Alleen jammer dat ik om 23 uur weer weg moest

Houvast???? Dat heb je toch helemaal nergens voor nodig bij mij in de auto, ik rijd altijd heel erg rustig joh!Steven(ventieldopje) schreef:Ik wil bij deze Rob nog ff bedanken voor het meerijden.
Je auto is goedgekeurd, leuke ice, stevige kooi (voor goeie houvast) en dikke toeren
![]()
sja ben het nou eenmaal niet gewend om met 8000 toeren in ze 1 door de bocht te gaan.. Sorry hoorrobclio16V schreef:Maar ik herinner me nu ineens wel dat Stephan liever heelhuids weer in Bodegraven aan wilde komen toen ik hem lekker door een haakse bocht heen gooide!![]()
Niet???stephan schreef:sja ben het nou eenmaal niet gewend om met 8000 toeren in ze 1 door de bocht te gaan.. Sorry hoorrobclio16V schreef:Maar ik herinner me nu ineens wel dat Stephan liever heelhuids weer in Bodegraven aan wilde komen toen ik hem lekker door een haakse bocht heen gooide!![]()
waarom wordt ik ineens weggehaald ??Chris schreef:Vrijdag, 16-8-2002 komen naar de F.N.B.:
- Chris. R5GTT.
- Jochem. R5GTT*.
- Tjabel. R5GTT*.
Ohwkee Janine, wie volgt?
*= Komen met ander vervoer.
vrouwen??Robert dB. schreef:Ik sla ff een keertje de FNB over...er is wel een kleine kans dat in naar Roosendaal ga, maar dat moet ik v/d week nog ff bekijken.
Niet eens...Ray (Zonnebril) schreef:vrouwen??
nee okee, dan is het goed....Robert dB. schreef:Niet eens...Ray (Zonnebril) schreef:vrouwen??
Helaas ik kan vrijdag ook niet ik heb namelijk wel een date dus ja dat gaat dan weer voor.PATBAD schreef:Ik weet nog niet zeker of ik kom maar zet me maar bij de twijfelaars.
Als ik kom dan laat ik me me nieuwe ice wel effe horen![]()
![]()
laters patrick
ja ik ben nog ff in bode graven geweest met de gt ,met jan die van die witte gt.Chris schreef:Gisteravond, oen ik opweg was naar Roosendaal ree ik logischerwijs langs de Mac. Wat een drukte, niet te geloven..De politie vond het ook weer eens nodig om alle bezoekers te controleren, met als resultaat dat de Goudseweg, de aanrijroute dus, weer veranderde in een lekker file..
Zijn er nog mensen geweest?
mario schreef:ja ik ben nog ff in bode graven geweest met de gt ,met jan die van die witte gt.Chris schreef:Gisteravond, oen ik opweg was naar Roosendaal ree ik logischerwijs langs de Mac. Wat een drukte, niet te geloven..De politie vond het ook weer eens nodig om alle bezoekers te controleren, met als resultaat dat de Goudseweg, de aanrijroute dus, weer veranderde in een lekker file..
Zijn er nog mensen geweest?
geen politie controle gezienhenk was er ook in
een parel moer witte gt,een maatje van hem
was er ook met die smurfen blauwe gt is eindelijk
klaar heeft zijn eerste 1500km er op zitten .
jan had beetje panne slang kadukdruk sensor
er afgescheurd dus zijn wat eerder vertrokken ,
om hem ff te fixxen in de loods .
hebben hem ff doormiddengezaagd en stalen pijp
er ff tussen voor nooden komt weer goed op druk
![]()
maby nex't timemario