De Onbekende Renault.
vanmiddag op de straatweg/ hoek kleiweg een donkergrijze clio 16v, stond voor Hofman ijzerwaren. kenteken onbekend had nl haast. drong pas tot me door toen ik er al voorbij was.
Deze willie heb ik de laatste tijd weer vaak gezienJeffrey E. schreef:Staat redelijk vaak bij de Deen in de weidevenne(P'end).On 2002-02-15 21:15, Valibaba
wrote:
Al regelmatig gezien in P'end en A'dam de afgelopen 3 jaar. Clio Williams met grote willy "sticker" op achterruit...iemand van hier?
Die sticker is echt groot, hij ziet er verder ook heel netjes uit..
Deze van iemand van de club?? Vriend van me had em gespot op de camping
[img]http://www.jongerencamping.nl/1000/images/26-7/038.jpg[/img]
Best mooi !
[img]http://www.jongerencamping.nl/1000/images/26-7/038.jpg[/img]
Best mooi !
Vandaag gespot:
- afslag Delft-zuid: stond ik bovenaan naast de zelfgeverfde groene R5 met nummer 45 die 2 weken geleden ook te zien was in bodegraven...
- Rijswijk; Beetslaan, een grijze GTT phase 1(?!) met kenteken JH-VJ-73...
Iemand?????!!!!!
- afslag Delft-zuid: stond ik bovenaan naast de zelfgeverfde groene R5 met nummer 45 die 2 weken geleden ook te zien was in bodegraven...
Iemand?????!!!!!
Duh, da's het at-tje van robert (groene)edwinvr schreef:Vandaag gespot:
Iemand?????!!!!!
das robert met DE alpineedwinvr schreef:Vandaag gespot:
Iemand?????!!!!!

Immer wieder die verdammte Holländer
Vandaag gespot:
Beneluxlaan, Utrecht ong.17:30u
Blauwe R5gtt, zwarte velgjes, spoilertje, blauwe sportstoelen.
Kenteken: iets van PH-61-..
De bestuurder was een sjekkie aan het rollen net voordat ie de rotonde op reed, richting de A2, de meern.
Ter hoogte van de Texaco, reed ik er rechts langs, Utrecht weer in, richting Oog in al
Zag er strak uit!
Een bekende hiero misschien?
De bestuurder was een sjekkie aan het rollen net voordat ie de rotonde op reed, richting de A2, de meern.
Ter hoogte van de Texaco, reed ik er rechts langs, Utrecht weer in, richting Oog in al
Zag er strak uit!
Renault, créateur de GTT !!!
zaterdag gespot : renault 5 gt turbo
in haaksbergen, stond bij een garage. Hier werd een megane 2.0 16v blok ingebouwd...
echt waar heel mooi blauw....met goude velgen..
en jaja renault sport stoelen...van de clio sport dus...met het mooie logo erin
en laag dat ie was....hij was alleen niet te koop...
hij is niet toevallig van iemand hier ?
groeten,
jeroen
ps. had ik mijn dig camera maar bij me
in haaksbergen, stond bij een garage. Hier werd een megane 2.0 16v blok ingebouwd...
echt waar heel mooi blauw....met goude velgen..
en jaja renault sport stoelen...van de clio sport dus...met het mooie logo erin
en laag dat ie was....hij was alleen niet te koop...
hij is niet toevallig van iemand hier ?
groeten,
jeroen
ps. had ik mijn dig camera maar bij me
sorryMarinus16V schreef:Duh, da's het at-tje van robert (groene)
sorryRay (Zonnebril) schreef:das robert met DE alpine
sorryMenno schreef:ken je klassiekers!
das 't roemruchte A5
zo lang ben ik nog niet lid jogens, ken nog niet iedereen...... relax!!!!

-
- Contacteer:
Vanmiddag vanuit Leeuwarden richting Kootstertille, witte r19 16v, XP-44-?
Hij reed achter mij (maar dat is logisch
)
Hij reed achter mij (maar dat is logisch

-
Vanmiddag op parkeerterrein van winkelcentrum 'De Els' te waalwijk een Clio Williams.
Kenteken ben ik vergeten....sorry
Kenteken ben ik vergeten....sorry
Vandaag gezien in Rijswijk: witte clio 16V met kenteken PH-HN-.. ... volgens mij was het Paul maar ik kan het mis hebben... 
-
Vandaag gezien in Groningen: Rode 19 16v Phase 1
Dat is Robert van ASD (collega van Henk)Goose schreef:Vandaag gespot:
Zag er strak uit!
Die kwam ik vandaag dus tegen nadat ik mijn Taxi (Mercedes 200CDI :-* )gewassen had, ff praatje gemaakt en ff ze auto bekeken. Vooral in de motorruimte ziet het er netjes uit. Allemaal samco slangetjes en alles netjes schoongemaakt en zilver geschildert. Hij vertelde ook dattie jou gespot had.
Hij komt binnenkort weer naar de FNB, komende vrijdag niet want dan zit ie samen met Henk in Engeland. (Henk's GT loopt nog steeds beroert)
Verder heb ik vandaag ook nog een orginele Bleu Sport zien rijden, heb nog ff duimpje opgestoken naar de man die zich afvroeg waarom ik zo naar z'n GT keek

vandaag gezien op kruispunt geuselt reedt de snelweg op richting Heerlen/Eindhoven,zwarte r5 alpine(turbo)
zeer mooie auto!!ben niet echt kapot van deze 5* maar deze was echt mooi
(*wil niet zeggen dat ik er niks aan vindt
)
zeer mooie auto!!ben niet echt kapot van deze 5* maar deze was echt mooi
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Cool..! was inderdaad een mooi karretje om te zien met die "zilver-accenten"... Ook mooi aan de onderkant van zijn achterbumper..!Steven(ventieldopje) schreef:Dat is Robert van ASD (collega van Henk)Goose schreef:Vandaag gespot:
Zag er strak uit!
Die kwam ik vandaag dus tegen nadat ik mijn Taxi (Mercedes 200CDI :-* )gewassen had, ff praatje gemaakt en ff ze auto bekeken. Vooral in de motorruimte ziet het er netjes uit. Allemaal samco slangetjes en alles netjes schoongemaakt en zilver geschildert. Hij vertelde ook dattie jou gespot had.
Hij komt binnenkort weer naar de FNB, komende vrijdag niet want dan zit ie samen met Henk in Engeland. (Henk's GT loopt nog steeds beroert)
Verder heb ik vandaag ook nog een orginele Bleu Sport zien rijden, heb nog ff duimpje opgestoken naar de man die zich afvroeg waarom ik zo naar z'n GT keekKenteken was: YD-35-NF. Bekend voor de Haarlemmers?
Renault, créateur de GTT !!!
-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
Dinsdag 06-08-02.
Rond 18:15.
Voor, en in de coentunnel (sloterdijk->purmerend/zaanstad/etc.):
Donkerblauwe Clio16v.
normaal gesproken post ik nooit ALLE clio's hier (zijn er veels te veel!), maar toen deze voorbij reed zag ik ineens een RTC sticker onder de dakspoiler zitten!
vandaar.
Ik zag hem/haar pas erg laat.
En hij/zij zag mij (zwarte gtt) geloof ik ook niet.
Later die dag (19:15?)
A2 vlak bij Utrecht.
Richting Utrecht/Amsterdam:
Rode gtt.
Zag hem echt in een ooghoek op de tegenovergestelde rijbanen.
Rick?
mazzl
Rond 18:15.
Voor, en in de coentunnel (sloterdijk->purmerend/zaanstad/etc.):
Donkerblauwe Clio16v.
normaal gesproken post ik nooit ALLE clio's hier (zijn er veels te veel!), maar toen deze voorbij reed zag ik ineens een RTC sticker onder de dakspoiler zitten!
vandaar.
Ik zag hem/haar pas erg laat.
En hij/zij zag mij (zwarte gtt) geloof ik ook niet.
Later die dag (19:15?)
A2 vlak bij Utrecht.
Richting Utrecht/Amsterdam:
Rode gtt.
Zag hem echt in een ooghoek op de tegenovergestelde rijbanen.
Rick?
mazzl
mmmm, zegt mij niets, jammer genoeg.Chris schreef:Zojuist gespot in Scheveningen:
- Renault 5 GT Turbo.
- HT-GP-30.
- Blauw metallic, appart, zeer mooi.
- Doorgelast motorkap, éénarmige wisser, mooie velgen, open Devil, volledig leer interieur.![]()
Wie o wie kent deze superstrakke 5, ik kon de eigenaar in de parkeergarage, onder het rijden door nog net een stikker geven. Maar door de drukte en chaos kon ik hem helaas niet meer spreken.
vandaag op de N242 richting alkmaar:
een blauwe R5GTT, in het voorbij gaan in de regen zag ik net ze kop en ze kont, volgens mij hattie stalen velgen eronder en donkere achterlichten. Lekker duidelijk hè?
een blauwe R5GTT, in het voorbij gaan in de regen zag ik net ze kop en ze kont, volgens mij hattie stalen velgen eronder en donkere achterlichten. Lekker duidelijk hè?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
Deze Clio was ook vaak op de FNb, maar ging altijd achteraf staan en kwam dus nooit een praatje maken. Het is overigens een 16v.oxje schreef:Gistermiddag op de N44 van wassenaar richting Den Haag een naar mijn inzien teveel verlaagde Clio Williams (of replica) Met een 'S E N N A' voorruit sticker...
-
Zojuist gespot in Groningen bij de IKEA: een blauwe Megane Coupé. Er zat een sticker van de Megane Coupe Club op de voorruit. Bekende? Heb nog een sticker van RTC onder de ruitenwisser gedouwd 

-
- Contacteer:
Vanmiddag rond 5 uur op Industrieterrein Vosdonk in Etten-Leur :
Blauwe Megane Coupe, met goudkleurige velgen, en een aparte grille.
Zag er strak uit.
Iemand van hier?
Zag er strak uit.
Iemand van hier?
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Vanavond op weg naar de F.N.B., een Mégane Coupé, met Willi velgen en stikker. Dikke Remus. En geen dikke nummerplaten. Een witte rand om zijn nummerplaathouder, waardoor de dealernaam niet te lezen was.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
waarschijnlijk wel een bekende van de RMCC.Hans schreef:Vanmiddag rond 5 uur op Industrieterrein Vosdonk in Etten-Leur :
Zag er strak uit.
Iemand van hier?