Alvast bedankt voor de info,
S

Ik zal zometeen eens even kijken voor je.Sander schreef:Hallo ik ben begonnen met het demonteren van mijn motor blokje. (Ik had er nog een staan) Nu wil ik mijn vliegwiel gaan vlaken, de oppervlakte waar de koppeling tegen komt. Maar er zitten daar 3 centreer pennen voor de drukgroep. Nu is mijn vraag hoe krijg ik er die uit, zitten geschroefd of gekrompen? Ook wil ik hem gaan afdraaien, waar doe je dat precies. Wat ik op de foto van Michel S. zijn motor kan zien is dat ze dat aan de binnen kant doen, en dat is ook de logiste plaats lijkt mij. Ook daar zie ik op de foto dat die pennen weg zijn, dus misschien kan Michel even kijken of daar draad in zit.
Alvast bedankt voor de info,
Snder
Normaal is het vliegwiel aan de achterkant helemaal grof en ziet er niet heel mooi uit. Maar dit vliegwiel is echt wwel afgedraaid. Bijna net zoveel als het vliegwiel wat er rechts naast ligt. Dat is echt vet afgedraaid. Maar dan kan ik niet erop zetten aangezien de krukas'en dergelijke andere draaiende delen zijn uitgebalanceerd met dit vliegwiel erop. Dat linker vliegwiel is gewoon orgineel.Abel schreef:???
IK zie niets aan dat vliegwiel op het blok. Maar dat vleigwiel wat op de werkbank ligt ziet er een stuk meer afgedraaid uit.
BTW. heeft er al eens iemand gedacht aan het anodiseren van het aluminium werk van een gtt motor?
Roest het niet meer en ziet er een stuk mooier uit.
Of is dit totaal onwenselijk. Ik bedoel natuurlijk alleen de buitenkant he. dus de kant wat op de koppakking en onder de kleppendeksel zit niet.
Of is dit nu een belachelijk idee...