Friday Nightmeeting Bodegraven. I
Ow fuck !
die ben ik dus wel vergeten !
Ik kom ze morgen wel ff bij je brengen, ik moet toch ook nog ff langs roy.
Sorrie hoor Paul, maar dit is wel heel erg lomp!Ploegah schreef:Ow fuck !

Kun je ze thuis niet halen voordat je naar Bodegraven komt..
Tjongejonge..

Wat ben jij een ongeloofelijke DIPSTICK!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
waarom zijn meetings nou altijd op vrijdag...erg frustrerend...niet dat ik een andere nuttige dag kan verzinnen,maarja, ik moet altijd werken op vrijdag en das dus ruk... :-*
Tis dat ik meestal pas half elf klaar ben, anders kwam ik erna nog ff, maar ja...schiet dus niet op
Tis dat ik meestal pas half elf klaar ben, anders kwam ik erna nog ff, maar ja...schiet dus niet op

ja maar als ik half elf klaar ben, dan nog ff snel omkleden, dan nog naar bodegraven toe...Weet niet precies hoe lang het rijden is vanuit Malden (bij Nijmegen), maar voor twaalf uur zal ik er toch wel niet zijn. Bovendien moet ik zaterdags weer van 9 tot 20 werken...dus...Janine schreef:Hoezo schiet dat niet op Haaz?
Zijn toch niet voor 12 uur weg van het terrein, dus heeft absoluut nog nut hoor. Als je tenminste van gezelligheid houdt....
SJNAP??:D
"En zo, dames en heren, eindigde wat ooit begonnen was als een jonge, veelbelovende, door enthousiastelingen bestuurde Renault-club RTC door een bestuurscrisis in malheur, en ging de eens zo fel schitterende ster aan het Renault-firmament als een nachtkaars uit."Chris schreef:Sorrie hoor Paul, maar dit is wel heel erg lomp!Ploegah schreef:Ow fuck !
Ik kom ze morgen wel ff bij je brengen, ik moet toch ook nog ff langs roy.![]()
Tjongejonge..![]()
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
*proest*Rudo schreef:"En zo, dames en heren, eindigde wat ooit begonnen was als een jonge, veelbelovende, door enthousiastelingen bestuurde Renault-club RTC door een bestuurscrisis in malheur, en ging de eens zo fel schitterende ster aan het Renault-firmament als een nachtkaars uit."Chris schreef:Sorrie hoor Paul, maar dit is wel heel erg lomp!Ploegah schreef:Ow fuck !
Ik kom ze morgen wel ff bij je brengen, ik moet toch ook nog ff langs roy.![]()
Tjongejonge..![]()

Das iig leuk om te horen...ben ook een keer bij de meeting in Niftrik geweest, was toch erg cool, alleen het ballen ervan is, dat ik twee weken van tevoren vrij moet vragen en dat vergeet ik nogal eens...Janine schreef:Ja oké, goed punt... denk niet dat je dat vanuit Malden gaat halen inderdaad. Maar goed, als je een keer vrij bent, ben je van harte welkom natuurlijk.

Zal eens kijken of ik vanaaf wat kan regelen...Ik zou de week erna naar de minimeeting in Niftrik gaan...maar was ff vergeten dat ik dan in Spa zit (F1)...HOE KON IN DAT NOU VERGETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Janine schreef:Nou, bij deze mag ik er dus vanuit gaan dat je nu verlof aan hebt gevraagd voor over 2 weken??
Euh ja dat kan ook wel....Chris schreef:Kun je ze thuis niet halen voordat je naar Bodegraven komt..
ben ik er alleen ietsje later
heheheheheRudo schreef:"En zo, dames en heren, eindigde wat ooit begonnen was als een jonge, veelbelovende, door enthousiastelingen bestuurde Renault-club RTC door een bestuurscrisis in malheur, en ging de eens zo fel schitterende ster aan het Renault-firmament als een nachtkaars uit."
en dan is tie nog nooit naar een vergadering geweest
-
Vrijdag 9 augustus komen naar de F.N.B.:
- Janine. R4CV*.
- Roy. R5GTT.
- Steven. R5GTT.
- Martijn. R5GTT.
- Maik. R5GTT.
- Chris. R5GTT*.
- Jochem. R5GTT*.
- Gijs. R5GTT.
- Sven. R19.
- Tijn. Twingo.
- Ray. Clio.
- Rob. Clio16V.
- Paul. Clio16V.
- Robert. Willi.
- Mark. Willi.
- Maus. ClioRS.
- Stephan. Inca*.
- Marinus. T4.
- Matthijs. 205.
Legenda.
*. Komen met ander vervoer.
- Janine. R4CV*.
- Roy. R5GTT.
- Steven. R5GTT.
- Martijn. R5GTT.
- Maik. R5GTT.
- Chris. R5GTT*.
- Jochem. R5GTT*.
- Gijs. R5GTT.
- Sven. R19.
- Tijn. Twingo.
- Ray. Clio.
- Rob. Clio16V.
- Paul. Clio16V.
- Robert. Willi.
- Mark. Willi.
- Maus. ClioRS.
- Stephan. Inca*.
- Marinus. T4.
- Matthijs. 205.
Legenda.
*. Komen met ander vervoer.
Hahaha..Ploegah schreef:heheheheheRudo schreef:"En zo, dames en heren, eindigde wat ooit begonnen was als een jonge, veelbelovende, door enthousiastelingen bestuurde Renault-club RTC door een bestuurscrisis in malheur, en ging de eens zo fel schitterende ster aan het Renault-firmament als een nachtkaars uit."
en dan is tie nog nooit naar een vergadering geweest

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Ik ga wel. Ik denk dat ik 20.30 weg ga rijden vanaf crabbehof.Maus schreef:Sterkte & succes dan maar!
Wat is d'r met je auto dan eigenlijk aan de hand?
Dankje heb ik hard nodig.Maus schreef:Sterkte & succes dan maar!
Wat is d'r met je auto dan eigenlijk aan de hand?
Wat er mis is, euh daar laat ik me niet over uit. Heb wat vervangen en verkl**t.
En ik moet nog wat onderhoud plegen zoals remblokken enz enz.
gigi

-
- Contacteer:
Ik ben er niet.
Deze jongen heeft promotie gekregen. Dus klein feestje....
Ben nu E Business Coordinator bij Foot Locker Europa. Plus 10% salaris verhoging. (was wel nodig want 10% van niks is nog steeds weinig)
Volgende de week ben ik er wel 100% zeker bij.
Deze jongen heeft promotie gekregen. Dus klein feestje....

Ben nu E Business Coordinator bij Foot Locker Europa. Plus 10% salaris verhoging. (was wel nodig want 10% van niks is nog steeds weinig)

Volgende de week ben ik er wel 100% zeker bij.
Drive it like you stole it
Heej GOOSE, niet die bandjes vergeten mee te nemen, anders hebben zaterdag een huilende rene tx aan de telefoon... 

Yeps.
Staat een zwart metallic Volvo V40 met een slinger aan de spiegel. Daarmee ga ik.
Dus als je er bent en je ramt ff op je claxon, dan kom ik naar beneden.
Staat een zwart metallic Volvo V40 met een slinger aan de spiegel. Daarmee ga ik.
Dus als je er bent en je ramt ff op je claxon, dan kom ik naar beneden.
Men drukt beschaafd, doch resoluut, op het knopje van de toeter, en laat hem even resoluut weer los.Maus schreef:Ik zal eens kijken of 't lukt.
Men herhaald dit proces een paar keer kort na elkaar......
Of lukt het toeteren zo ook wel

Als je het parkeer terrein als een vierkant voorstelt, dan rij je er linksonder op en m'n auto's staan rechtsboven (bij de bloemist en de bakker/superdeboer)........Maus schreef:Mwah, dat moet wel lukken. Met een beetje geluk zou je me zelfs aan kunnen horen komen![]()
Maar moet ik echt op het middenterrein van het winkelcentrum wezen, of ergens aan de zijkant?