Ikke is 30 jaar en heb inmiddels zo ongeveer 10 5jes gehad en dit jaar mijn eerste Clio 16v.
die overigens niet blij was met mij want na 3mnd was hij al rijp voor de sloop.
een stelletje hanggroepmieren heeft mijn clio uit verveling aangestoken en vervolgens terwijl ik de brand stond uit te pissen hadden ze de suikerpot gejat.

Nee, zelfontbranding noemde meneer de assistent van de burgemeester onderbrigadier van het korps van politie het.
Ik houd het voorlopig dus weer op de good old 5
Wie weet er een GTE te koop ?? goede of minder goede staat, alles aanbieden svp.Ofzo'n Grand prix 16v lijkt me ook wel wat.
Ik noem mezelf R5 expert omdat ik door de jaren inmiddels zowat elk boutje moertje en schroefje van de 5 in mijn hand heb gehad.mijn voorkeur gaat uit naar de GTE,
Ik heb zelfs een keer in een gekke bui een register opgericht waar je gratis kan inschrijven. de enige voorwaarde is dat je een foto van de GTE moet plaatsen op de clubpage en je moet uiteraard een GTE bezitten.
Ik heb een ontiegelukke schijthekel aan F&F auto's :-*
zo'n jappenbak met 20 spoilers en neonlicht balken
om em "cool" te maken, nou zo krijg ik de alto van opa ook nog wel gaaf.

Maar wat ik dan nog veeeeeeel erger vind is dat ze dan gaan streetracen. Ga alsteblief op zaterdagmorgen effe een uurtje op zolder of assen racen of jakker effe lekker over de autobahn op en neer naar Bremen.
In de zomer vervoer ik mezelf in mijn andere hobby nl de Corvette. Nee ik ben gewoon kantoorpikkie en geen patserige vrouwenhandelaar needatnietdusdan.
mocht er iemand zijn die nog iets van me wil weten dan wil ik vragen of die een mailtje wil sturen omdat ik niet dagelijks de kans krijg om het forum te bezoeken.
Mzzl
Jeroen ofwel R5GTE
ps mijn homepageadres en e-mail gaan in september varanderen naar ?????@home.nl maar dat laat ik tzt nog wel weten.