Nee, laat maar, daarbij kan nog veel meer fout gaan dan alleen het dopje er nog op of de pen leeg of het papier vergeten...
En toen bleken de batterijen van je draadloze toetsenbord op te zijnMatijs schreef:Ehm, tiepen?Rene (Mr. TX) schreef:Wat ook heel vervelend is, is dat wanneer je een hele brief hebt geschreven en dat dan blijkt dat het dopje nog op de pen zit....
Dan is Robert dè manRobert dB. schreef:of niemand in de buurt hebt die koffie voor je haalt.
of gewoon meer etenlisaatje schreef:alles hierbovenpff.. ik net velg proberen los te draaien... 3 bouten lukken met pijn en moeite en de laatste gewoon NIET! dat is frustrerend! zelfs niet als ik met mijn hele gewicht op die kruissleutel ga hangen...
niet leuk.. wachten tot pa thuiskomt en die laten rommelen
spir@l schreef:....altijd een gekloot om hem er goed in te krijgen waar ik zit.
Als ik hem er dan eindelijk goed recht in heb geprikt dan moet hij ook nog op van die verhogingsstukkies gereden worden omdat anders de hefpunten er niet onder kunnen ( lekker hè, )
Als-ie dan EINDELIJk op die verhogingen staat...
hefpunten goed schuiven....(zwaar irritant, dingen zijn lastig te verstellen)
en dan eindelijk omhoog met dat ding.
Reverse the fokking proces!
nou jaaa.....eruit gaat veel makkelijker als erin.
mazzl.
Komt me toch enigzins bekend voor... maar ik kan er niet direkt mijn vinger op leggen..wat was het nou toch ook al weer..iets van: "ben je nu pas terug? Je ging toch alleen ff kijken of je de uitlaat er goed onder kon krijgen?"..."ehm ja en toen...en toen nog, en ook nog ontdekt dat..., tja en toen was het 19:00u al!, sorry babe.."spir@l schreef: Oh!
Dat brengt me meteen nog even op een on-topic stukkie:
Omdat dat sleutelen zo leuk is, breng ik minder tijd door met mn vriendin!![]()
In sommige gevallen is dat en voordeel....( "nee schatje....ik moet HELAAAS aan mn auto sleutelen...")
Maar ik mis af en toe wel wat "quality time" met mn dinnetje....![]()
![]()
Mazzl.
mijn vrouwtje zei dat het juist anderom was,makkelijk erin en moeilijk eruitRiël schreef:spir@l schreef:....altijd een gekloot om hem er goed in te krijgen waar ik zit.
Als ik hem er dan eindelijk goed recht in heb geprikt dan moet hij ook nog op van die verhogingsstukkies gereden worden omdat anders de hefpunten er niet onder kunnen ( lekker hè, )
mazzl.
Heej man je hebt het toch wel over je auto he
aiaiaaiai dan is 't al opendeurdag als dat makkelijk gaat ERINpatrick b schreef:mijn vrouwtje zei dat het juist anderom was,makkelijk erin en moeilijk eruitRiël schreef:spir@l schreef:....altijd een gekloot om hem er goed in te krijgen waar ik zit.
mazzl.
Heej man je hebt het toch wel over je auto he![]()
sven nooit gehoord van negerinnetjesSven 5 Alpine Turbo schreef:das soms ook wel jammer van sleutelen
geen meid die je wil hebben als je weer eens zwart thuis komt
als je er in zit?robert schreef:wat ook rot is dat je ergens niet goed bij kan en dan je elleboog verdraaid. (intern grapje)
1-0Michel S. schreef: Heb er wel honderden(meegemaakt). uitspraken dan, geen vriendinnen.
Volgens mij werd dat niet bedoeld met InternSven 5 Alpine Turbo schreef:als je er in zit?robert schreef:wat ook rot is dat je ergens niet goed bij kan en dan je elleboog verdraaid. (intern grapje)
zover ben ik er nog nooit in geweest hoor met mijn arm
kom meestal niet verder als een paar vingers