Benieuwd wat mensen voor mijn auto bieden. Eventueel te koop

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Ben

Hoi heren, ik zit al een tijdje in geld nood en zit zo nu en dan ff te twijfelen of ik door ga of niet. De koop voor een gtt om te strippen is niet door gegaan.
ik ben op dit moment gewoon benieuwd wat men voor de auto biedt... Zodat ik de een idee krijg of het de moeite is om hem te verkopen of er maar mee verder te gaan.
Ik zal ff wat eigenschappen van mijn auto noemen.
'88, goed lopent blok, geen olie verbruik, een turbo met weinig kmters, standaard uitlaat, gescheurde achterbumper en kromme achterklep, nieuwe remschijven plus blokken, nieuwe koppeling, nieuwe startmotor, carb van revisie setje voorzien, nieuwe waterpomp, 1 recaro kuipstoel interieur is verder zonder scheuren, rondom de auto wat deukjes van kindertjes op fietsjes. Extra losse onderdelen, onderblok, achterlicht units, toeter, radiator, luchtfilterhuis, aandrijfassen, re 208 ontsteking, carburateur, en nog wat dingen die ik me zo niet kan herinneren.

[img]http://people.a2000.nl/gjansen/v1.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Ben op wo 7 aug 2002 14:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik bied 100 euro... Met andere woorden: DOORGAAN! :D
Tim B.

Zonde man!! Zoveel tijd en moeite erin gestoken!! Ik hoop niet voor je dat je hem moet verkopen..
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

500 voor project basis
maar ik ben niet opzoek
ik ben een 5 mk 1 man
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Michel S.
Contacteer:

Mijn gevoel zegt een bedrag van een 2600 gulden. maar omdat we de euro hebben en de verkopers allemaal zowat op hun kop zijn gevallen komt die in de prijs klasse 2600 euro.

Kunnen jullie gek kijken achter het beeldscherm, maar het is zo. Bakken staan te koop voor 2400 euro waar ik nog niet eens 2400 gulden voor zou geven vroeger(lees voor de euro).
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Bart V

probeer hem idd te houden Ben. Geld en tijd wat je erin hebt gestoken haal je er nooit meer uit door hem te verkopen. Schors hem desnoods ofzo, maar hou hem wel.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Schorsen is idd een zeer goed idee...

want het chassie is goed ... toch??
gille
Contacteer:

ik koop geen kutrommel meer :lol: >-) :p :evil: :wink: :-*
Rudo

gille 21TURBO schreef:ik koop geen kutrommel meer :lol: >-) :p :evil: :wink: :-*
Wat voor trommel?
dennis16v

punt bij die dingen is een beetje waar jij een dot centen aan onderdelen uitgeeft zou een koper een rotzorg zijn. die vind het van belang of dat ding goed is. en that,s it!

heb me eigen GTT onlangs voor 1100 euro verkocht. dus nou 1100 euro maar weer?
Ben

Inderdaad er zit een hoop tijd en geld in... door alle problemen ben ik zo onderhand wel 1400 euro lichter aan onderdelen. Chassis is goed er is verder momenteel nix mis mee. Maar ik vertrouw hem voor geen reet. Voor onnozele ritjes blijft hij het goed doen. Maar moet ik een keer serieus weg sta ik geregeld stil door kleine rot dingetjes. Ik heb namelijk ook nog de zorg dat ik volgend jaar de deur uit moet en iets huren. Dus zal toch ook moeten kunnen sparen en niet alles in de gtt pompen. Schorsen is geen optie ik heb geen plek om hem te stallen.

Maar als mensen hem kopen willen is een serieus bod welkom...
Rudo

Persoonlijk denk ik dat je er zo'n 1500 euro voor zou moeten kunnen vangen.
En dan denk ik dat je los daarvan nog de onderdelen kunt verkopen. Maar ja, dat dekt natuurlijk bij lange na de kosten niet!

Maar door wat voor kleine dingen kom je op langere stukken dan stil te staan?
Ik denk misschien wat simpel, maar als je bij wijze van spreken met een GT van Rotterdam naar Groningen kunt karren, dan moet je er ook mee naar zuid-Frankrijk kunnen.
Matijs
Contacteer:

Rudo schreef:Ik denk misschien wat simpel, maar als je bij wijze van spreken met een GT van Rotterdam naar Groningen kunt karren, dan moet je er ook mee naar zuid-Frankrijk kunnen.
Vooral vanuit Hilversum ja, Hilversum-Rotterdam-Groningen-Hilversum is ook al heel wat kilometers, dan ben je al bijna in Parijs :lol:
Rudo

Matijs schreef:
Rudo schreef:Ik denk misschien wat simpel, maar als je bij wijze van spreken met een GT van Rotterdam naar Groningen kunt karren, dan moet je er ook mee naar zuid-Frankrijk kunnen.
Vooral vanuit Hilversum ja, Hilversum-Rotterdam-Groningen-Hilversum is ook al heel wat kilometers, dan ben je al bijna in Parijs :lol:
Dan weet ik nog wel een kortere route :wink:
Matijs
Contacteer:

Nee, hoeft niet. Ik ga liever naar Parijs :lol:
Ben

Ik heb altijd de ouderdoms pech. Slangen die breken, of waterpomp die lek gaat, vacuum vervroeger die eruit klapt, kachel radiator die ploft zo kan je wel door gaan. Al die dingen zijn dus al vervangen en iedere keer denk je nu kan er bijna niets meet kapot gaan en dan komt het toch weer. gelukkig let ik veel op me meters en sta ik altijd op tijd aan de kant. Ik heb er pas voor mijn stage elke dag 50 km per dag mee gereden nix aan de hand. Stage is afgelopen ga voor een afspraak ergens heen en baf ik sta zonder water. Waterpomp kapot...
Zo blijft het doorgaan en van sparen komt geen reet zo dus zal ik een betrouwbaarder autotje moeten zoeken. Die veel zuiniger rijdt.
Maar als een bod te laag is dan hou ik hem wel...
Abel
Über-Spammer

Matijs schreef:
Ik denk eerder Antwerpen ofzo...

:lol::lol:
Abel
Über-Spammer

Ben schreef:Ik heb altijd de ouderdoms pech. Slangen die breken, of waterpomp die lek gaat, vacuum vervroeger die eruit klapt, kachel radiator die ploft zo kan je wel door gaan. Al die dingen zijn dus al vervangen en iedere keer denk je nu kan er bijna niets meet kapot gaan en dan komt het toch weer. gelukkig let ik veel op me meters en sta ik altijd op tijd aan de kant. Ik heb er pas voor mijn stage elke dag 50 km per dag mee gereden nix aan de hand. Stage is afgelopen ga voor een afspraak ergens heen en baf ik sta zonder water. Waterpomp kapot...
Zo blijft het doorgaan en van sparen komt geen reet zo dus zal ik een betrouwbaarder autotje moeten zoeken. Die veel zuiniger rijdt.
Maar als een bod te laag is dan hou ik hem wel...
Dat die zo veel zuipt staat niet in je advert. ;)

1 op 8 ik bedacht me van de week opeens misschien blijft de choke wel open staan ofzo... maar volgens mij heeft een gtt geen automatische choke ik weet het ook niet precies
Ben

Choke staat dicht en inderdaad vergeten te vermelden. Bij deze hij rijdt 1 op 8.
Rudo

Abel schreef:
Matijs schreef:
Ik denk eerder Antwerpen ofzo...

:lol::lol:
Hmmm, waar heb jij ooit topografie gehad? :wink:

Van Hilversum via Rotterdam naar Groningen en weer terug naar Hilversum is ongeveer 500 km, van Hilversum naar Parijs is........485 km :D

(Van Hilversum naar Antwerpen is 140 km btw)
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

1000 PLEURO

denk ik Ben....
Plaats reactie