Dat zou best nog wel eens kunnen.Floris schreef:volgens mij is lichtgrijs een van de minst voorkomende kleuren...
Welke kleur GT komt vaker voor.
Dat maakt niet uit. Anders zou overige kleur ook niet haalbaar zijn. (tenzij ik er 1 vergeten ben)Roy (Signaalkabel) schreef:De mijne is wit maar niet origineel.
Maar ik heb wel op wit gestemt (grapjas ook trouwens)
Ja, dat zilvergrijs vind ik ook een van de mooiste kleuren voor een GTT, alleen jammer dat elke janmodaal tegenwoordig een zilvere auto heeft 

zilvergrijs rulesssssssss!!!!(ook zwart,rood en blauw!!!!!)
-
- Contacteer:
Ja precies, ik dacht altijd dat het juist een zeldzame kleur was! Volgens mij is die van jou ook de enige lichtblauwe die ik ooit gezien heb..
-
- Über-Spammer
had zwart
nu wit.
dus dan is het wit.
nu wit.
dus dan is het wit.

-
uhm, clio's mogen zeker niet mee doen?! :snik: 

Jawel, alleen in een apart topic is wel zo handig. Anders weten we nog niets. Ik wil hem met liefde voor je maken, maar zelf doen is erg eenvoudig hoor !Robert dB. schreef:uhm, clio's mogen zeker niet mee doen?! :snik:
-
Volgens mij is dat voor 80% phase 1, want die zie ik wel vaker in blauwRene (Mr. TX) schreef:Ja precies, ik dacht altijd dat het juist een zeldzame kleur was! Volgens mij is die van jou ook de enige lichtblauwe die ik ooit gezien heb..
Hee kom op jongens, wit is aan het winnen! :-*

Ja, waar is Nelson Mandela?!? Die zwarten moeten voor zichzelf opkomen!

Smurfen? Waar?!?

Zie je de racesmurf niet dan ?Matijs schreef:Smurfen? Waar?!?![]()

jeeeee wit en blauw gaan gelijk!! joepie niemand wint! 

Immer wieder die verdammte Holländer
Riël schreef:Heb wit laten winnen ... is wit wit als wit in 'parelmoer wit'? die staat er nl niet tussen.
en 'n koe drinkt?
Dat is denk ik voor het gemak ook maar wit. Hadden anderen daar ook al ingevuld geloof ik.
Ja jeetjuh...
Zo verliezen we natuurlijk altijd, blue sport is toch ook niet hetzelfde als licht blauw?
Zo verliezen we natuurlijk altijd, blue sport is toch ook niet hetzelfde als licht blauw?

Dat hangt er vanaf wat je onder winnen verstaat. Ik dacht zelf eigenlijk niet aan een wedstijd, maar vroeg me gewoon af hoe de verdeling nu in elkaar zat. Achteraf bezien had ik ook PH1 & PH2 erin moeten verwerken. Maar ja, er blijft altijd wel wat te wensen.
Winnen? Dat er meer blauwen zijn en dat die kleur dus veeeeel mooier is dan wit!

Ja, dan gaat het inderdaad de verkeerde kant op. Maar eerlijk gezegd vind het het aantal blauwen behoorlijk hoger dan verwacht.
Daar heb jij dan weer gelijk in 

Hoeveel GT's zijn er eigenlijk binnen de club, of zijn we met 60 stemmen al een aardig eind op weg ?
-
- Contacteer:
Ik heb nog niet gestemd.....zwart rulez!
Ik wacht ......Martijnberk schreef:Ik heb nog niet gestemd.....zwart rulez!