na uiteindelijk 3/4 weken( zo lang gewacht? inderdaad weet niet waarom) ben ik op advies van mijn oom naar een renault garage gegaan voor mijn wagen, auto groothandel Renocars in spaanse polder (rotterdam), had hier nog nooit van gehoord maar omdat ze alleen met renault's werken durfde ik het aan.. volgens die meneer is er iets met de krukas aan de hand, omdat de auto stationair gewoon een goed geluidje had en pas boven de 2000 toeren de krukas duidelijk te horen was is het waarschijnlijk niet zo ernstig volgens die meneer, als echt heel de zooi kapot zou zijn had je het gehak ook stationair moeten horen, uiterlijk maandag krijg ik meer info en een offerte..
tevens interessant misschien voor mensen in rottrdam, die vent heeft heel z'n loods vol staan met renault's, gt turbo'tjes, alpine turbo,renault 4 en nog veel meer,zelfs een aantal renault's uit 1937.. tevens ook een renault Rodeo met een alpine turbo motor een 4 wiel aandrijving.. ik had zo'n wagen nog nooit eerder gezien, ook nog nooit van gehoord maar het lijkt op een jeep, mensen uit rotterdam raad ik aan bij problemen even bij deze meneer langs te gaan, hij zei ook dat hij vergeleken met andere mensen goedkoper is.. dat was mijn verhaal