Friday Nightmeeting Oss I
nou, ik kom niet: verplichtingen bij de :-* AHArmando schreef:Zijn er plannen voor vanavond???
Ik heb helaas ook al plannen vanavond !Armando schreef:Zijn er plannen voor vanavond???
Kheb vant weekend wel vervoer, dat is dan al 1 pluspunt!Armando schreef:Plannen zat dus![]()
En die Marco mailt maar niet das wel balen

Ik mail em mijn nummer wel, ken die bellen. Dan bel ik jouw wel armando, als je meegaat!

Gr.
JP
Deze week geen meeting voor mij... Zonder mij te informeren zijn ze vandaag begonnen met het uitgraven van de oprit om er iets nieuws in te leggen. Maar mijn wagen staat nog in de garage!
En kan er dus niet uit... Ik hoop niet dat het al te lang gaat duren.

-
Das ook ruk...Merijn schreef:Deze week geen meeting voor mij... Zonder mij te informeren zijn ze vandaag begonnen met het uitgraven van de oprit om er iets nieuws in te leggen. Maar mijn wagen staat nog in de garage!En kan er dus niet uit... Ik hoop niet dat het al te lang gaat duren.
some people are alive only because it's illegal to kill them
Jij hebt ook altijd wat he!!

-
- Moderator
- Car: MB
Merijn schreef:Deze week geen meeting voor mij... Zonder mij te informeren zijn ze vandaag begonnen met het uitgraven van de oprit om er iets nieuws in te leggen. Maar mijn wagen staat nog in de garage!En kan er dus niet uit... Ik hoop niet dat het al te lang gaat duren.
whahahah, volgens mij heb jij wel eens eerder zoiets gehad. Hoe zit het eigenlijk voor komende week ???? Ik ben inmiddels weer terug van vakantie dus wat mij betreft kunnen we vrijdag weer meeten.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Moderator
ik hoor wel waar we naartoe gaan, maakt mij niet zoveel uit. Ligt ook een beetje aan het weer zou ik zeggen.
Maar wie komen er nog meer
Tot nu toe:
Rob
Johan
Tom
Wie nog???
Merijn
Jesper
Haaz
...
...
...
...
Maar wie komen er nog meer
Tot nu toe:
Rob
Johan
Tom
Wie nog???
Merijn
Jesper
Haaz
...
...
...
...
moet ff kijken...kijken of ik vrij kan krijfgen...
-
- Moderator
krijg net te horen dat ik vrijdag een verjaardag heb
. Das mooi klote. Voor mij dus vrijdag toch geen meeting. Zaterdag zou eventueel wel kunnen denk ik, maar dan zal de rest er wel geen zin in hebben. Volgende keer beter

-
Aha, en hoe laat is het, misschien kom ik wel even, niftrik, is maar 37,5 km.robclio16V schreef:ik denk dat als het een beetje goed weer is, we weer in Niftrik te vinden zijn.
Alleen zit nog steeds met mijn 5e versnelling probleempje dat als de motor warm is en ik trap m ff door in zijn 5, gewoon met turbodruk dan als ik terug wil schakelen slaat ie helemaal vast en kan ie nergens meer heen.
Na ff wachten en op en neer gaan met pookje doet ie het opeens weer.
Dit is zeer vervelend af en toe....
some people are alive only because it's illegal to kill them
Ik denk niet dat ik er vrijdag niet zal zijn. De wiellager van één van mijn voorwielen is zo erg versleten dat ik het niet aandurf om daarheen te kachelen en ik zie geen kans om dat voor vrijdag nog te laten maken... 

Ik kan je eventueel ook wel ophalen, is geen probleem hoor.Merijn schreef:Ik denk niet dat ik er vrijdag niet zal zijn. De wiellager van één van mijn voorwielen is zo erg versleten dat ik het niet aandurf om daarheen te kachelen en ik zie geen kans om dat voor vrijdag nog te laten maken...
Ik ben vrij van werk, dus ik kom iig wel....tenminste als er meerdere people zijn...

btw.rob, heb vandaag je uitlaat onder me autootje gehangen...twas wat vijlwerk, maar het resultaat is uiterst lekker 

heb ik gelijk nog een vraagie...
Die achterste ophanging (bij de bumper dus) van die demper is te kort om m met rubbertje aan de auto te maken en bovendien moet het rubbertje langer zijn dan de oude. Nu heb ik het vastgezet met een stuk electriciteitsdraad (wat ook door je huis ligt), van dat lekkere stukke, maar het wordt toch best warm en ik ben bang dat het doorsmelt, iemand enig idee hoe ik dat het beste kan oplossen...zonder lassen dan??
Die achterste ophanging (bij de bumper dus) van die demper is te kort om m met rubbertje aan de auto te maken en bovendien moet het rubbertje langer zijn dan de oude. Nu heb ik het vastgezet met een stuk electriciteitsdraad (wat ook door je huis ligt), van dat lekkere stukke, maar het wordt toch best warm en ik ben bang dat het doorsmelt, iemand enig idee hoe ik dat het beste kan oplossen...zonder lassen dan??
Relax! Maar ik denk dat het handiger is dat ik zelf met eigen vervoer kom, want ik woon niet meer in Oss. Als je me nu op wilt halen moet je aardig wat omrijden!robclio16V schreef:Ik kan je eventueel ook wel ophalen, is geen probleem hoor.Merijn schreef:Ik denk niet dat ik er vrijdag niet zal zijn. De wiellager van één van mijn voorwielen is zo erg versleten dat ik het niet aandurf om daarheen te kachelen en ik zie geen kans om dat voor vrijdag nog te laten maken...
Zaterdag kan ik trouwens niet, want dan heb ik een verjaardag. Dus als het effe kan wordt het als het aan mij ligt vrijdag!
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
hee waarom staat dit topic in offtopic??
het weerbericht zegt dat het zaterdag bar slecht weer wordt dus ik denk dat we voor vrijdag moeten gaan in niftrik. voor zaterdag zouden we dan een andere locatie moeten zoeken.

het weerbericht zegt dat het zaterdag bar slecht weer wordt dus ik denk dat we voor vrijdag moeten gaan in niftrik. voor zaterdag zouden we dan een andere locatie moeten zoeken.