocht door voordat ik nog maar in de buurt was van de bocht.
Vervolgens -> GASSSSSS binnen no time achter op de bumper lekker effe gek doen, toen er maar langs even vriendelijk gezwaaid en mijn broer was gelijk sjacherijnig
bye bye CRX DOHC..
Mijn broer heeft tijdelijk even een DOHC onder zijn kont, omdat zijn VW cabrio kapot is.
Wij even bij het strand sporten. Mijn broer had al een voorsprong want hij was al de bocht door voordat ik nog maar in de buurt was van de bocht.
Vervolgens -> GASSSSSS binnen no time achter op de bumper lekker effe gek doen, toen er maar langs even vriendelijk gezwaaid en mijn broer was gelijk sjacherijnig

bye bye CRX DOHC..
.:: TurboPowerr ::.
-
ikke gewonnen tegen civic vvti! 

woensdag tegen een volvo v70 T5 (nee niet met een zwaailicht op het dak
)
staan we voor het stoplicht (voor de haaagse broeders: renbaan duindigt richting den haag), ik geef een dot gas en zit er een stuk voor, dus ik denk mooi hij voegt achter mij in. Daar had meneer andere ideen over, broemmmm hij zat zo voor me net een beetje over het verdrijvingsvlak. Ik schelden op mezelf dat ik niet gewoon pedal to the metal had gereden. Dan maar planken vanaf het shell station op de landscheidingsweg, maar dat deed hij ook. Bij het stukje 1 baan - 2 baan - 1 baan bij de kazernes nog wel een fordje fiesta ingehaald (piep zeiden mijn bandjes :-D ) maar de volvo kwam ik niet meer voorbij. Hij reed naar scheveningen en ik moest het hubertus viaduct op.
Kut !
(moraal = altijd planken)

staan we voor het stoplicht (voor de haaagse broeders: renbaan duindigt richting den haag), ik geef een dot gas en zit er een stuk voor, dus ik denk mooi hij voegt achter mij in. Daar had meneer andere ideen over, broemmmm hij zat zo voor me net een beetje over het verdrijvingsvlak. Ik schelden op mezelf dat ik niet gewoon pedal to the metal had gereden. Dan maar planken vanaf het shell station op de landscheidingsweg, maar dat deed hij ook. Bij het stukje 1 baan - 2 baan - 1 baan bij de kazernes nog wel een fordje fiesta ingehaald (piep zeiden mijn bandjes :-D ) maar de volvo kwam ik niet meer voorbij. Hij reed naar scheveningen en ik moest het hubertus viaduct op.
Kut !
(moraal = altijd planken)
-
- Moderator
- Car: MB
een T5 is op de snelweg een heel eind bij te houden met een standaard GTT (zelf gedaan). Maar ik ben afgelopen weekend drie keer kompleet snot gereden (waarschijnlijk zou dat bijna iedereen hier gebeurd zijn dus dat verzacht de pijn
). Maar ja, door de volgende auto's
- VW sirocco type 1 (die zeldzame). Dat ging als de brandweer. Volgens mij een G60 motor erin ofzo.
- Cadillac....... Een Engelsman in een grote patser auto (maar daar zal de prijs ook wel naar zijn). Ik dacht eerst dat ik hem voor kon blijven, maar daar dacht hij anders over
- Opel kadet GSI. Een echte show auto. Rondom nog geen 3 cm bodem speling. Maar daar lag ook zeker weten een ander blok in. Dat ding ging zzooooooo hard !!!!
- VW sirocco type 1 (die zeldzame). Dat ging als de brandweer. Volgens mij een G60 motor erin ofzo.
- Cadillac....... Een Engelsman in een grote patser auto (maar daar zal de prijs ook wel naar zijn). Ik dacht eerst dat ik hem voor kon blijven, maar daar dacht hij anders over

- Opel kadet GSI. Een echte show auto. Rondom nog geen 3 cm bodem speling. Maar daar lag ook zeker weten een ander blok in. Dat ding ging zzooooooo hard !!!!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
HEb je in het inlaatgebeuren van de megane er ook op zitten of heb je je originele inlaatspruitstuk erop? Heb en een williams gehad en een 1800 16v met alles wat achterberg er zo'n beetje aan kan doen gehad aar die trok het van zijn lang zal ze leven niet tegen een licht gemodificeerde williams. De combinatie meganekop en 1800 blok kan nl normaal gezien ook niet. Andersom zeer zeker wel, kop van 1800/williams op een megane onderblok. De kop van de megane is nl structureel anders dan die van een clio, ontsteking, gaskleppenhuis, inlaat, uitlaat, vandaar mijn vraag. De kop van een megane levert verder ook geen extra vermogen, enige is dat de smallere inlaatkanalen meer koppel genereren en omdat ze smaller zijn moet je een megane inlaat gebruiken of de kanalen moeten uitgefreesd worden.RO 16v schreef:Een clio 16v met megane ciliderkop compleet geblueprint en volledig uitlaat systeem en de korte bak help ook nog iets.
Het cupblok met nokkenassen dat ik had leverde rond de 165-170 pk waarbij je koppel mist tov een williams.
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma 2 sep 2002 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Kop van een Willy op een Megane onderblok kan zeker.
Ik ben er namelijk druk mee bezig omdat mn willy-blok gescheurd is.
Ik ben er namelijk druk mee bezig omdat mn willy-blok gescheurd is.
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??