Wat is het ergste aan sleutelen??

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren

Wat is het ergste aan sleutelen??

nix, helemaal toppie!!
8
15%
de benodigde onderdelen vrij maken/demonteren
3
6%
alles weer monteren
0
Geen stemmen
als het niet lukt
9
17%
als je denkt dat het is gelukt en het is nog steeds bout
27
51%
het opruimen, dit duurt te lang, want je wil je bakkie gaan uitproberen
6
11%

Totaal aantal stemmen: 53
Bart V

Mickael schreef::D :D Ik vind dit wel leuk om te lezen :D :D

Mijn vriendin komt me gewoon helpen als ik ga sleutelen. En zeer regelmatig krijg ik dan te horen: "ga nou eens opzij of laat mij maar even". En het leuke is dat ze het ook echt leuk vind ook.

:) :) :p
:lol: :lol:

Sta je zelf een uur te kloten om een boutje ergens in te krijgen, komt je vriendin eraan, LAAT MIJ MAAR EFFE, en hoppa in 1 minuut zit hij erop :-D

Sta je ook raar te kijken hoor.

Greetz
Mickael

[quote="Bart V:) [/quote]

:lol: :lol:

Sta je zelf een uur te kloten om een boutje ergens in te krijgen, komt je vriendin eraan, LAAT MIJ MAAR EFFE, en hoppa in 1 minuut zit hij erop :-D

Sta je ook raar te kijken hoor.

Greetz[/quote]

Dit is dus al vaker gebeurt. De eerste keer dat je dat mee maakt sta je echt heel raar te kijken. Krijg je nog de vraag van "was dat nou zo moeilijk"

Nu als ik het niet voor elkaar krijg roep ik haar er bij en ja hoor het lukt haar 99 keer van 100 wel.
spir@l
Car: 5 GT Turbo
Contacteer:

Mijn vriendin blijft maar lekker van mn auto AF!
Ze bied weleens aan om te helpen, maar ik vind dat gewoon echt niet prettig ofzo.
Ik weet niet wat dat is.
Ik ben dan gewoon even met mn "andere meissie" bezig....(yep, die van mij is een meissie :) )

En aan 'haar' heb ik letterlijk en figuurlijk mn handen vol.... :p

mazzl.
Anonymous

spir@l schreef:Mijn vriendin blijft maar lekker van mn auto AF!
Ze bied weleens aan om te helpen, maar ik vind dat gewoon echt niet prettig ofzo.
Ik weet niet wat dat is.
Ik ben dan gewoon even met mn "andere meissie" bezig....(yep, die van mij is een meissie :) )

Laatst stond er iemand die er ook zo dacht op het forum....

die was iets aan de uitlaat van z'n range rover aan het doen geloof ik :-D
spir@l
Contacteer:

:lol:

jullie zijn echt erg jongens.
Jullie kunnen bijna ALLES wel met sex gerelateerde onderwerpen associeren!

Get a life! AND A GIRL!!! :wink:

mazzl.
Anonymous

spir@l schreef:Ik ben dan gewoon even met mn "andere meissie" bezig....(yep, die van mij is een meissie :) )

spir@l schreef:Jullie kunnen bijna ALLES wel met sex gerelateerde onderwerpen associeren!
Jullie ? Jij legt hier zelf uit dat je je auto een meissie vind. :-D
Anonymous

wat ook zo vervelend is dat je altijd een boutje ofzo overhoudt, en dat je niet weet waar die vandaan komt. :)
spir@l
Contacteer:

Het gaat helemaal off-topic hier, maar goed....(that's RTC.... :) )

Effe een stukkie van iemand van het "gummen.org" forum.(moest ik meteen aan denken...)

Hij heet dennis (AKA: "Cavallino")
En hij rijd (OA) een Porsche 924s.
DIT IS DUS NIET MIJN EIGEN STUK!!!
So i don't deserve the credit.

[quote="cavallino"]
Na Viva Italia had ik natuurlijk heel wat goed te maken thuis. Ik dacht, dit wordt vette ruzie... ik ben weer in contact geweest met oude liefdes, ik zal het nu wel helemaal verpest hebben. Daarom ben ik haar maar gaan vertroetelen. Ik ben zo snel ik kon naar de eerste beste afwerkplek gereden en heb haar helemaal onder gespoten. Heerlijk als dat witte schuim over haar zwarte body druipt...

Daarna was het tijd voor een flinke rit, om de boel eens lekker droog te rijden en om de geur van verbrand rubber te ruiken. Ff op en neer, intussen genieten van elkaar na die korte afwezigheid. Er was niets meer te merken van enige vorm van jaloezie... zelfs geen sprankje haat... nee de lust en liefde waren weer bij elkaar. Zij de lust, ik de liefde (en de lasten).

Ik heb al mijn lading in haar kontje gestopt (want ik moest vanavond weer naar mijn eigen huis) en heb toen een vriend gebeld. Die wilde wel meerijden, voor 2 man is altijd plek bij haar, 3 man lukt heel soms en af en toe rijdt er weleens een vrouwtje mee.

We zijn naar een industrieterrein gegaan. Daar was de bodem bedekt met zand... Zulke capriolen heb ik al een tijdje niet meer meegemaakt. Ze zwiepte met haar kontje, als een krolse kat. Ik weet niet of het kwam, dat die vriend er nu bij zat, maar het leek wel alsof ze losser ging dan ooit. Ik gleed van het ene standje in de andere... ze lag dwars, dwarser dan ooit. Ik probeerde haar nog enigszins te sturen, maar het was niet nodig, we waren weer 1. Net als op dat afgesloten terrein in Lelystad... helaas waren er nu geen voyeurs.

We gingen verder met dit spel, terug naar een drukkere plek, waar iemand ons misschien wel zou kunnen zien. Die vriend van me had ons samen al wel eens op video gezien, maar in het echt is het toch mooier. Hij werd helemaal wild. Al zijn vrienden zouden dit avontuur te weten komen.

De rit ging door, af en toe met lange halen op volle snelheid... harder kon gewoon niet. Heerlijk dat ze dit zonder mokken accepteerde. Ik denk weleens om haar weg te doen, in te ruilen voor een ander. Ik denk dat niemand haar voorlopig kan vervangen. Zou ik haar dan toch maar houden??

Aan alle vreugde komt een end, we waren bij Madurodam aangekomen... No 1 keertje dan. We gingen vol in de rondte, maar ze ging niet over het randje... het was precies goed. Hard, maar mooi, snel maar het duurde lang. Eigenlijk was het einde al in zicht, maar ik heb haar stiekum omgedraaid. Ik zag politie. Het blijft oppassen natuurlijk. Zij is uit '86 en ik uit '78, dat verschil dat komt vaker voor, maar ze lijkt veel jonger voor haar leeftijd. Ach het kan me niet schelen ook, nog 1 keer gingen we ervoor, maar dan ook maximaal. Die vriend van me haakte af... ik moest van hem tempo minderen, maar die laatste ruk, die deed het hem. We konden rustig aan doen... we hadden nu echt alles gedaan. Mijn relatie is weer goed, beide partijen zijn tevreden, ondanks mijn oude verloren liefdes, blijft dit de nummer 1!

Ik heb haar nog 1 keer gepakt op een rotonde, na die flyover bij Madurodam, was dit toch wel het lekkerste wat ik in weken met haar heb gedaan. Die vriend van mij kan niet meer slapen, die is volkomen in de ban.

Ze staat nu buiten... te wachten op mij. Wat is het toch heerlijk, als ik in mijn Porsche rij

Amen
[/quote="cavallino"]

:)

prachtig niet?

mazzl.
TheFinz

(stilte) 8)
robert

*kuch* - sorrie
Anonymous

:-* :-* :-*

Misschien iets voor menno buch ?
robert

beetje te veel lettergrepen, ploegert?

of valt het gewoon wat zwaar, zo bij het vrijdagmiddagbiertje?
Anonymous

robert schreef:beetje te veel lettergrepen, ploegert?

of valt het gewoon wat zwaar, zo bij het vrijdagmiddagbiertje?
porsche man.. gatver...

PS vrijdagmiddagbier is @ eighteenhundred
Anonymous

Riël schreef:Matthijs ben jij dat nou op die avatar van je? Hebben ze mooi gedaan zeg ...
Techniek staat voor niets tegenwoordig... :lol:

Plaats reactie